Η ανάπτυξη στρατηγικών διεθνούς μάρκετινγκ από ελληνικές επιχειρήσεις

Λίλε, Αντωνία and Μίχος, Μιχαήλ (2015) Η ανάπτυξη στρατηγικών διεθνούς μάρκετινγκ από ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC177_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Το Μάρκετινγκ είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα μεγαλύτερα εργαλεία της σύγχρονης Διοίκησης Επιχείρησης με σκοπό τη μεγιστοποίηση των επιχειρήσεων. Μέσω της εταιρικής στρατηγικής η διεύθυνση της επιχείρησης καθορίζει τις σχέσεις της με το εξωτερικό περιβάλλον, ότι εξασφαλίσει την επιτυχία. Σκοπός της μελέτης αυτής είναι ουσιαστικά να περιγράψει τη σημασία της στρατηγικής μάρκετινγκ που αναπτύσσει και ακολουθεί μία επιχείρηση διεθνούς δραστηριοποίησης, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσονται οι διεθνείς στρατηγικές μάρκετινγκ ιδίως στις ελληνικές επιχειρήσεις. Έτσι, στην εργασία αυτή, αρχικά γίνεται μια θεωρητική γενική αναφορά στην έννοια του μάρκετινγκ και την ιστορική εξέλιξή του, ο ορισμός και η σημασία της στρατηγικής στο μάρκετινγκ, αλλά και η διαδικασία φάσεων που ακολουθεί. Μετά, γίνεται αναλυτική μελέτη, επικεντρωμένη στο διεθνές μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, μελετάται η ανάπτυξη της στρατηγικής διεθνούς μάρκετινγκ μέσω των επιμέρους σταδίων της, όπως είναι η Διεθνής Έρευνα Μάρκετινγκ, η Διεθνής Τμηματοποίηση, η Στόχευση και η Τοποθέτηση, η Επιλογή Αγοράς και ο Τρόπος Εισόδου, αλλά και ο ρόλος των στρατηγικών συμμαχιών και του διεθνούς ανταγωνισμού. Επίσης, προσεγγίζεται ο σχεδιασμός προγραμμάτων Διεθνούς Μάρκετινγκ και το Μείγμα Μάρκετινγκ. Ακολουθεί η μελέτη της εφαρμογής του διεθνούς μάρκετινγκ στην Ελλάδα γενικά, και στις ελληνικές επιχειρήσεις ειδικότερα, μελετώνται οι δυσκολίες αλλά και οι συνθήκες επιτυχίας που συναντώνται και τίθεται ένας συνοπτικός σχολιασμός. Τέλος, διεξάγεται έρευνα σε επιλεγμένες περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται διεθνώς, με κέντρο αναφοράς την στρατηγική διεθνούς μάρκετινγκ που αυτές ακολουθούν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Στρατηγική, Διεθνής Στρατηγική Μάρκετινγκ, Μίγμα Μάρκετινγκ, Διεθνές Μίγμα Μάρκετινγκ
Subjects: Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Μ > Μάρκετινγκ
Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 16 Mar 2016 12:14
Last Modified: 16 Mar 2016 12:14
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7923

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top