Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ, χρηματοοικονομική ανάλυση, οικονομικός και επιχειρηματικός σχεδιασμός της εταιρίας αθλητικών ειδών «NIKE»

Καραμπουλάτη, Γεωργία (2015) Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ, χρηματοοικονομική ανάλυση, οικονομικός και επιχειρηματικός σχεδιασμός της εταιρίας αθλητικών ειδών «NIKE». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D18_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, ο προσανατολισμός στην αγορά και η εστίαση στον πελάτη αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την επιτυχία μίας επιχείρησης. Σε αυτή τη βάση, το Μάρκετινγκ, ως μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες της επιχείρησης και ως ένας ευρύς επιστημονικός χώρος, επηρεάζει αποφασιστικά όχι μόνο την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης αλλά και τη συνολική οικονομική δραστηριότητα από μακροοικονομική σκοπιά. Η εφαρμογή της επιστήμης του Μάρκετινγκ μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία αποδοτικών παραγωγικών επενδύσεων. Η ικανοποίηση των αναγκών μιας αγοράς και η σωστή διαχείριση των σχέσεων μεταξύ των οικονομικών συντελεστών της διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στη δημιουργία αξίας τόσο για την επιχείρηση όσο και για το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Η παγκοσμιοποίηση της οικονομικής δραστηριότητας και ο εντονότατος ανταγωνισμός είναι νέα φαινόμενα για όλες τις εταιρίες. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας επενδύει στην εκπαίδευση μελλοντικών στελεχών που θα έχουν τη δυνατότητα να προσθέτουν αξία στις επιχειρήσεις και στην κοινωνία ως σύνολο.Η εταιρία αθλητικών ειδών Nike αποτελεί την ηγέτιδα στον κλάδο αυτό και ειδικά στον χώρο των αθλητικών υποδημάτων. Είναι μία Αμερικάνικη εταιρία η οποία έχει καταφέρει να ανάγει τα προϊόντα της μέσα από την προβολή τους και την προώθηση τους, σε μέρος της κουλτούρας του Δυτικού κόσμου και ειδικά των ΗΠΑ. Στην παρούσα εργασία μας θα προσπαθήσουμε να δώσουμε στην θεωρία το πλαίσιο λειτουργίας των επιχειρήσεων στα θέματα μάρκετινγκ-μάνατζμεντ και οικονομικής διαχείρισης. Ακολούθως θα παραθέσουμε μία έρευνα για την εταιρία Nike και το πώς αυτή εφαρμόζει αυτό το πλαίσιο στην οικονομική της δραστηριότητα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Εταιρία αθλητικών ειδών NIKE
Subjects: Χ > Χρηματοοικονομική ανάλυση
Μ > Μάνατζμεντ
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 12 Jul 2017 08:01
Last Modified: 12 Jul 2017 08:01
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8921

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top