Επιχειρηματικά σχέδια και σχέδια μάρκετινγκ = Business plans & marketing plans

Αυλωνίτης, Αντώνιος and Γουργιώτη, Ματίνα (2011) Επιχειρηματικά σχέδια και σχέδια μάρκετινγκ = Business plans & marketing plans. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L7_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (5MB)

Abstract

Το Επιχειρηματικό Σχέδιο είναι ένα αναγκαίο και χρήσιμο εργαλείο για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Στην σημερινή εποχή ένας επιχειρηματίας δεν αρκεί να εκμεταλλεύεται μια καλή ιδέα για να επιτύχει στην αγορά. Την ιδέα αυτή θα πρέπει να τη διατυπώσει και να την οργανώσει. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να εξετάσει την τωρινή κατάσταση της επιχείρησής του, να αναλύσει τους στόχους που έχει για την επιχείρησή του και τον τρόπο να επιτύχει αυτούς τους στόχους. Μόνο γνωρίζοντας αυτά τα στοιχεία θα μπορέσει να ασκήσει μια επιτυχημένη δραστηριότητα. Τα κύρια στοιχεία για την σύνταξη ενός επιχειρηματικού σχεδίου είναι : 1) η εσωτερική ανάλυση της επιχείρησης (περιγραφή της επιχείρησης), 2) η εξωτερική ανάλυση (περιγραφή της αγοράς), 3) η επιλογή, ο προσδιορισμός και η υλοποίηση της στρατηγικής και 4) το οικονομικό πλάνο. Μόνο γνωρίζοντας ο επιχειρηματίας τα πραγματικά στοιχεία της επιχείρησή του και θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους θα μπορέσει να πείσει τους τρίτους να επενδύσουν στην επιχείρησή του ή κάποιο τραπεζικό ίδρυμα να προχωρήσει στην σύναψη δανειακής σύμβασης για τις ανάγκες της επιχείρησης του. Το σχέδιο Μάρκετινγκ αποτελεί τμήμα του επιχειρηματικού σχεδίου και έχει σαν σκοπό τη δημιουργία, από τον επιχειρηματία, προϊόντων ή υπηρεσιών που θα καλύπτουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες των καταναλωτών ώστε να τα πουλήσει αποδοτικότερα από τους ανταγωνιστές του έχοντας έτσι μια συνεχή σχέση με τους καταναλωτές με τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Με το Σχέδιο Μάρκετινγκ ο επιχειρηματίας καταστρώνει και εφαρμόζει τη στρατηγική Μάρκετινγκ. Ένα Σχέδιο Μάρκετινγκ πρέπει απαραίτητα να περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία : 1) την ανάλυση της παρούσας κατάστασης της επιχείρησης, 2) τον στρατηγικό σχεδιασμό, 3)τους στόχους της επιχείρησης, 4) τη στρατηγική για την επίτευξη των στόχων, 5) την εφαρμογή τακτικών για την επίτευξη των στόχων, 6)τον προϋπολογισμό και 7) την αξιολόγηση. Συνήθως τόσο το Επιχειρηματικό Σχέδιο όσο και το Σχέδιο Μάρκετινγκ, όπως είπαμε απορρέει από το Επιχειρηματικό Σχέδιο και με το οποίο βρίσκεται σε συνεχή αλληλεπίδραση αποτελούν τα αναγκαία εργαλεία για την επιτυχημένη δραστηριότητα στον σημερινό Επιχειρηματικό Κόσμο.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Χιωτίδης Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Επιχειρηματικό σχέδιο, Σχέδιο μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ, Μάνατζμεντ,
Subjects: Ε > Επιχειρηματικά σχέδια
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 03 May 2015 15:15
Last Modified: 03 May 2015 15:15
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3190

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top