Ο ρόλος της διαφήμισης στη στρατηγική μάρκετινγκ

Λιάκος, Νικόλαος (2009) Ο ρόλος της διαφήμισης στη στρατηγική μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L36_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η εργασία ασχολείται με τη διεθνή διαφήμιση, τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση διεθνούς διαφήμισης στην ελληνική αγορά και γενικά ο ρόλος της στη στρατηγική του μάρκετινγκ. Γίνεται αναφορά στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση στην Ελλάδα. Ο στρατηγικός σχεδιασμός του μάρκετινγκ έχει αναπτυχθεί στο μέγιστο από ορισμούς, αναφορές για τη σημασία του, αναλύσεις για τον ρόλο του μάρκετινγκ στο στρατηγικό σχεδιασμό, ανάπτυξη στις εναλλακτικές στρατηγικές επιλογής αγοράς- στόχου και σε άλλες κατηγορίες του, όπως οι στρατηγικές ανταγωνισμού, οι στρατηγικές ανάπτυξης και οι στρατηγικές εισόδου σε νέες αγορές. Μετά από την ανάλυση αυτών των θεμάτων, σειρά έχουν τα παραδείγματα εταιριών για τη σημασία του ρόλου που διακατέχει σε όλη αυτή τη διαδικασία. Επακόλουθο παράδειγμα, είναι η ΝΕΟΣΕΤ και η COCA COLA, πολυεθνικές εταιρείες δημοφιλής και πετυχημένες.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τσαγγαδούρα Ανατολή
Uncontrolled Keywords: Μείγμα μάρκετινγκ, Διαφήμιση, Είδη διαφήμισης, Διαφήμιση ΝΕΟΣΕΤ, Διαφήμιση COCA COLA,
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 06 May 2015 09:34
Last Modified: 14 May 2015 09:03
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3364

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top