Αθλητικό μάρκετινγκ: εξέλιξη και προοπτική

Θεοφάνους, Ξανθή (2016) Αθλητικό μάρκετινγκ: εξέλιξη και προοπτική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC109_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να διερευνηθεί το Αθλητικό Μάρκετινγκ, ο ρόλος του, οι προοπτικές και εξέλιξη του. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία, αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους και συνέβαλαν στη συγγραφή του θεωρητικού μέρους της μελέτης. Συγκεκριμένα το θεωρητικό μέρος αναλύει το Αθλητικό Μάρκετινγκ τις στρατηγικές και λειτουργίες του, την ιστορία του, την υπόσταση του αλλά και τις μελλοντικές εξελίξεις και προοπτικές του Αθλητικού Μάρκετινγκ. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας χρησιμοποιώντας ως εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Το συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι η χρήση του Αθλητικού Μάρκετινγκ από την Α1 Εθνική Ομάδα Καλαθοσφαίρισης αλλά και την Α2 είναι πολύ μεγάλη και οι σύλλογοι είναι ικανοποιημένοι από τη χρήση αυτή. Επιπλέον, οι σύλλογοι έχουν κάνει πολλές αλλαγές στο πρόγραμμα Αθλητικού Μάρκετινγκ που ακολουθούν με σκοπό την περισσότερη αποτελεσματικότητα του και έχουν στα μελλοντικά σχέδια τους και άλλες πολλές αλλαγές στις οποίες πρόκειται να προβούν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Αθλητικό μάρκετινγκ, Καλαθοσφαίριση, Αθλητικά σωματεία.
Subjects: Α > Αθλητισμός
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 29 May 2017 06:42
Last Modified: 29 May 2017 06:42
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8772

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top