Items where Subject is "Μ > Μάρκετινγκ"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Α | Β | Γ | Δ | Ε | Ζ | Θ | Ι | Κ | Λ | Μ | Ν | Ξ | Ο | Π | Ρ | Σ | Τ | Φ | Χ | Ψ
Number of items at this level: 280.

Α

Αβραμίδου, Αικατερίνη (2012) Μάνατζμεντ και μάρκετινγκ: ομοιότητες και διαφορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αδάμου, Χριστιάνα (2018) Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ και στις δημόσιες σχέσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αδαμίδου, Σωτηρία (2009) Οικονομικό Μάρκετινγκ και καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αζωϊδου Ναταλία Α., Ναταλία Α. (2018) Διαφήμιση στο youtube και φοιτητές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ακιφόγλου, Φωτεινή (2015) Έρευνα μάρκετινγκ: μέτρηση διαθέσεων και προτιμήσεων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλεβίζου, Ηλέκτρα (2005) Δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ραδιόφωνο. Εξέλιξη του εμπορικού ραδιοφώνου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλεξανδρής, Δημήτριος and Σπανός, Αναστάσιος (2012) Το viral marketing ως μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αμαραντίδου, Δέσποινα (2015) Διερεύνηση των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τους λόγους αγοραστικών αποφάσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αναγνωστιάδη, Ευαγγελία and Σπυρόπουλος, Μάριος (2007) Ξενοδοχειακό Marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αναστασίου, Θωμάς (2005) Το πολιτικό μάρκετινγκ και η προεκλογική καμπάνια του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρίτσιου, Χρυσάνθη (2008) Διοίκηση ολικής ποιότητας στη διαμόρφωση στρατηγικής μάρκετινγκ σε έναν οργανισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρεάδης, Αθανάσιος (2020) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθησή τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αντωνόπουλος, Νικόλαος (2014) Μάρκετινγκ μη κυβερνητικών οργανώσεων: η περίπτωση του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αποστολάκη, Παναγιώτα (2011) Μείγμα μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αποστολάκης, Εμμανουήλ (2010) Viral marketing: παράγοντες, στρατηγικές και τρόποι εφαρμογής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αποστολίδου, Σοφία (2018) Το μάρκετινγκ ως παράγοντας επηρεασμού της γυναικείας καταναλωτικής συμπεριφοράς. Τρόποι και εργαλεία ως μέσο άσκησης μεθόδων προώθησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αποστολοπούλου, Αθηνά (2015) Παρουσίαση μιας εταιρίας νέων τεχνολογιών: μελέτη περίπτωσης της "Apple". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αποστόλου, Δημήτριος (2007) Οι χορηγίες στο άθλημα του ποδοσφαίρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αραμπατζή, Μαρία Ι. (2015) Στρατηγικές μάρκετινγκ στο λιανικό εμπόριο τροφίμων σε περίοδο οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ατσαλάκης, Αλκιβιάδης-Κοσμάς (2013) SMS: μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αυγερινού, Ελένη (2006) Διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ελληνικές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αυλωνίτης, Αντώνιος and Γουργιώτη, Ματίνα (2011) Επιχειρηματικά σχέδια και σχέδια μάρκετινγκ = Business plans & marketing plans. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αϊδινίδης, Επαμεινώντας and Φουντούλη, Κυριακή (2007) Marketing σχέσεων στον τραπεζικό κλάδο = Relationship marketing in banking. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Β

Βαζγιουρούκου, Ευαγγελία and Κατσόγλου, Σμαρώ (2019) Ένα σχέδιο marketing πάνω σε μια τοπική οινοποιητική επιχείρηση. Case study «Kτήμα Γεροβασιλείου». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαλέχα, Βαλεντίνα (2014) Μάρκετινγκ και προσωπική πώληση: ο ρόλος του σύγχρονου πωλητή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαρτσάκης, Κ. (2002) Η εφαρμογή του marketing σε επιχειρήσεις και οργανισμούς παροχής υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βασιλειάδου, Χρυσοβαλάντη (2005) Εισαγωγή στις έννοιες του μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βερνάδου, Βλοτίνα-Βαλεντίνα (2012) Βασικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες του marketing βιομηχανικών προϊόντων: αναφορά μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βλάχος, Γεώργιος (2013) Πληροφοριακά συστήματα και συστήματα μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βουλγαράκη, Μίνα (2005) Marketing τραπεζικών υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βουνήσιου, Χριστίνα (2017) Μέτρηση της αξίας μιας επωνυμίας (brand equity): μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βόκα, Φρειδερίκη (2007) Η συμβολή του marketing στην ενίσχυση της ντόπιας παραγωγής του δήμου Μουρικίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βόντσα, Αικατερίνη and Τσατσούλη, Δήμητρα Μαρία (2022) Η στερεοτυπική απεικόνιση των δυο φύλων στη διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρείας Dolce Gabbana από το έτος 2000 έως 2020. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γάτου, Ελισάβετ and Γαλανάκη, Σεβαστή (2007) Χρηματοοικονομική ανάλυση της επιχείρησης "ΕΨΑ": στρατηγικές marketing που ακολουθεί. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γανωτή, Ζουμπουλία (2016) Η επίδραση του branding μέσω των κοινωνικών δικτύων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαργάρα, Αικατερίνη (2015) Το σχέδιο μάρκετινγκ μιας τοπικής επιχείρησης τροφίμων. Η εταιρία ΑΦΟΙ Α. Πιτένη ΑΒΕΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεμελιάρη, Μαργίτσα (2020) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθησή τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γερουστεργίου, Χρυσοβαλάντης (2009) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργάκη, Βασιλική (2017) Μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η περίπτωση της Lipton. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργίου, Ειρήνη (2011) Τύποι και μορφές προβολής για επιχειρήσεις παραγωγής βιομηχανικών προϊόντων (B2B). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργακοπούλου, Ελένη (2014) Τραπεζικό marketing: η εφαρμογή στην ελληνική καταναλωτική πίστη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργακοπούλου, Ελένη and Πάτρα, Κυριακή (2013) Οι νέες τάσεις του μάρκετινγκ και ο ρόλος τους στη διαμόρφωση στρατηγικής στη σύγχρονη επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργαλλή, Αλεξάνδρα (2022) Μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ελληνική ζυθοποιία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργούλα, Ευαγγελία (2012) Μελέτη περίπτωσης μεθόδων μάρκετινγκ και διαφήμισης από μια διαφημιστική εταιρία προώθησης προϊόντων από πόρτα σε πόρτα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιάνναρη, Ματίνα and Μαλιγκάνη, Φανή (2014) Το εξαγωγικό μάρκετινγκ και η χρήση του διαδικτύου στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννούλα, Αγγελική (2007) Ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα στο τραπεζικό marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκέτση, Μαρία (2016) Η συμπεριφορά του πράσινου καταναλωτή στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκίκας, Νικόλαος and Παπαδάκης, Κωνσταντίνος (2007) Η επικοινωνιακή στρατηγική των ελληνικών επιχειρήσεων ο ρόλος της διαφήμισης ως μοχλός προώθησης της εξαγωγικής δραστηριότητας της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκίνου, Ευγενία and Κωνσταντινίδου, Ελισάβετ and Τσούρτη, Αθανασία (2012) Το fashion marketing στις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκαντιά, Λαμπρινή (2020) Η επίδραση του branding στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Η περίπτωση των Starbucks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκιάτα, Ντασουρίε (2016) Ηθική και κοινωνικές επικρίσεις στο μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκλάβα, Ευθυμία (2016) Experiential marketing ως εργαλείο για το χτίσιμο της επωνυμίας μιας επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκουντάρα, Αικατερίνη and Ερμείδου, Χριστίνα-Ευαγγελία (2016) Η γυναίκα και η δυναμική είσοδος της στο χώρο της επιχειρηματικότητας και του μάρκετινγκ = Woman and her dynamic entrance in entrepreneurship and marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκουσγκουρέτα, Χαρούλα (2012) Μάρκετιγκ παραδοσιακών προϊόντων: η περίπτωση του χαλβά Φαρσάλων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκούντα, Άννα (2010) Μάρκετινγκ υπηρεσιών και ικανοποίηση πελατών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γοργότσια, Ευαγγελία and Δημοσθένους, Παντελίτσα (2016) Η χρήση της νοσταλγίας στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γραβάνη, Ευανθία (2011) Το μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες παραδοσιακές επιχειρήσεις: η περίπτωση της τυροκομικής εταιρίας "Γραβάνης Ο.Ε.". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γραμματικόπουλος, Σταύρος (2008) Εφαρμογές σύγχρονου μάρκετινγκ και τεχνικές πωλήσεων για ηλεκτρολόγους μηχανικούς Τ.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γρηγοριάδου, Ελένη - Μαρία Γ. (2021) Η επίδραση των social media στο Μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γρηγοριάδου, Χριστίνα (2019) Η χρήση των εκκλήσεων στην τηλεοπτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δ

Δίνοβιτς, Παρασκευή and Γκέκα, Φωτεινή (2012) To fashion marketing και η εφαρμογή του στις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαρδαμάνη, Σταματία (2008) Πλάνο μάρκετινγκ του ομίλου "ΙΜΑΚΟ MEDIA S.A.". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαϊκίδη, Παναγιώτα and Οικονομοπούλου, Κατερίνα (2016) Ανάπτυξη ισχυρής μάρκας: στρατηγικές καθιέρωσης μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δεληγιάννη, Ζωή Δ. (2018) Το fashion marketing και η εφαρμογή του στις ελληνικές επιχειρήσεις μόδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημανούδης, Σωτήριος and Μπάρμπας, Εμμανουήλ (2012) Ανάλυση ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημητριάδου, Εμορφούλα (2021) Ο ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημητριάδου, Ευθυμία (2016) Αξιολόγηση της εικόνας δυο πολιτικών προσώπων (Βαρουφάκη – Σόιμπλε). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Διάφας, Κωνσταντίνος Δ. (2018) Social media marketing: πετυχημένες μελέτες περιπτώσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Διονυσοπούλου, Αικατερίνη (2015) Προτάσεις ολοκληρωμένης στρατηγικής event marketing για την προβολή του κλασικού, εναλλακτικού τουρισμού, της διατροφής, του περιβάλλοντος και της ιστορίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δοϊρανλής, Ηλίας Β. and Περιστέρης, Χρήστος Χ. (2016) Marketing και συμπεριφορά καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δούκα, Αικατερίνη and Ζιάγκας, Νικόλαος (2012) Franchising: νομικά ζητήματα και θέματα marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ε

Ελευθεριάδου, Σοφία (2017) Πολυμεσική παρουσίαση ενός μουσείου: Το αρχαιολογικό μουσείο Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ελισιάδου, Ελισάβετ and Τσουρδαλάκη, Όλγα (2004) Στρατηγικές μάρκετινγκ και ανάπτυξη νέων προϊόντων και εισόδου σε νέες αγορές : η περίιπτωση του ΟΤΕ (case study). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Εμμανουηλίδης, Παναγιώτης (2022) Τεχνητή και ανθρώπινη νοημοσύνη. Μια συγκριτική ανάλυση βασισμένη στην σύγχρονη επιστημονική αρθρογραφία και βιβλιογραφία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ευαγγελοπούλου, Σοφία (2021) Η επίδραση της κουλτούρας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις: η περίπτωση των διαφημίσεων της Coca Cola στην ελληνική και την κινεζική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζάμπακας, Πασχάλης (2021) Αξιοποίηση τεχνικών παιγνιοποίησης και επαυξημένης πραγματικότητας για την προώθηση εμπορικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζάχου, Βασιλική Ι. and Πέτροβα, Λουΐζα Ι. (2019) Η σημασία του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων σε αναπτυσσόμενες εταιρείες: «APIVITA». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζήγρα, Δήμητρα (2005) Βιομηχανικό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζήσης, Στυλιανός (2008) Ναυτιλιακές επιχειρήσεις: στα πλαίσια του marketing και του management = Shipping companies: marketing & management. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζαχάρης, Θωμάς (2020) Μελέτη των απόψεων των συνεργατών της LR Health & Beauty = Study of the views of LR Health & Beauty. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζούρος, Ευστράτιος (2012) Στρατηγικός σχεδιασμός αθλητικού μάρκετινγκ σε αθλητική Α.Ε.: μελέτη περίπτωσης της Manchester United. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θ

Θεοδοσιάδου, Πολυξένη (2015) Σύγκριση και ανάλυση της μετατροπής των καταστημάτων τροφίμων με τη χρήση της τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά καταστήματα παροχής προϊόντων και υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θεοφάνους, Ξανθή (2016) Αθλητικό μάρκετινγκ: εξέλιξη και προοπτική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ι

Ιωαννίδης, Απόστολος (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ιωαννίδης, Γεώργιος (2013) Η εξέλιξη και οι νέες τάσεις του μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Καβέλας, Πέτρος (2005) Αρχές τραπεζικού μάρκετινγκ: προσδιοριστικοί παράγοντες προσελκυσιμότητας τραπεζών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καζέρου, Σταματίνα (2010) Marketing σε περιόδους κρίσης: προκλήσεις για καταναλωτές και επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καζαντζίδου, Βασιλική Χρ. (2020) Επιχειρηματικό σχέδιο και ανάλυση του ηλεκτρονικού καταστήματος Chic & Posh. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλαϊδόπουλος, Χρήστος Δ. (2015) Σύγχρονη εικόνα των πωλητών: μία περίπτωση μελέτης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλυβιώτη, Ευθυμία (2008) E-marκeting plan σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλύνη, Όλγα and Μακρή, Αγγελική (2018) Συνεργασία και συνδρομή στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης των τμημάτων δημοσίων σχέσεων & μάρκετινγκ στην αύξηση του κύκλου εργασιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καμίδης, Ευάγγελος (2021) Εθνική ταυτότητα στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καπετάνος, Ανδρέας (2018) Μάρκετινγκ σε μη κυβερνητική οργάνωση: μελέτη περίπτωσης "Το Χαμόγελο του Παιδιού". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καπετάνου, Αλίκη and Τσακιράκη, Ευαγγελία (2021) Μάρκετινγκ μη κερδοσκοπικών οργανώσεων: η περίπτωση της Κιβωτού του Κόσμου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καπουσούζη, Βάγια (2004) Μίγμα μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραγκούνης, Θωμάς (2017) Καινοτόμα προϊόντα - ιδέες από νέες επιχειρήσεις τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρακόλης, Χρυσοβαλάντος and Τσαπραλής, Δημοσθένης (2013) Το marketing στο έργο του Machiavelli. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραμπουλάτη, Γεωργία (2015) Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ, χρηματοοικονομική ανάλυση, οικονομικός και επιχειρηματικός σχεδιασμός της εταιρίας αθλητικών ειδών «NIKE». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρανίκα, Αντιγόνη (2013) Διαχείριση της επικοινωνίας από στόμα σε στόμα: η περίπτωση των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρκάτας, Γρηγόρης (2017) Στάσεις νέων καταναλωτών απέναντι στα brands. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καστρινάκη, Ελευθερία (2013) Ο ρόλος του μάρκετινγκ στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσίκης, Νικόλαος (2011) Βιομηχανικό μάρκετινγκ. Βασικές αρχές, μεθοδολογία ανάπτυξης και διαφορές σε σχέση με το καταναλωτικό. Αναφορά μελέτης περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσαούνη, Αγγελική and Κουϊμτζή, Ευαγγελία (2020) Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ για την προβολή και προώθηση ηλεκτρονικών καταστημάτων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Digital marketing tools for advertising and promotion online shops on Social Media: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσιγιάννης, Βασίλειος (2021) Διαχείριση εκδηλώσεων = Event management. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κεραμάρης, Δημήτριος Λ. and Κυριάκου, Δημήτριος Α. (2018) Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η σχέση τους με το μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κεραμίδας, Βασίλειος Αθ. (2020) Διοίκηση δικτύων πωλήσεων στην Ελληνική αγορά αυτοκίνητων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κεραμιδάς, Δημήτριος (2011) Το μάρκετινγκ: η σχέση επιχείρησης - κατανάλωσης και ο ανταγωνισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κεσελίδου, Βασιλεία and Στράντζαλης, Ιωάννης (2012) Μάρκετινγκ υπηρεσιών και ικανοποίηση πελατών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κετίκογλου, Ιωάννα (2013) Μείγμα μάρκετινγκ στον τομέα social networking. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιοσέ, Ανέτα (2017) Η επίδραση των χρωμάτων στο μάρκετινγκ. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιριντζή, Έυα Θ. (2015) Η στρατηγική μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολάρας, Κωνσταντίνος (2013) Συγκριτική μελέτη του μίγματος μάρκετινγκ του Ομίλου "ΝΙΚΑΣ" στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολοβού, Δήμητρα (2017) Λειτουργία δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ στα ελληνικά μέσα μαζικής επικοινωνίας (τηλεοπτικούς, ραδιοφωνικούς σταθμούς και εφημερίδες) = Public relations and marketing practice in greek media οrganizations (τelevision, radio and newspapers). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολοβού, Ευαγγελία (2010) Πράσινη επιχειρηματικότητα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις: εμπόδια και ευκαιρίες για την ανάπτυξή της. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολόκα, Καλλιόπη (2019) Κοινότητες μάρκας στο Facebook. Η επίδραση της εμπειρίας στην αξία της μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοπελιά, Αικατερίνη (2010) Πλάνο μάρκετινγκ οινοποιητικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κορδάτου, Ειρήνη and Μουταφτσή, Αικατερίνη (2008) Οι νέες εξελίξεις στο τραπεζικό μάρκετινκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κορτέση, Βασιλική (2016) Marketing και αγοραστική συμπεριφορά στα τοπικά προϊόντα: η περίπτωση της Σάμου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοτταρίδου, Άννα Χ. (2015) Αθλητικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης του ΠΑΟΚ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουζιώρτη, Όλγα and Μπαρτζάνα, Ουρανία (2004) Τμηματοποίηση και στόχευση της αγοράς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουκουλιάτα, Αικατερίνη (2015) Σχέδιο μάρκετινγ μιας τοπικής οινοποιητικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουρέκ, Αμαλία (2015) Αντιλήψεις των στελεχών διαφημιστικών εταιρειών στην Ελλάδα για την συνεισφορά των social media στην προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουρούπου, Ελένη (2011) Μάρκετινγκ και συμπεριφορά καταναλωτή σε περίοδο οικονομικής κρίσης: η αγορά του αυτοκινήτου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτελίδου, Παρασκευή and Κάλφας, Αριστείδης (2002) Προοπτικές και εξελίξεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στην παγκοσμιοποιημένη αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κρεμέτης, Δημήτριος Χ. (2019) Marketing μη κυβερνητικών οργανώσεων: μελέτη περίπτωσης "Greenpeace". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κρομλίδου, Αλίκη (2012) Νέες τεχνολογίες και μάρκετινγκ: η έννοια και η σημασία του ιογενούς μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυνηγοπούλου, Σταυρούλα (2017) Η διαχείριση της ετικέτας (branding) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυπαρίσσης, Ανδρέας Θ. (2015) Στρατηγικές marketing μουσείων: η περίπτωση της Θεσσαλονίκης. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυρίτσογλου, Κωνσταντίνος (2012) Έρευνα μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου : έννοια, ρόλος, δυνατότητες, τάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυριακοπούλου, Δήμητρα - Μαλεβήνα Κ. (2019) Οπτικά ερεθίσματα και καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωστογλίδης, Χρήστος Π. (2017) Μάρκετινγκ Μη Κυβερνητικών Οργανισμών: η περίπτωση του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωφού, Άρτεμις (2015) Κοινωνικά δίκτυα και μάρκετινγκ: μελέτη των χρηστών για τις ενέργειες μάρκετινγκ εταιριών μέσω των κοινωνικών δικτύων (facebook). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κόρδα, Βασιλική-Ιόλη (2017) Event marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κόρρος, Ηλίας and Λιορεϊσης, Ηλίας (2017) Οι εφαρμογές του μάρκετινγκ στον οικοτουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κύρκου, Κυριάκος (2014) Marketing μέσω των κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κώνστας, Σωτήρης (2012) Πολιτιστικές και οικονομικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στον τομέα της αισθητικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κώστογλου, Συρματένια (2015) Ανήθικες πρακτικές μάρκετινγκ: εμπειρική διερεύνηση των αποφάσεων των Ελλήνων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λ

Λάτσιου, Μαρία-Άννα (2022) Επικοινωνιακές στρατηγικές τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λίλε, Αντωνία and Μίχος, Μιχαήλ (2015) Η ανάπτυξη στρατηγικών διεθνούς μάρκετινγκ από ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαγογιάννη, Μαρία Χ. (2015) Επιχειρηματική συνεργασία για πετυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαζαρίδης, Γεώργιος (2014) Μάρκετινγκ και δημιουργία εμπορικού σήματος σε μία επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαλλά, Σοφία (2012) Διαφήμιση, προβολή, δημόσιες σχέσεις και μάρκετινγκ: ο ρόλος των επιχειρήσεων στο παιχνίδι της προβολής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαφάρα, Ανθία (2017) Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λιάκος, Νικόλαος (2009) Ο ρόλος της διαφήμισης στη στρατηγική μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λογγινίδου, Σοφία and Μαγιώνα, Αικατερίνη (2004) Η εισαγωγή των επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και οι απαιτούμενες τεχνικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μάρκου, Καλλιόπη (2006) Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και η έρευνα μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μέμο, Μάρω (2015) Τοποθέτηση νέου προϊόντος στην αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαγγίνας, Αλέξανδρος (2012) Πράσινο μάρκετινγκ και οικολογική συνείδηση: μελέτη περίπτωσης του κλάδου της πληροφορικής στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μανώλα, Βασιλική (2012) Μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαράζης, Δημήτριος Ι. (2018) Αθλητικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης της Ρεάλ Μαδρίτης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαργαρίτης, Βασίλειος (2009) Αθλητικό μάρκετινγκ στο διαδίκτυο: αξιολόγηση και ανάλυση ιστοσελίδων ποδοσφαιρικών ομάδων Αγγλίας, Ισπανίας, Γερμανίας και Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαρμαρίδης, Ιάκωβος (2016) Δημιουργία μιας δράσης για την προώθηση ενός καταναλωτικού προϊόντος: συλλογή δεδομένων με συμπλήρωση ερωτηματολογίων, αξιολόγηση του αποτελέσματος της δράσης με ποιοτικά και οικονομικά κριτήρια = A marketing Plan or action for a consumer product. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μελικιώτη, Ελευθερία (2004) Οργάνωση παγκοσμίου marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μερούσης, Πέτρος (2022) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: παράδειγμα τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μεσσίνα, Ιωάννα (2015) Το προωθητικό μίγμα marketing της "Nestle Fitness". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μεταλλούλη, Στυλιανή (2012) Κινητή τηλεφωνία και στρατηγικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μονογυιού, Μαρία (2005) Η διεθνής αγορά υπηρεσιών των συμβουλευτικών εταιριών και η διεθνής ανάλυση της πολυεθνικής επιχείρησης "Cobra Group" στην ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουρουζίδου, Σουμέλα Ν. (2016) Κοινωνικά δίκτυα και η σχέση τους με το marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουσερή, Χριστίνα Κ. (2016) Μάρκετινγκ στα ναυτιλιακά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουστάκα, Βασιλική and Καραντάκης, Κωνσταντίνος (2022) Η χρήση του βίντεο στις στρατηγικές επικοινωνίας των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων = Using video in the communication strategies of higher education institutions. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπάρμπα, Ασημένια (2020) Ένταξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνία σε πολιτιστικούς οργανισμούς = Setting social media in integrated strategic communication in cultural organisations. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπίμπα, Μαριάνθη (2016) Μουσειακό μάρκετινγκ. Η περίπτωση του μουσείου Ακρόπολης και η προσέλκυση μαθητών. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαξεβάνη, Ελένη (2017) Event marketing: η περίπτωση της Redbull. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαϊλας, Γρηγόριος and Τσιακίρης, Αλέξανδρος Δ. (2010) Πράσινη επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα και στον κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαϊρακταρίδης, Παύλος Γρ. (2020) Το μάρκετινγκ στην αρχιτεκτονική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπεζιρτζόγλου, Εμμανουήλ (2015) Έρευνα καταναλωτών για το τσιγάρο και το ηλεκτρονικό τσιγάρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπουζούκης, Πάσχος (2003) Η ανάπτυξη των εταιρειών διεθνούς εμπορίου (international trading companies) και οι δυνατότητες του αντισταθμιστικού εμπορίου στις εξαγωγικές δράσεις των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπουραζά, Βασιλική (2007) Επικοινωνώντας με το παρελθόν: γιορτές μνήμης του Κιλελέρ και του Γοργοποτάμου: προβολή ιδεών, προσώπων ή κομμάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπούλαλα, Σωτηρία Α. (2004) Οι πολιτισμικές διαφορές και οι επιπτώσεις τους στην εξαγωγική πολιτική και στις επιχειρηματικές κινήσεις μιας επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπούτου, Αργυρώ (2016) Τρόποι προώθησης μέσω του event marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ν

Νάνου, Ιορδάνα (2013) Ηγεσία και marketing: ομοιότητες και διαφορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νελάι, Γκλεντίστ Α. and Παναγιωτίδης, Μάριος Γ. (2017) Guerrilla marketing: η περίπτωση της εταιρίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νινιού, Δήμητρα (2003) Μνήμη & πολιτικό marketing. Ο ρόλος του παρελθόντος στους προεκλογικούς λόγους των πολιτικών ηγετών σε τρεις προεκλογικές αναμετρήσεις 1964, 1981, 2000. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντάλλα, Αγγελική (2014) Στρατηγικές μάρκετινγκ ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων σε περίοδο οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντεληθανάσης, Αθανάσιος and Ράπτη, Θεοδώρα (2007) Η προβολή και η προώθηση του ιαματικού τουρισμού της Ηπειρωτικής Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντούτση, Μαρία-Έλενα (2016) Η υιοθέτηση των κοινωνικών δικτύων για την ανάπτυξη πολιτικών μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ξ

Ξυδάκης, Γεώργιος (2022) Ψηφιακό μάρκετινγκ: η περίπτωση των εταιρειών video gaming. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ο

Οικονόμου, Σταυρούλα (2021) Στρατηγικές επικοινωνίας για φεστιβάλ και πολιτιστικές εκδηλώσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ορφανός, Γεώργιος (2008) Ανάπτυξη, εφαρμογή και αποτελεσματικότητα του marketing: στοιχεία από τη ελληνική πραγματικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Παναγιωτίδου, Ελένη Χρ. (2020) Δημιουργία Branding Περιοχής – Πόλης και Πολιτισμικό Marketing: η περίπτωση της Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παναγιωτίδου, Ναυσικά (2012) Αντιλήψεις του ευρέως κοινού για τους επαγγελματίες μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαγιώτη, Κωνσταντίνα (2006) Μέθοδοι τιμολογιακής πολιτικής, στόχοι και ακολοθούμενες πρακτικές, στην εγχώρια και στη διεθνή αγορά. Παρουσίαση πραγματικής περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδήμα, Μαρία (2014) Διερεύνηση των αντιλήψεων της κοινής γνώμης για τις δημόσιες σχέσεις και το μάρκετινγκ μέσω προβολικών τεχνικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδοπούλου, Ευανθία and Σιώμου, Αντιγόνη (2007) Επιχειρησιακό σχέδιο της εταιρίας ΤΙΤΑΝ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδωροθέου-Βασιλειάδου, Αικατερίνη and Παπακίτσου, Μαριάνθη-Μαρία (2016) Σύγχρονοι τρόποι μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων με τη χρήση κοινωνικών δικτύων = Modern ways of marketing and public relations with the use of social networks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδωρόθεου, Κυριακή and Μαριδάκης, Γεώργιος (2010) Η διάρθρωση της αγοράς των αθλητικών ειδών στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση: οι στρατηγικές του εισαγωγικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαεμμανουήλ, Μαρία (2011) Διαμόρφωση στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ της μεταποιητικής επιχείρησης ΝΕΟΓΑΛ: βιομηχανία γάλακτος Δράμας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαθανασίου, Ελισάβετ (2015) Στρατηγικές εξαγωγικού marketing: οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων και ποτών στην αγορά της Ιαπωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπακανδεράκης, Εμμανουήλ Κ. (2015) Ο κλάδος της οινοποιίας και η συμβολή του στην ελληνική οικονομία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπασπανοπούλου, Βαρβάρα (2015) Μάρκετινγκ πολιτιστικών γεγονόντων: η περίπτωση του φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαϊωάννου, Μαρία (2007) Σχέδιο μάρκετινγκ = Marketing plan. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παρίση, Αναστασία (2020) Dettol: the brand beyond borders. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παρασκευοπούλου, Ευτυχία (2009) Το Marketing τροφίμων: η περίπτωση της φέτας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παραστατίδου, Άννα (2009) Marketing προϊόντος AMSTEL PULSE. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πασαδάκη, Σοφία (2016) Προώθηση προϊόντων: μελέτη περίπτωσης = Product promotion: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατσακίδη, Στέλλα (2017) Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Digital marketing and social media: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατσούρας, Παναγιώτης (2015) Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στον αθλητισμό: μελέτη περίπτωσης=The use of social media in sports: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παυλίδης, Ελευθέριος (2007) Στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Περώνας, Ιωάννης (2014) Στρατηγικό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η ελληνική πραγματικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πεταλά, Ζηνοβία-Χρυσοβαλλάντα (2015) Καταναλωτική εμπειρία: μελέτη περίπτωσης η εμπειρία των θαλλάσιων αθλημάτων στο νησί της Ρόδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πετσάβας, Ιωάννης (2013) Δημιουργία ενός marketing plan βάση της ιδέας "οι δρόμοι της ελιάς" στο νομό Φωκίδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πιτούλης, Πέτρος (2011) Στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ: ανάλυση βιομηχανίας γάλακτος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πλειανθίδης, Ευστράτιος and Στάμος, Ελευθέριος (2018) Αθλητική εμπειρία και αθλητικός καταναλωτής: μια εμπειρική διερεύνηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πουαγιέν, Δάφνη - Λορή Φ. (2016) Μάρκετινγκ μη κυβερνητικών οργανώσεων: μελέτη περίπτωσης της "PRAKSIS". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πουλιόπουλος, Ανδρέας (2014) Το μίγμα μάρκετινγκ των γερμανικών εταιριών αυτοκινήτου στην Ελλάδα: η περίπτωση της BMW και της AUDI = The marketing mix of German's Car Companies in Greece: the case of BMW and AUDI. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πρωτογέρου, Γεωργία (2002) Η ανταγωνιστικότητα της διεθνούς εμπορευματικής αγοράς παιδικών παιγνιδιών και οι μέθοδοι εφαρμογής του εισαγωγικού και εξαγωγικού μάρκετινγκ στην Δυτική και Ανατολική Ευρώπη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρ

Ρίζου, Ουρανία-Μαρία (2014) Τέχνη, παράδοση και πολιτιστικό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρίτσος, Μιχαήλ (2002) Η εφαρμογή της έρευνας αγοράς στο βιομηχανικό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ραπτοπούλου, Σοφία (2014) Η επανατοποθέηση της μάρκας της Ελλάδας: ανάλυση και προώθηση της μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ραυτόπουλος, Δημήτριος (2003) Μέθοδοι εισόδου σε διεθνείς αγορές. Το franchising και η εφαρμογή του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρουκά, Μιχαέλα Δ. (2015) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρώσση, Σταματία (2016) Διερεύνηση της εμπειρίας κατανάλωσης των Social Media: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σαχίνη, Δέσποινα (2006) Πολιτικό μάρκετινγκ: η χρήση του στις προεκλογικές εκστρατείες του 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σεράνης, Δημήτριος and Σεράνης, Μάριος (2012) Εξαγωγικό marketing ελληνικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιγάλα-Μαστρογιάννη, Αμαλία (2016) Μουσεία και νέες τεχνολογίες. Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για την παρουσίαση του Μουσείου της Ακρόπολης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιγκάρη, Ελένη (2018) Το επώνυμο προϊόν και η συμπεριφορά του καταναλωτή: Μελέτη περίπτωσης επωνυμίας οίνων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιγκούδης, Δήμος (2004) Έρευνα αγοράς διεθνών αγορών : μέθοδοι, τεχνικές και πρακτικές εφαρμογής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιμεωνίδου, Ελισάβετ (2017) Εφαρμογές εξαγωγικού μάρκετινγκ στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά οίνου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιοκίνα, Ιουλία (2013) Ανάλυση διεθνούς μείγματος μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιτούνη, Γεωργία (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σκαρβελά, Ευταξία (2011) Στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρίας "Tasty Foods" = Marketing strategy of "Tasty Foods ". Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σκαρμούτσος, Απόστολος (2012) Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σκούμπας, Άγγελος and Χουρμουζιάδης, Ελευθέριος (2014) Η χρήση του internet και η επιρροή του στο marketing σε περίοδο οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σμαραγδή, Χριστίνα (2009) Η ελληνική αγορά ελαιολάδου και οι εφαρμογές του εξαγωγικού μάρκετινγκ στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σμυρνιώτης, Χρήστος (2003) Οι διεθνείς εμπορικές ροές των αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων, και οι μέθοδοι του εξαγωγικού μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σοβισλής, Γεώργιος (2011) Marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Φλώρινας, καθώς και η επέκτασή τους στα Βαλκάνια. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σουγλέρη, Παναγιώτα (2015) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις: έννοιες σε σύγκρουση ή σε πλήρη συνταύτιση; Να δικαιολογήσετε την άποψη σας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στάμου, Παναγιώτα (2015) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Η σχέση τους και η λειτουργία τους σε εταιρίες τηλεπικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στίγκα, Μαρία-Αλεξάνδρα (2016) Το πράσινο μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σταθοπούλου, Αγγελική (2001) Ανάλυση του κλάδου της καπνοβιομηχανίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στασινοπούλου, Μιχαέλα (2014) Μάρκετινγκ και γυναικεία ομορφιά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στυψιανός, Ευθύμιος (2021) Ο ελληνικός αθλητισμός στα ΜΚΔ: η περίπτωση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Άρσης Βαρών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Συμεωνίδου, Μαρία (2012) Εσωτερικό μάρκετινγκ και διαχείριση των συγκρούσεων = Internal marketing and conflict management. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τάσση, Πολυξένη (2015) Ανάλυση αποτελεσματικότητας διαφημιστικών εκστρατειών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τακίδου, Μαρία (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. Μελέτη περίπτωσης = Sports marketing and public relations with the use of social media. Case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ταυρίδη, Άννα (2009) Ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ των εξαγωγικών επιχειρήσεων: αρχές, σκοπιμότητα και τμήματα ενός τυπικού στρατηγικού σχεδίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τερζοπούλου, Δήμητρα (2007) Η ιστορία της διαφήμισης στη Ελλάδα από τη δεκαετία 1980 ως σήμερα και η συμβολή της διαφήμισης στην επικοινωνιακή δυναμική και ανάπτυξη των επιχειρήσεων στη χώρα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζήπα, Ελένη and Ταξηροπούλου, Ξανθή (2015) Αξιολόγιση της εμπειρίας της κατανάλωσης σε διάφορες περιστάσεις κατανάλωσης ταινιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζίφρης, Ιωάννης (2004) Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζαφέρη, Άρτεμις (2020) Οπτική ταυτότητα και πανεπιστημιακά ιδρύματα: δημιουργία επικοινωνιακού υλικού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζιβάρας, Δημήτριος (2018) Η διαφήμιση στο χώρο του ποδοσφαίρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τράκα, Γεωργία (2015) Καινοτόμες πολιτικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τράμπας, Κωνσταντίνος Β. (2000) Οι λειτουργίες του μάρκετινγκ στην παγκοσμιοποιημένη αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τρυφηνοπούλου, Αγγελική and Χήτα, Ελευθερία (2018) Nation branding: the case of Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τρόκου, Αποστολίνα (2015) Direct marketing και δημιουργία εικόνας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσίγκου, Όλγα (2012) Η διαφήμιση ως μέσω προώθησης μάρκετινγκ και επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσίμα, Βασιλική (2015) Μάρκετινγκ τραπεζών: η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσαγκάρη, Αναστασία (2013) Το μείγμα μάρκετινγκ ηλεκτρονικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσακίρη, Μαρία (2004) Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτή = Purchasing behavior of customer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσανακτσίδης, Παύλος Ι. (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ: η περίπτωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσαπέτη, Χρυσούλα (2021) Διερεύνηση των έμφυλων στερεοτύπων στην ελληνική έντυπη διαφήμιση. Η περίπτωση των επώνυμων πρωταγωνιστών = An investigation of gender stereotypes in greek print advertising. The case of celebrity endorsers. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσαπουρνά, Μαρία (2006) Δικτυακό, αναπαραγωγικό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσενεκίδης, Λάζαρος and Τσίπης, Λάζαρος (2016) Διερεύνηση των κινήτρων για την παρακολούθηση τηλεοπτικών ποδοσφαιρικών αγώνων: ανάπτυξη αποδοτικών στρατηγικών marketing για χορηγούς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσεσμετζή, Αναστασία (2017) Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στις επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσεχερίδης, Αβραάμ (2015) Η ηθική διάσταση του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Α.Ε. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιαμήτρου, Κωνσταντίνα (2007) Το marketing plan της εταιρίας ΤΙΤΑΝ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιμιλιώτη, Γαρυφαλλιά (2004) Τα χαρακτηριστικά και η αγοραστική συμπεριφορά του διεθνούς βιομηχανικού καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιμπρή, Ευγενία and Γεωργίζα, Αργυρούλα (2012) Η χρήση και ο ρόλος της διαφήμισης στην ανάπτυξη των δημοσίων σχέσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τόγκου, Βάϊα Α. (2018) Marketing και logistics στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τύμπου, Αικατερίνη (2012) Έννοια, εξέλιξη και σημασία της προσωποποίησης προϊόντων και υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φ

Φαφέσα, Στέλλα (2014) Εξαγωγικό μάρκετινγκ, χρήση διαδικτύου από ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φεγγομυτίδου, Γεσθημανή (2022) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: μελέτη περίπτωσης = Building the digital brand: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φιλίππα, Ιωάννα (2020) Η τοποθέτηση προϊόντων σε αμερικανικές τηλεοπτικές σειρές: η περίπτωση του Sex and the City. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φούλη, Ελένη (2004) Μάρκετινγκ - Μάνατζμεντ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φρανς, Εμμανουήλ Ε. (2020) Ηθική στο μάρκετινγκ εξειδικευμένη στις διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φωτίου, Χαράλαμπος and Δαμιανού, Μιχάλης (2009) Δραστηριότητες μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων φιλοξενίας στην Κύπρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χ

Χάλαρη, Ελένη (2016) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Η σχέση τους και η λειτουργία τους και η χρήση των νέων τεχνολογιών σε έναν δημόσιο οργανισμό. Η περίπτωση της ΕΥΔΑΠ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαλίτσιος, Ιωάννης (2016) Πολιτικό μάρκετινγκ: διερεύνηση της «εικόνας» των αρχηγών των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χανιωτάκη, Μαρία Ι. (2004) Η ηλεκτρονική προώθηση των τραπεζικών προϊόντων (το e-banking σήμερα). Μια συγκριτική αναφορά σε δικτυακούς τόπους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χασομέρης, Λύσανδρος Α. (2017) Η στρατηγική της Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζηαργυρίου, Ειρήνη and Χατζηαργυρίου, Ουρανία (2015) Το ελαιόλαδο ως πηγή ανάπτυξης στη Λέσβο και μελέτη επικοινωνιακής πολιτικής και του marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζηιωάννου, Ειρήνη and Ευθυμιάδου, Παναγιώτα (2015) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Πως διαφέρουν και που συνεργάζονται. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζηνίκου, Βασιλεία (2013) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: η περίπτωση του ιογενούς μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χονδρονίκου, Μέλπω (2003) Η κοινή οργάνωση της αγοράς της αλιείας στις χώρες μέλη της Ε.Ε. και το εξωτερικό εμπόριο της ελληνικής αλιείας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χονδρού, Χριστίνα (2009) Μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου: στρατηγικές και εφαρμογές = Internet marketing’s: strategies and applications». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χούντα, Ειρήνη (2007) Ο πολίτης ως πελάτης / καταναλωτής στο πολιτικό μάρκετινγκ: θεωρητική επισκόπηση κριτική αποτίμηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χριστογούλα, Χριστίνα (2021) Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στον τουρισμό: πως η εικονική πραγματικότητα αλλάζει το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χότζα, Έριντ (2015) City branding: η περίπτωση των Χανίων και του Ηρακλείου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψ

Ψαρράς, Νικόλαος and Κεχαγιόγλου, Γεώργιος (2016) Η μέτρηση της αξίας της επωνυμίας. Μελέτη περίπτωσης ποδοσφαιρικών ομάδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψαρρή, Αικατερίνη (2007) Μάρκετινγκ: σχέδιο μάρκετινγκ = Marketing: marketing plan. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Tue Dec 3 01:04:14 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top