Δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ραδιόφωνο. Εξέλιξη του εμπορικού ραδιοφώνου

Αλεβίζου, Ηλέκτρα (2005) Δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ραδιόφωνο. Εξέλιξη του εμπορικού ραδιοφώνου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR71_2005.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στην συγκεκριμένη εργασία θεωρείται το ραδιόφωνο όχι μόνο ως μέσο αλλά κυρίως ως μία αγορά όπου οι ανταγωνιστικές εταιρίες-ραδιοφωνικοί σταθμοί, προσπαθούν να ορθοποδήσουν και να αποκοτήσουν την καλύτερη δυνατή σχέση με το κοινό-ακροατήριό τους. Επιπλέον γίνεται προσπάθεια να εντοπιστεί εάν και πόση σύγχυση επικρατεί στην έννοια των συγκεκριμένων εργαλείων. Τέλος παρότι θεωρείται ότι τα μέσα θα πρέπει να λειτουργούν με βάση την σωστή πληροφόρηση και ψυχαγωγία του κοινού.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Θεοδοσιάδου Σοφία
Uncontrolled Keywords: Ραδιόφωνο ως επιχείρηση, Ραδιόφωνο ως μέσο, Διαφημίσεις
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Μ > Μάρκετινγκ
Ρ > Ραδιόφωνο
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 19 Jun 2015 07:30
Last Modified: 19 Jun 2015 07:30
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6375

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top