Μάρκετινγκ σε μη κυβερνητική οργάνωση: μελέτη περίπτωσης "Το Χαμόγελο του Παιδιού"

Καπετάνος, Ανδρέας (2018) Μάρκετινγκ σε μη κυβερνητική οργάνωση: μελέτη περίπτωσης "Το Χαμόγελο του Παιδιού". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX29_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σε περιόδους οικονομικής ύφεσης, και πολύ περισσότερο σε περιόδους οξείας οικονομικής κρίσης, όπως αυτή που βιώνει η Ελλάδα, η ύπαρξη και το έργο των ΜΚΟ γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο. Η εύρεση πόρων - χορηγιών και η σχέσεις με τις εμπορικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζονται με αβεβαιότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί να προσπαθούν περισσότερο στον τομέα του Μάρκετινγκ για την επίτευξη των στόχων τους χωρίς όμως να ‘χαθεί ’ η ταυτότητα τους. Στην παρούσα εργασία θα γίνει λόγος γενικά για την σημασία του κοινωνικού μάρκετινγκ , για τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και για τις μορφές μάρκετινγκ που μπορεί να ασκεί. Τέλος παρουσιάζεται ο ΜΚΟ «Το χαμόγελο του Παιδιού».

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Κοινωνικό Μάρκετινγκ, ΜΚΟ (Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί), Στρατηγική, Πόροι, Το Χαμόγελο του παιδιού
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Μ > Μη κυβερνητικές οργανώσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jul 2020 09:46
Last Modified: 23 Jul 2020 09:46
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10427

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top