Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στον τουρισμό: πως η εικονική πραγματικότητα αλλάζει το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών

Χριστογούλα, Χριστίνα (2021) Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στον τουρισμό: πως η εικονική πραγματικότητα αλλάζει το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC13_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας µελέτης είναι η διερεύνηση του ρόλου της τεχνολογίας της Εικονικής Πραγµατικότητας (ΕΠ) στο µάρκετινγκ προορισµού. Στόχος είναι να εντοπιστούν οι τρέχουσες και οι µελλοντικές τάσεις, κάνοντας φανερό τον ρόλο που διαδραµατίζει και µπορεί να διαδραµατίσει η εικονική πραγµατικότητα µελλοντικά. Αφού εξετάστηκε η υπάρχουσα θεωρία και έγινε αναφορά σε έρευνες, η παρούσα έρευνα πραγµατοποιεί εµπειρική έρευνα µε τη χρήση της ποσοτικής µεθόδου για συλλογή δεδοµένων µέσω ερωτηµατολογίων. Συνολικά, συγκεντρώθηκα 114 ερωτηµατολόγια, τα οποία διαµοιράστηκαν ηλεκτρονικά, λόγω του ότι η έρευνα έλαβε χώρα κατά την εξέλιξη της πανδηµίας του COVID-19 και των µέτρων αποµόνωσης και lockdown για τον περιορισµό εξάπλωσης του ιού. Τα ευρήµατα της παρούσας µελέτης έδειξαν ότι οι ταξιδιώτες βλέπουν την εικονική πραγµατικότητα ως ένα τρόπο που µπορούν να αποκτήσουν περισσότερες πληροφορίες κατά το σχεδιασµό του ταξιδιού σχετικά µε τον τουριστικό προορισµό. Επίσης, τα ευρήµατα της µελέτης έδειξαν ότι οι ταξιδιώτες είναι πρόθυµοι να προσεγγίσουν ενεργά την τεχνολογία εικονικής πραγµατικότητας, καθώς θεωρούν ότι προσφέρει προστιθέµενη αξία σε όλη τη διαδικασία ταξιδιού. Ακόµη ένα σηµαντικό εύρηµα της µελέτης έδειξε ότι η εικονική πραγµατικότητα δεν υπονοµεύει την πραγµατική εµπειρία του ταξιδιώτη, αλλά αντίθετα, µπορεί να ενισχύσει την επιθυµία ταξιδιού καθώς µειώνει το χάσµα µεταξύ αντίληψης και προσδοκίας. Τέλος, αναφορικά µε τον κεντρικό στόχο της παρούσας µελέτης, τα ευρήµατα έδειξαν ότι προς το παρόν η τεχνολογικά εικονικής πραγµατικότητα και ο ρόλος που διαδραµατίζει στο µάρκετινγκ προορισµού είναι στο στάδιο της ανάπτυξης, ενώ µελλοντικά αναµένεται να γνωρίσει µεγάλη αύξηση και δηµοτικότητα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βρίγκας Μιχαήλ
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ προορισµού, Εικονική πραγµατικότητα στον τουρισµό.
Subjects: Δ > Δειγματοληψία (Στατιστική)
Ε > Ερωτηματολόγιο
Ε > Εικονική πραγματικότητα
Μ > Μάρκετινγκ
Τ > Ταξίδια
Τ > Τουρισμός
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 22 Sep 2021 07:37
Last Modified: 22 Sep 2021 07:37
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11284

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top