Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: η περίπτωση του ιογενούς μάρκετινγκ

Χατζηνίκου, Βασιλεία (2013) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: η περίπτωση του ιογενούς μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC35_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστούν η σχετική βιβλιογραφία και τα μοντέλα τα οποία θα βοηθήσουν να εξηγηθούν οι έννοιες και η τοποθέτηση της εργασίας. Το παρόν θεωρητικό πλαίσιο θα χρησιμοποιηθεί και θα εφαρμοστεί για την διεξαγωγή της ανάλυσης των δεδομένων και πληροφοριών. Στόχο έχει επίσης να διερευνήσει το ιογενές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα. Η διεξαγωγή της έρευνας πραγματοποιήθηκε με την χρήση ερωτηματολόγιου στο οποίο οι μάνατζερ της εκάστοτε εταιρείας καλούνταν να απαντήσουν για την χρήση του viral marketing. Στην ερευνά συμμετείχαν η Cosmote, η Vodafone και η Wind. Τα αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο έδειξαν ότι δεν αρκεί μόνο το viral marketing για την προώθηση των προϊόντων-υπηρεσιών τους καθώς και ότι δεν διαφέρουν καθόλου στον τρόπο που το εφαρμόζουν. Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας μέρα με την μέρα ο ανταγωνισμός αυξάνεται με αποτέλεσμα να εφευρίσκουν και να χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους ώστε να γίνουν πιο χρήσιμοι αλλά ταυτόχρονα και απαραίτητοι στους καταναλωτές. Έχει παρατηρηθεί ότι το διαδίκτυο έχει συνεισφέρει πάρα πολύ στην προαγωγή και την εξέλιξη των στρατηγικών που ακολουθούν οι εταιρείες. Μέσα στα πλαίσια αυτά έχει δημιουργηθεί το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ όπου δίνει την δυνατότητα στις εταιρείες να προσαρμοστούν αρχικά μέσα στην εποχή όπου όλα γυρίζουν γύρω από το διαδίκτυο αλλά και να μειώσουν με αυτόν τον τρόπο το κόστος προώθησης των προϊόντων-υπηρεσιων.Ενα μέσο προώθησης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ είναι το viral marketing. Το ιογενές μάρκετινγκ έχει εντρυφήσει τις τελευταίες δεκαετίες στις στρατηγικές των μεγάλων εταιρειών. Πρόκειται όπως φανερώνει και το όνομα του για την διάδοση πληροφοριών για το προϊόν-υπηρεσία από χρήστη σε χρήστη όπως αυτή θα λάμβανε χώρα αν ήταν ιός. Η διαδικασία αυτή γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε οι καταναλωτές να διαδίδουν την πληροφορία στο υπόλοιπο κοινό χωρίς κάποιο όφελος ή σκοπό. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται ένα μεγάλο δίκτυο από δυνητικούς αγοραστές.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Διαδικτυακό μάρκετινγκ, Viral Marketing, Κινητή τηλεφωνία (Ερωτηματολόγιο)
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 02 Jun 2015 12:31
Last Modified: 08 Jun 2015 07:32
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4895

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top