Σύγκριση και ανάλυση της μετατροπής των καταστημάτων τροφίμων με τη χρήση της τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά καταστήματα παροχής προϊόντων και υπηρεσιών

Θεοδοσιάδου, Πολυξένη (2015) Σύγκριση και ανάλυση της μετατροπής των καταστημάτων τροφίμων με τη χρήση της τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά καταστήματα παροχής προϊόντων και υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC135_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στην συγκεκριμένη εργασία θα αναφερθούμε στα συμβατικά και στα ηλεκτρονικά καταστήματα τροφίμων. Μας ενδιαφέρει να εξετάσουμε τον βασικό τρόπο λειτουργίας τους, τις ομοιότητες και τις διαφορές τους και να κρίνουμε εάν τελικά είναι δόκιμο ένα κατάστημα τροφίμων να έχει ηλεκτρονική υπόσταση ή όχι. Για τον λόγο αυτό θα αναφερθούμε αρχικά στα συμβατικά καταστήματα και το πώς αυτά λειτουργούν μέχρι στιγμής στην Ελλάδα. Στην συνέχεια θα εξετάσουμε τα ηλεκτρονικά καταστήματα, το πώς αυτά μπορούν να δημιουργηθούν και ποιες προδιαγραφές πρέπει να πληρούν για να λειτουργούν και σωστά και αποδοτικά τόσο για τον επιχειρηματία όσο και για τον καταναλωτή. Έπειτα θα εξετάσουμε το θεσμικό πλαίσιο στο οποίο εντάσσεται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα τροφίμων και το πώς αυτό διαφοροποιείται από το συμβατικό. Τέλος θα ακολουθήσει η μελέτη επτά περιπτώσεων ηλεκτρονικών καταστημάτων που σχετίζονται με τον κλάδο των τροφίμων, συσκευασμένων ή νωπών και με την παροχή υπηρεσιών για αυτά. Σε αυτό το σημείο θέλουμε να δούμε τι είναι αυτό που έχει κάνει αυτά τα ηλεκτρονικά καταστήματα ή πλατφόρμες επιτυχημένα. Να δούμε ποια είναι τα κοινά σημεία και στρατηγικές που χρησιμοποιούν, καθώς και που διαφοροποιούνται το ένα από το άλλο. Το σημείο στο οποίο θέλουμε να καταλήξουμε με την συγκεκριμένη εργασία είναι το εάν πρέπει ένας επιχειρηματίας του κλάδου των τροφίμων στην Ελλάδα να ασχοληθεί με το διαδίκτυο, είτε ανοίγοντας ένα καθαρά ηλεκτρονικό κατάστημα, είτε δίνοντας στο φυσικό του κατάστημα και μία νέα ηλεκτρονική υπόσταση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ευαγγέλου Παρασκευή
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό κατάστημα τροφίμων, Εμπόριο τροφίμων, Ίντερνετ.
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Μ > Μάρκετινγκ
Τ > Τρόφιμα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 24 Mar 2016 09:40
Last Modified: 24 Mar 2016 09:40
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7962

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top