Σχέδιο μάρκετινγ μιας τοπικής οινοποιητικής επιχείρησης

Κουκουλιάτα, Αικατερίνη (2015) Σχέδιο μάρκετινγ μιας τοπικής οινοποιητικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC68_2015pdf.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Το σχέδιο Μάρκετινγκ μιας τοπικής οινοποιητικής επιχείρησης αναφέρεται στη χρήση του σχεδίου Μάρκετινγκ από επιχειρήσεις μικρού μεγέθους, καθώς η επιχείρηση που χρησιμοποιείται στην έρευνα συγκαταλέγεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Η εργασία μέσω της έρευνας γνωστοποιεί πόσο σημαντική είναι η χρήση του σχεδίου Μάρκετινγκ για την ορθή λειτουργία της επιχείρησης και με ποιά μέσα προσπαθεί η επιχείρηση να χρησιμοποιήσει στο έπακρο το μάρκετινγκ για να επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η έρευνα τοποθετείται σε μια μικρή τοπική οινοποιητική επιχείρηση, το οινοποιείο Διαμαντή και στο πως μέσω των λειτουργιών του Μάρκετινγκ το προϊόν γίνεται γνωστό στο κοινό, καταναλώνεται και φυσικά εκπληρώνεται ο μεγαλύτερος στόχος της επιχείρησης, η αύξηση των πωλήσεων και η διατήρηση της εταιρίας στο χρόνο. Σημαντικό ρόλο κατέχουν τα στάδια του μάρκετινγκ που αναφέρονται στο προϊόν, την τιμή, την διανομή και την προώθηση που μέσω αυτών επιτυγχάνεται το Μάρκετινγκ. Με την βοήθεια των μεθοδολογικών εργαλείων γίνονται γνωστά τα αποτελέσματα της έρευνας, τόσο με ποιοτικό χαρακτήρα όσο και με ποσοτικό. Ποιοτική μέθοδος έρευνας της συγκεκριμένης εργασίας, είναι η πρόσωπο με πρόσωπο συνέντευξη με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης με σκοπό την ενημέρωση για τα προϊόντα και την συνολική λειτουργία του οινοποιείου. Ως ποσοτική μέθοδος έρευνας στην εργασία χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο, μέσω του οποίου γνωστοποιήθηκαν τα δεδομένα τα οποία με πρόγραμμα δημοσκοπήσεων έδωσαν τις μετρήσεις, τα ποσοστά των οποίων αφορούν την τοπική κοινωνία και την προτίμηση των καταναλωτών του οινοποιείου. Επιπλέον προτείνεται ένα νέο σχέδιο Μάρκετινγκ για την καλυτέρευση της λειτουργείας του οινοποιείου και της βελτίωσης της παραγωγής και πώλησης. Τα βασικά συμπεράσματα είναι πως αν και το οινοποιείο είναι μια μικρή επειχείρηση και με μεγάλο ανταγωνισμό μπορεί και στηρίζει την λειτουργία της και φυσικά μπορεί να χρησιμοποιεί όσο το δυνατόν, το σχέδιο μκτ για να έχει τις μέγιστες πωλήσεις, χρησιμοποιώντας το νέο προτεινόμενο σχέδιο Μάρκετινγκ.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ, Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, Οίνος, Κρασί, Oινοποιία, Οινοποιητικές επιχειρήσεις, Στρατηγικός σχεδιασμός
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Ο > Οινοποιία
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 01 Sep 2015 08:44
Last Modified: 01 Sep 2015 09:00
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7635

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top