Βιομηχανικό μάρκετινγκ

Ζήγρα, Δήμητρα (2005) Βιομηχανικό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR39_2005.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (17MB)

Abstract

Το Βιομηχανικό Marketing αποτελεί βασικό συστατικό για την σωστή ανάπτυξη μιας επιχείρησης καθώς κανένα σχεδόν προϊόν ή υπηρεσία δεν μπορεί να αναπτυχθεί και να διατεθεί σήμερα, χωρίς τη συμβολή του Marketing. Aυτό το συμπέρασμα βγαίνει ανεπιφύλακτα κατόπιν της ανάλυσης που έχει πραγματοποιηθεί με σκοπό την εκπόνηση της παραπάνω εργασίας. Για την βέλτιστη εφαρμογή του Marketing χρειάζεται πρώτα απο όλα να αναγνωρισθούν τα χαρακτηριστικά της αγοράς που κινείται η κάθε επιχείρηση. Ο marketer οφείλει να επισημάνει τα ιδιαίτερα γνωρίσματα της αγοράς στην επιχείρηση με στόχο την περαιτέρω συνέχιση της εφαρμογής του marketing.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τολιόπουλος Ευθύμιος
Uncontrolled Keywords: Βιομηχανικό προϊόν, Μάρκετινγκ, Βιομηχανική πολιτική
Subjects: Β > Βιομηχανική πολιτική
Β > Βιομηχανικό μάνατζμεντ
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 12 Jun 2015 07:10
Last Modified: 23 Sep 2016 11:43
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5661

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top