Ηθική στο μάρκετινγκ εξειδικευμένη στις διαφημίσεις

Φρανς, Εμμανουήλ Ε. (2020) Ηθική στο μάρκετινγκ εξειδικευμένη στις διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D7_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (869kB)

Abstract

Η εργασία αυτή έχει σκοπό να αναφερθεί στο γεγονός ύπαρξης της ηθικής στο μάρκετινγκ και αν αυτή υφίσταται και εφαρμόζεται στις επιχειρήσεις από τους μαρκετίστες και την ίδια την επιχείρηση. Πώς ξεκίνησε η έννοια της ηθικής που χαρακτηρίζεται για την φιλοσοφική της φύση από τα αρχαία χρόνια και πως κατέληξε να είναι απαραίτητος συντελεστής για την πρόοδο μιας επιχείρησης; Ποιοι είναι οι παράγοντες που ορίζουν τι είναι ηθικό και τι όχι; Ακόμα, ειδικότερα θα αναφερθούμε στον τρόπο με τον οποίο προσπαθούν να προωθηθούν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές, ποιος είναι ο ρόλος τους απέναντι στην κοινωνία και τις ομάδες ενδιαφέροντος, ποιοι είναι οι στόχοι και ο σκοπός της επιχείρησης, ο οποίος έχει αποκτήσει πολλαπλό ρόλο ιδιαίτερα από τον 20ο αιώνα και μετά και αν αυτός επηρεάζεται από προσωπικά συμφέροντα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπρώνη Γεωργία
Uncontrolled Keywords: Εταιρική κοινωνική ευθύνη, Επιχειρηματική ηθική, Εταιρική διακυβέρνηση, Επιχειρηματικές πρακτικές, Ηθική στο Μάρκετινγκ
Subjects: Ε > Επιχειρηματική ηθική
Η > Ηθική
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Jan 2021 06:58
Last Modified: 13 Jan 2021 06:58
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10737

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top