Η ανταγωνιστικότητα της διεθνούς εμπορευματικής αγοράς παιδικών παιγνιδιών και οι μέθοδοι εφαρμογής του εισαγωγικού και εξαγωγικού μάρκετινγκ στην Δυτική και Ανατολική Ευρώπη

Πρωτογέρου, Γεωργία (2002) Η ανταγωνιστικότητα της διεθνούς εμπορευματικής αγοράς παιδικών παιγνιδιών και οι μέθοδοι εφαρμογής του εισαγωγικού και εξαγωγικού μάρκετινγκ στην Δυτική και Ανατολική Ευρώπη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT5_2002.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (10MB)

Abstract

Στην εργασία αυτή δίνονται πληροφοριακά στοιχεία σχετικά με τις συνθήκες που επικρατούν στις διάφορες αγορές, τα κυριότερα προβλήματα του κλάδου, το θεσμικό πλαίσιο που διέπει την αγορά των παιχνιδιών, οι παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση καθώς και οι προοπτικές εξέλιξης των εξεταζόμενων προϊόντων και των επιχειρήσεων τους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Ανταγωνιστικότητας της εμπορευματικής αγοράς, Αγορά παιδικών παιχνιδιών, Εισαγωγικό και εξαγωγικό μάρκετινγ
Subjects: Ε > Εμπόριο - Ελλάδα - Ευρώπη, Ανατολική
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 May 2015 17:53
Last Modified: 25 May 2015 17:53
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4428

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top