Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: παράδειγμα τοπικής επιχείρησης

Μερούσης, Πέτρος (2022) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας: παράδειγμα τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC33_2022.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα της την ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας με τη χρήση ενός παραδείγματος από μια τοπική επιχείρηση. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το παράδειγμα είναι η Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου, όπου αναλύουμε τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία δημιουργήθηκε και εξελίχθηκε μέσα στο πέρασμα των χρόνων, αλλά και πώς χρησιμοποίησε τα ψηφιακά μέσα που υπάρχουν με σκοπό την προβολή της και την αύξηση της αναγνωσιμότητας και των κερδών της. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνετε μία ιστορική αναδρομή από το πού προέρχεται η λέξη Brand και το πώς ήταν οι πρώτες μορφές διαφήμισης και προβολής των προϊόντων. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο πώς ή ανάπτυξη των μέσων μαζικής ενημέρωσης, των μέσων μαζικής μεταφοράς και του εμπορίου οδήγησαν στην εξέλιξη του marketing και της προβολής των Brands με σκοπό το κέρδος. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η προσπάθεια κατανόησης του γενικότερου όρου της επικοινωνίας και το πώς αυτή επηρεάζει τις σχέσεις των ανθρώπων. Έπειτα παρακολουθούμε τον ρόλο που παίζει η επικοινωνία στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης και το πώς η χρήση του internet αποτελεί ένα βασικό «εργαλείο» για την προβολή της. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται τρόποι που το Brand σχετίζεται με τους καταναλωτές και ποια είναι η σχέση που μπορεί να αναπτυχθεί μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτή, καθώς και αναφέρονται επιχειρήσεις δίνουν μεγάλη προσοχή στο Brand τους και ποια οφέλη αποκομίζουν. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στον τρόπο που προβάλλονται τα Brands μέσα από το ψηφιακό marketing και ποιες είναι οι τακτικές που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις. Στο επόμενο κεφάλαιο πραγματοποιείται ανάλυση των Social Media και το πώς αυτά αποτελούν «εργαλείο» για ένα επιτυχημένο marketing plan. Τέλος στο κεφάλαιο έξι, γίνεται μία μελέτη της τοπικής επιχείρησης «Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου» και στο ποια μέσα χρησιμοποιεί για την προβολή της και την προώθηση του Brand της.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακοπούλου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου, Ψηφιακή επωνυμία, Ψηφιακό marketing, Στρατηγική των επιχειρήσεων, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Ε > Επιχειρήσεις
Ε > Επιχειρησιακός προγραμματισμός
Ε > Εμπορικά σήματα
Κ > Καταναλωτές
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 19 Oct 2022 11:39
Last Modified: 19 Oct 2022 11:39
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11967

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top