Η εισαγωγή των επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και οι απαιτούμενες τεχνικές μάρκετινγκ

Λογγινίδου, Σοφία and Μαγιώνα, Αικατερίνη (2004) Η εισαγωγή των επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και οι απαιτούμενες τεχνικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT26_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά σε γενικό πλαίσιο για το Διαδίκτυο. Αξιοποιώντας το Internet οι πελάτες και οι επιχειρήσεις μπορούν να επικοινωνήσουν κατευθείαν, κάθε στιγμή και πέρα από κάθε γεωγραφικό σύνορο και να γνωρίζουν τις πρόσφατες εξελίξεις σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Στο δεύτερο κεφάλαιο μπορεί κανείς να μάθει τι είναι το Ηλεκτρονικό εμπόριο αφού τα τελευταία χρόνια η χρήση του εξαπλώνεται με ταχύτερο ρυθμό, δημιουργώντας μια νέα αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Επίσης, που εφαρμόζεται και ποια είναι τα οφέλη για τον επιχειρηματία και τον πελάτη. Στο τρίτο κεφάλαιο ο αναγνώστης μπορεί να κατανοήσει τη λειτουργία του Marketing η οποία έχει ως σκοπό την ανάπτυξη, την οργάνωση και τον έλεγχο ανταλλακτικών διαδικασιών μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών. Καθώς επίσης και τους παράγοντες που πρέπει να ληφθούν κατά την λήψη μιας απόφασης. Στο τέταρτο κεφάλαιο μπορεί να διαπιστώσει κανείς ότι ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια στο Internet είναι η ασφάλεια κατά τη διάρκεια των συναλλαγών. Όπως επίσης, και οι κίνδυνοι που μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς κατά την διεξαγωγή των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Το πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται στην πολιτική ασφάλειας, η οποία είναι ένα σύνολο κανόνων θεσπισμένων από την ανώτερη διοίκηση κάθε επιχείρησης, που οριοθετούν με σαφή και αυστηρό τρόπο τις αρμοδιότητες και τις υποχρεώσεις των εργαζομένων της, σε θέματα ασφάλειας. Επιπρόσθετα, γίνεται αναφορά στα βασικά αξιώματα ασφαλείας συστημάτων και στο ρόλο του Εθνικού Κέντρου Προστασίας Συστημάτων. Στο έκτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έρευνα αγοράς και στο κατά πόσο αυτή στοχεύει στην εύρεση πληροφοριών, έτσι ώστε οι υπεύθυνοι του marketing να δημιουργήσουν, να τιμολογήσουν και να προωθήσουν το κατάλληλο προϊόν, στο κατάλληλο κοινό, την κατάλληλη στιγμή. Στο έβδομο κεφάλαιο διασαφηνίζεται ο όρος e–επιχειρείν, ο οποίος υιοθετήθηκε προκειμένου να γίνει η διάκριση μεταξύ των νεωτεριστικών επιχειρήσεων, που επενδύουν στην διεξαγωγή των δραστηριοτήτων τους μέσω των τηλεπικοινωνιακών δικτύων, των κατανεμημένων υπολογιστών και του Internet, και των παραδοσιακών, εκείνες δηλαδή που επιμένουν να χρησιμοποιούν παραδοσιακά μέσα και μεθόδους. Το όγδοο κεφάλαιο αναφέρεται στο θεσμικό πλαίσιο για θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και Ε.Ε. και στην ελληνική πραγματικότητα στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια μορφή εμπορίου και συνεπώς βρίσκουν σε αυτό ανάλογη εφαρμογή οι κοινοτικές οδηγίες και οι εθνικές διατάξεις που αφορούν το εμπόριο. Επίσης, γίνεται αναφορά σε ένα δείγμα εταιρειών που είναι διαθέσιμο στο Διαδίκτυο.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σινάτκας Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Δίκτυα ηλεκτρονικών υπολογιστών, Ίντερνετ, On-line διαφήμιση.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών
Η > Ηλεκτρονική επεξεργασία δεδομένων
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 06 Sep 2021 11:13
Last Modified: 06 Sep 2021 11:13
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11221

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top