Έρευνα μάρκετινγκ: μέτρηση διαθέσεων και προτιμήσεων καταναλωτών

Ακιφόγλου, Φωτεινή (2015) Έρευνα μάρκετινγκ: μέτρηση διαθέσεων και προτιμήσεων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC170_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία θα μελετηθεί η έννοια της έρευνας μάρκετινγκ δηλαδή η συστηματική και καθορισμένη προσπάθεια για την συλλογή πληροφοριών που βοηθά στην λήψη καλύτερων αποφάσεων στο τομέα του μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα θα ακολουθήσει η ιστορική αναδρομή της έρευνας μάρκετινγκ από τότε που ξεκίνησε μέχρι και σήμερα καθώς και στους στόχους που την διέπουν. Έπειτα, θα γίνει μια αναφορά στα είδη της έρευνας μάρκετινγκ, παρουσιάζονται αναλυτικά οι κατηγορίες της έρευνας μάρκετινγκ. Ακολουθεί η διαδικασία της έρευνας μάρκετινγκ καθώς και η συνοχή οργάνωσης του τμήματος αυτού. Επίσης στο πρακτικό κομμάτι της εργασίας χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο ως ερευνητικό εργαλείο πρωτογενούς έρευνας. Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε αναφέρεται στην αγοραστική συμπεριφορά των νέων σε περιόδους κρίσης. Στο τέλος της εργασίας διατυπώνονται τα αποτελέσματα της έρευνας του ερωτηματολογίου καθώς και τα συμπεράσματα της. Στα παραρτήματα εμπεριέχονται οι πίνακες των αποτελεσμάτων από τις απαντήσεις του ερωτηματολογίου καθώς και το ίδιο το ερωτηματολόγιο όπως διανεμήθηκε.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Αγοραστική συμπεριφορά, Έρευνα, Ερωτηματολόγιο
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Mar 2016 11:42
Last Modified: 07 Mar 2016 11:42
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7872

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top