Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες

Γερουστεργίου, Χρυσοβαλάντης (2009) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
GP25_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Η πτυχιακή αυτή εργασία έχει ως στόχο την μελέτη και διατύπωση των χαρακτηριστικών εκείνων που σχετίζονται με το e-marketing καθώς και τα μέσα που χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια της λειτουργίας του. Αρχικά, διατυπώνονται οι βασικές έννοιες, τα χαρακτηριστικά του παραδοσιακού marketing, καθώς και οι αλληλεπιδράσεις που διαμορφώνονται στο περιβάλλον του. Στην συνέχεια, γίνεται η παρουσίαση των νέων τεχνολογιών που σχετίζονται με το σύγχρονο marketing όπως τα Συστήματα Διαχείρισης Πελατών (Customer Relationship Management CRM), τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (Geographic Information Systems GIS), τα Πολυμέσα, το E-mail marketing, το Mobile marketing, καθώς επίσης και η Online διαφήμιση. Έπειτα, αφού γίνεται μια πρώτη γνωριμία με τις νέες τεχνολογίες του marketing στην συνέχεια γίνεται μια εκτενείς αναφορά στο ηλεκτρονικό marketing. Διατυπώνονται οι έννοιες, τα χαρακτηριστικά, οι ιδιαιτερότητες, οι λειτουργίες καθώς επίσης τα πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα του e-marketing. Ακόμα, γίνεται σύγκριση παραδοσιακού και ηλεκτρονικού marketing και ανάπτυξη του σχεδιασμού στρατηγικής e-marketing των επιχειρήσεων. Στο τελευταίο κομμάτι, αναγκαία κρίνεται η διατύπωση της έννοιας της online διαφήμισης. Γίνεται η παρουσίαση των χαρακτηριστικών της, των πλεονεκτημάτων – μειονεκτημάτων, καθώς και η σύγκριση της κλασσικής διαφήμισης με την διαφήμιση μέσω Διαδικτύου. Εκτός αυτών, διατυπώνονται οι τεχνικές με τις οποίους μπορούμε να διαφημίσουμε το προϊόν μας στο Διαδίκτυο και οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της ηλεκτρονικής διαφήμισης. Συμπερασματικά, μέσα από αυτήν την πτυχιακή εργασία παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν την έννοια του e-marketing, οι νέες τεχνολογίες marketing, και η διαφήμιση μέσω Διαδικτύου.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Χονδρογιάννης Βασίλειος
Uncontrolled Keywords: Νέες τεχνολογίες marketing, Σύστημα διαχείρισης πελατών, E-marketing, Ηλεκτρονική διαφήμιση
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 15 May 2015 14:49
Last Modified: 15 May 2015 14:49
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3915

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top