Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η σχέση τους με το μάρκετινγκ

Κεραμάρης, Δημήτριος Λ. and Κυριάκου, Δημήτριος Α. (2018) Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η σχέση τους με το μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D54_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις μέρες μας συγκροτούν ένα αναγκαίο κομμάτι της καθημερινής ζωής των ανθρώπων, κατέχοντας μεγάλο μερίδιο στην επικοινωνία, ενημέρωση και ψυχαγωγία τους. Ο επιχειρηματικός κόσμος κατανόησε τη σημασία της κοινωνικής δικτύωσης και ανακάλυψε ένα νέο μέσο προβολής των επιχειρήσεων με πολύ μεγάλες προοπτικές, αμεσότερες και μεγαλύτερης διαδραστικότητας. Η χρησιμοποίηση των κοινωνικών δικτύων θεωρείται σήμερα ένα αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης επιχειρηματικότητας, διότι ένα μεγάλο ποσοστό από το καταναλωτικό κοινό ανταποκρίνεται ιδιαίτερα στις δυνατότητες που προσφέρει το διαδίκτυο, με τις επιχειρήσεις να στρέφονται περισσότερο προς το «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν». Η ένταξη των έξυπνων κινητών τηλεφώνων στην καθημερινότητά μας και ο τεράστιος αριθμός χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθημερινά, δίνει το έναυσμα για την έρευνα μας αυτή, διότι τα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιούνται σήμερα από ανθρώπους όλων των ηλικιών, όλων των κοινωνικών τάξεων, σε κάθε μεριά του κόσμου. Οι επιχειρήσεις από την άλλη πλευρά, χρησιμοποιώντας τα κοινωνικά δίκτυα, έχουν τη δυνατότητα να ισχυροποιήσουν το Brand-Νame τους στην αγορά, να γίνουν αναγνωρίσιμες στο καταναλωτικό κοινό. Μέσω μιας αξιόπιστης και αποδοτικής πελατειακής σχέσης δίνουν την δυνατότητα να προωθήσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους, να αυξήσουν τα έσοδα πωλήσεων τους, αλλά και να παραμείνουν βιώσιμες στην τρέχουσα εποχή της κρίσης. Καθώς το Social media marketing ευημερεί, οι επιχειρήσεις κρίνονται αναγκαίο να συμβαδίζουν με τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται και να επεκτείνουν την πελατειακή τους βάση, με στόχο να εδραιωθούν ισχυρά στην αγορά. Αυτός είναι και ο στόχος της παρούσας έρευνας. Να διαπιστωθεί δηλαδή η σχέση ανάμεσα στα κοινωνικά δίκτυα και το μάρκετινγκ. Θα επιχειρήσουμε να μελετήσουμε τη σχέση των καταναλωτικών συνηθειών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την επιρροή του μάρκετινγκ με τη βοήθεια των κοινωνικών δικτύων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, Ηλεκτρονικές αγορές, Κοινωνικό εμπόριο, Ερωτηματολόγιο
Subjects: Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 25 Jun 2019 09:00
Last Modified: 25 Jun 2019 09:00
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10001

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top