Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: μελέτη περίπτωσης = Building the digital brand: a case study

Φεγγομυτίδου, Γεσθημανή (2022) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: μελέτη περίπτωσης = Building the digital brand: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC43_2022.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (756kB)

Abstract

Η παρούσα εργασία έχει ως κεντρικό στόχο την ανάλυση για την ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας μιας επιχείρησης. Προκειμένου να σχολιαστεί επαρκώς το συγκεκριμένο ζήτημα, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας δίνεται έμφαση στη θεωρία του μάρκετινγκ, στις έννοιες που αφορούν την θεωρία αυτή, τα βασικά χαρακτηριστικά του, τις κατηγορίες από τις οποίες απαρτίζεται και την μετάβαση του στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Επιπλέον, στο δεύτερο κεφάλαιο σχολιάζεται η έννοια του εμπορικού σήματος μιας επιχείρησης, ενώ δίνεται ο ορισμός και οι τύποι σημάτων. Ακόμη, γίνεται αναφορά στον σκοπό που επιτελούν τα εμπορικά σήματα, στον τρόπο διάκρισης τους καθώς και σε πλήθος άλλων τεχνικών λεπτομερειών που αφορούν τα εμπορικά σήματα και τα ξεχωρίζουν μεταξύ τους. Έπειτα, στο τρίτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας αναφέρεται η αξία και η χρήση της εμπορικής επωνυμίας, ενώ υπογραμμίζεται ο τρόπος χρήσης ενός σήματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπρόσθετα, θεωρήθηκε σημαντική η αναφορά στην αξία της επωνυμίας από μία επιχείρηση, στην γνώση και την αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σήματος καθώς και στην εικόνα που προβάλλει η επιχείρηση με την χρήση του. Στο τέταρτο κεφάλαιο, η έμφαση δίνεται σε μια μελέτη περίπτωσης που αφορά μία τοπική επιχείρηση και συγκεκριμένα την COSMOTE. Ως προς την συγκεκριμένη επιχείρηση σχολιάζεται η εταιρική ταυτότητα, το ιστορικό της, το οικονομικό, τεχνολογικό, πολιτικό, κοινωνικό, δημογραφικό και παγκόσμιο περιβάλλον. Γενικότερα, στόχος είναι η καθολική ανάλυση της παρούσας επιχείρησης τόσο ως προς τη λειτουργία της όσο και ως προς την χρήση του εμπορικού σήματος και της διαχείρισης του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος για την δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Τέλος, καταγράφονται τα συνολικά πορίσματα της εργασίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακοπούλου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Ψηφιακή επωνυμία, Σήμα, Social media, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Cosmote, Μελέτη περίπτωσης.
Subjects: Ε > Εμπορικά σήματα
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 25 Nov 2022 08:17
Last Modified: 25 Nov 2022 08:17
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/12041

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top