Η ηθική διάσταση του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Α.Ε.

Τσεχερίδης, Αβραάμ (2015) Η ηθική διάσταση του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Α.Ε. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MBA33_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η ηθική είναι ένα ζήτημα που απασχόλησε και απασχολεί τους περισσότερους εξ ημών. Είναι αλήθεια, πως δεν αντιλαμβάνονται όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο την ηθική και τις διαστάσεις της. Η πολυπλοκότητα του ανθρώπινου χαρακτήρα, μας κάνει πολλές φορές, να μη μπορούμε με ευκολία να συμφωνήσουμε στο τι είναι καλό και τι κακό, τι είναι ηθικό και τι ανήθικο. Αναμφισβήτητα, ο κλάδος της φιλοσοφίας προσφέρει πολλή τροφή αναφορικά με την ανθρώπινη ηθική, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι οι μεγάλοι στοχαστές και φιλόσοφοι που καταπιάστηκαν με το θέμα. Αναφορικά με τον επιχειρηματικό κλάδο, πριν από μερικά χρόνια θα λέγαμε πως η επιχειρηματική ηθική αποτελεί σχήμα οξύμωρο, αφού θεωρούσαμε την επιχειρηματικότητα και τη δεοντολογία ως έννοιες ασύμβατες μεταξύ τους. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, βλέπουμε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις και οργανισμούς να αποκτούν εταιρική κοινωνική ευθύνη και να εφαρμόζουν στην πράξη αρχές δεοντολογίας σε όλα τα στάδια της λειτουργίας τους. Όσον αφορά την ελληνική πραγματικότητα, γίνονται βήματα προόδου, αλλά με μάλλον αργούς ρυθμούς. Οι νέοι στην Ελλάδα είναι αρκετά καχύποπτοι απέναντι στις μεγάλες επιχειρήσεις. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν αναιρεί τις προσπάθειες που γίνονται από πλευράς μερίδας των ελληνικών εταιρειών για εφαρμογή αξιών ηθικής στον τομέα του μάρκετινγκ.. Με το ηθικό μάρκετινγκ (πράσινο - κοινωνικό μάρκετινγκ), τον εθελοντισμό και την προσφορά στην κοινωνία, μια επιχείρηση μπορεί, να αυξήσει τη φήμη της και μέσω αυτής, την κερδοφορία της. Σπουδαίο παράδειγμα εφαρμογής ηθικών αξιών, αποτελεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η οποία επενδύει στο περιβάλλον και τον άνθρωπο. Φιλανθρωπικές, κοινωνικές, περιβαλλοντικές και άλλες δράσεις περιλαμβάνονται στο κύριο πρόγραμμα λειτουργίας της. Η συνεργασία με τοπικούς φορείς και ΜΚΟ είναι μέρος της εταιρικής της κουλτούρας και κομμάτι της στρατηγικής της για την υπεύθυνη ανάπτυξη. Επενδύει σε φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες και εφαρμόζει τις καλύτερες διαθέσιμες πρακτικές, στην εξοικονόμηση ενέργειας και την ανακύκλωση. Εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου της επίπτωσης της λειτουργίας της στο περιβάλλον και φροντίζει για την κατάλληλη διαχείριση των αποβλήτων της.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Ηθική, Μάρκετινγκ, Κοινωνική Ευθύνη, Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Subjects: Ε > Επιχειρηματική ηθική
Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 16 Sep 2015 11:18
Last Modified: 27 Nov 2015 09:35
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7722

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top