Items where Subject is "Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | Ά | Α | Β | Γ | Δ | Ε | Ζ | Η | Θ | Ι | Κ | Λ | Μ | Ν | Ξ | Ο | Π | Ρ | Σ | Τ | Φ | Χ | Ψ
Number of items at this level: 194.

B

Baca, Aurel and Sula, Lorela (2015) Μελέτη ελεύθερων πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ά

Άμπα, Αναστασία and Αριστερόγλου, Αναστασία (2017) Mobile web marketing: δυνατότητες, τάσεις και εφαρμογές των εταιριών = Mobile web marketing: opportunities, trends and corporate’s applications. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Α

Αδάμου, Χριστιάνα (2018) Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ και στις δημόσιες σχέσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αδαμάκη, Ελευθερία (2020) Διερεύνηση απόψεων για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλατζίδου, Σωτηρία and Παρμαξίδου, Ακυλίνα (2020) Διαδικτυακή προβολή μιας ελληνικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αμανατίδου, Παρασκευή (2018) Εφαρμογή δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις και ο τρόπος ανάπτυξής τους μέσω του διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αναστασιάδου, Στυλιανή (2019) Επικοινωνιακές στρατηγικές στα social media και η επίδραση στη συμπεριφορά του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρεά, Βασιλική Ε. (2016) Social Media marketing των τουριστικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρεάδης, Αθανάσιος (2020) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθησή τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρονικίδου, Χαρίκλεια (2020) Η χρήση των νέων τεχνολογιών στις τουριστικές υπηρεσίες: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αντωνίου, Δημήτριος Ι. and Γκίρλος, Βασίλειος K. (2018) Το κόστος διαφήμισης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αργυράκη, Βασιλική and Ιβανίδου, Ολυμπία (2018) Οι σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης. Διαφήμιση μέσα από τη google και το facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αυξεντίδης, Χρήστος (2014) Εταιρικές ιστοσελίδες και στρατηγικές μάρκετινγκ. Κριτήρια αξιολόγησης και εμπειρικά αποτελέσματα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αϊβαζιάν, Δαυίδ (2017) Ψηφιακό μάρκετινγκ και καινοτόμες εκστρατείες = Digital marketing and innovative campaigns. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Β

Βέρρου, Μαρία-Αικατερίνη and Χανδρινού, Σταματία (2019) Στρατηγικές περιεχομένου στα social media και διαδικτυακή συμπεριφορά καταναλωτή: Μελέτη του κλάδου των καλλυντικών = Content strategies in social media and online consumer behavior: The case of cosmetic companies. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαραδίνη, Μαργαρίτα (2020) Σχεδιασμός και τεχνικές προώθησης προϊόντων με χρήση ψηφιακών μέσων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Product promotion using digital and social media: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαρσαμίδου, Άννα-Μαρία and Γερμενή, Πηνελόπη (2021) Έρευνα για τη συχνότητα και τα είδη ηλεκτρονικών αγορών από φοιτητές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βασιλειάδου, Χρυσοβαλάντη (2005) Εισαγωγή στις έννοιες του μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βιλλιώτης, Στέφανος (2011) Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ο ρόλος στις μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βλαδίκα, Αναστασία (2015) Αντιλήψεις καταναλωτών ως προς τη χρήση των social media από τις επιχειρήσεις για λόγους μάρκετινγκ και προβολής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βούσκα, Μαρία (2018) Απόψεις χρηστών του διαδικτύου για τη διαδικτυακή διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γεμελιάρη, Μαργίτσα (2020) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθησή τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γερογιάννη, Ελένη and Μεταλλίδου, Ζωή (2016) Αξιολόγηση της χρήσης και της αποτελεσματικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργάκη, Θεόνη (2019) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθηση τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργαντόπουλος, Αντώνιος (2015) Social Media μάρκετινγκ και ελληνική φαρμακευτική βιομηχανία. Aνάλυση περιεχομένου. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργιάδου, Ευαγγελία (2015) Η διοίκηση του online shopping και η δημιουργία συγκινήσεων των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργιάδου, Ιωάννα Γ. (2012) Μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργιάδου, Παρθένα Θ. (2016) Το Social media marketing των ελληνικών τραπεζών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννίου, Αρίστη (2019) Διερεύνηση του βαθμού πραγματοποίησης αγορών μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννιτσοπούλου, Ελβίρα (2017) Ηλεκτρονικό εμπόριο. Η τρέχουσα κατάσταση στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννούλη, Κωνσταντία (2004) Internet marketing : το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαποτζής, Θεόδωρος (2020) Δημιουργία E-Commerce Application με την χρήση MEAN Stack τεχνολογιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιώγα, Ευαγγελία (2019) Καινοτόμες εκστρατείες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκερνιότι, Γιάννης Ν. (2016) Τα social media σαν μέσο μάρκετινγκ στο ποδόσφαιρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκουγκουρδή, Θεανώ (2022) Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από διαφημιστικές εταιρίες στην Ελλάδα = The utilization of social media by advertising agencies in Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκουντούλα, Ελένη (2018) Το βιβλίο στην ψηφιακή εποχή: στρατηγικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γρίβα, Βασιλική (2020) Συγκριτική ανάλυση των social media και ιστοσελίδων στα ελληνικά ιδιωτικά και δημόσια νοσοκομεία = Comparative analysis of social web and web sites in the bublic and private hospitals in Greece. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γραμμένου, Αγνή (2014) Το social media marketing, η παρουσία των εταιριών κινητής τηλεφωνίας στα social media και κατά πόσο επηρεάζουν την γνώμη των χρηστών - καταναλωτών στην Ελλάδα = Developing marketing strategies with social media by the Greek Companies. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γρηγοριάδου, Ασημένια (2014) Διαδικτυακό Β2Β μάρκετινγκ ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δ

Δέδες, Γεώργιος Ι. (2021) Διαδικτυακή εμπειρία επωνυμίας: μια εμπειρική ανάλυση = Online brand experience: an empirical analysis. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δήμα, Βικτώρια Α. and Παρασκευά, Μαρία Γ. (2004) Η διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαβιδόπουλος, Χρήστος Κ. (2017) Η χρήση του SEO σαν εργαλείο marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαλαμήτρα, Σοφία (2015) E-marketing και προώθηση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαμόπουλος, Ελευθέριος (2013) Στρατηγικές e-marketing ελληνικών γαλακτοβιομηχανιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημητριάδου, Μαγδαληνή (2015) Η σημασία και ο ρόλος της επιχώριας προσαρμογής δικτυακών τόπων στη διαφήμιση εταιρειών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Διαμαντάκου, Φωτεινή – Μαρία Γ. (2020) Marketing αγροτικών προϊόντων : η περίπτωση του συνεταιρισμού Ζαγορίν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δογούλης, Λάζαρος (2016) Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του CMS Wordpress. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δολιώτης, Σπυρίδων and Παπαπέτρου, Διονύσης (2013) Μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ε

Ελαιόπουλος, Τρύφων (2019) Υιοθέτηση στρατηγικών μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης από επιχειρήσεις με τοπικά παραδοσιακά προϊόντα της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ελευθεριάδου, Χρυσούλα and Αλαντάση, Σακίνα (2017) Διαδικτυακή διαφήμιση και ελληνικές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Εφοπούλου, Αναστασία (2019) Δημιουργία εταιρικού web site και search engine optimization. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζήρτας, Γεώργιος (2021) Στρατηγικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στο χώρο της ελληνικής δισκογραφίας = Social media strategic communication in Greek Discography. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζώη, Μαριλένα (2016) Διαδικτυακή διαφήμιση: η επίδραση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών σε θέματα προβολής και προώθησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζώτου, Ιφιγένεια (2016) Τεχνολογία υποστήριξης, προώθησης και εξυπηρέτησης ηλεκτρονικών καταστημάτων. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Η

Ηλιοπούλου, Ευθυμία (2020) Η συμπεριφορά των καταναλωτών στα social media των επιχειρήσεων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θ

Θαλασσινού, Μαρία Μ. (2016) Τα ψώνια μέσω κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θεοδώρου, Νικόλαος Θ. (2021) Ανάπτυξη επιχειρήσεων μέσω ψηφιακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ι

Ιορδανίδου, Χρυσοβαλάντω and Ιωαννίδου, Άννα (2013) Στρατηγικές e-marketing ελληνικών επιχειρήσεων τηλεπικοινωνιών: περιπτωσιακές μελέτες Γερμανού και Vodafone. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ιωακείμ, Πηνελόπη Α. (2016) Στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας των επιχειρήσεων τροφίμων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Κάγιας, Κωνσταντίνος (2020) Social media marketing σε ξενοδοχειακές μονάδες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κίτσιος, Στέφανος (2018) Συγκριτική προσέγγιση του παραδοσιακού & του διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλαμπουκοπούλου, Ευμορφία (2020) Η χρήση των νέων τεχνολογιών στις τουριστικές υπηρεσίες: μελέτη περίπτωσης = The use of new technologies in tourism services: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καμενίτσα, Θωμαή (2020) Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των ηλεκτρονικών τους αγορών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καπή, Ιωάννα-Μαρία (2020) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθηση τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καπρουλά, Ιωάννα (2014) Skai youtube debate και παραδοσιακό debate 2007 των πολιτικών αρχηγών: η εικόνα των υποψήφιων πολιτικών και των αρχηγών των κομμάτων στις βουλευτικές εκλογές του 2007 (απαιτείται η ανάλυση του λογού των πολιτικών). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καράμπαλη, Μαρία (2021) Στρατηγικές επικοινωνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον χώρο της μόδας = Social media strategic communication in fashion industry. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καράτζογλου, Σίμος (2014) Web marketing, ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραΐσκου, Αγορίτσα (2015) Η χρήση του διαδικτύου ως εργαλείο μάρκετινγκ για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος: διεξαγωγή έρευνας στις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραθανάσης, Αχιλλέας (2021) Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στο εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραντιάκου, Ουρανία (2015) Web marketing: εξέλιξη και νέες τεχνολογίες ενάντια στα καινούργια δεδομένα της παγκόσμιας κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραουλάνης, Ερμής (2010) Ποδοσφαιρικό μάρκετινγκ στο διαδίκτυο : αξιολόγιση και ανάλυση ιστοσελίδων των κορυφαίων ομάδων της Ευρώπης, Αγγλίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ιταλίας, Ισπανίας και σύγκριση με την Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραπαναγιωτίδου, Κυριακή (2016) Η έννοια και η σημασία της διαδικτυακής διαφήμισης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρασαββίδου, Σμαράγδα and Κοτοπούλου, Αναστασία (2016) Χρήση facebook: μια συνηθισμένη ή συναρπαστική εμπειρία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρδέλης, Πασχάλης Δ. (2021) Ο ρόλος του marketing και των Social Media στην εξέλιξη των e-shops. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρούμπα, Ανδριανή (2018) Δημόσιες σχέσεις και κοινωνικά δίκτυα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατζουράκη, Αντωνία and Ντόντης, Κωνσταντίνος (2003) Μοντέλα ηλεκτρονικού διεπιχειρείν και marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσαούνη, Αγγελική and Κουϊμτζή, Ευαγγελία (2020) Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ για την προβολή και προώθηση ηλεκτρονικών καταστημάτων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Digital marketing tools for advertising and promotion online shops on Social Media: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καφαντάρη, Ευανθία (2018) Πελατειακή δέσμευση με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ = Costumer engagement using digital marketing tools. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κελίδου, Αικατερίνη (2018) Η προώθηση προϊόντων στα πλαίσια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ = Promoting products using e-marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κηπηρτίδου, Αποστολία (2020) Η επίδραση του διαδικτύου στον τομέα του τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κηπουρού, Θεοδώρα (2017) Προώθηση πολιτισμικού προϊόντος μέσω της χρήσης της εικονικής πραγματικότητας: μελέτη περίπτωσης Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιουπτσίδου, Bαρβάρα (2016) Υιοθέτηση πρακτικών ιογενούς μάρκετινγκ στη σύγχρονη επιχείρηση = Adoption of viral marketing techniques in modern business. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κλήμα, Σοφία-Σταυρούλα (2017) Η χρήση νέων τεχνολογιών για την προβολή και διαφήμιση ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό. Η σημασία και ο ρόλος της αγγλικής γλώσσας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοκκινόπουλος, Ηλίας (2022) Η εμπειρία του πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον = Customer experience in an online environment. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολιγιώτη, Αλεξάνδρα (2012) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: προώθηση με την υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών: η μέθοδος του ιογενούς μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολλάρια, Ελίσα and Λεωνίδου, Σοφία (2021) Η εμπειρία του πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον = Customer experience in an online environment. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολοκοτρώνη, Αθανασία (2008) Η διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολόκα, Καλλιόπη (2019) Κοινότητες μάρκας στο Facebook. Η επίδραση της εμπειρίας στην αξία της μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοπάτσι, Μποράνα and Δημητριάδου, Αγγελική (2018) Στρατηγικές προώθησης νεοσύστατων επιχειρήσεων μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοροσίδου, Φωτεινή (2014) Δημιουργία, εικαστικός σχεδιασμός και παραμετροποίηση ηλεκρονικού καταστήματος προϊόντων συστημάτων αλουμινίου με δυνατότητα on-line συναλλαγών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουκούλης, Ιωάννης Μ. (2015) Η επίδραση της διαφήμισης στα κοινωνικά δίκτυα στη συμπεριφορά των καταναλωτών = The effects of social media advertising on consumers behaviour. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουμλέλη, Βασιλεία-Μαρία and Τσεντίδου, Ολυμπία (2019) Το influencer marketing στο χώρο της μόδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτελίδου, Παρασκευή and Κάλφας, Αριστείδης (2002) Προοπτικές και εξελίξεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στην παγκοσμιοποιημένη αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτσογιάννη, Σωτηρία (2019) To #Hashtag, ένα εργαλείο μάρκετινγκ: μελέτη στη βιομηχανία αθλητικών ειδών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτσομύτη, Σοφία-Νικολέτα and Παπαρούπα, Παναγιώτα and Σμυρλιάνου, Χαρίκλεια (2021) To ψηφιακό μάρκετινγκ και o ρόλος των κοινωνικών δικτύων σε πολυεθνικές εταιρείες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοψαχείλης, Αθανάσιος (2015) Μηχανισμός διάδοσης φήμης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κούσας, Γεώργιος and Κύρου, Ιωάννης (2020) Social media μάρκετινγκ στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κρομλίδου, Αλίκη (2012) Νέες τεχνολογίες και μάρκετινγκ: η έννοια και η σημασία του ιογενούς μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυπαρίσση, Μαρία (2020) Έρευνα σε καταναλωτές για τη συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυρίτσογλου, Κωνσταντίνος (2012) Έρευνα μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου : έννοια, ρόλος, δυνατότητες, τάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυριαζή, Ευαγγελία Θ. (2018) Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κότελη, Αθανασία (2019) Κριτήρια και εργαλεία αξιολόγησης ιστοσελίδων τοπικών επιχειρήσεων = Evaluating the websites of local companies: criteria and tools. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κώστα, Κωνσταντίνα (2014) Facebook applications και επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λ

Λαγκαζάλης, Ιωάννης (2018) Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους φοιτητές του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαζαριώτη, Αικατερίνη (2015) Social media marketing των ελληνικών τραπεζών. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λαμπαδαροπούλου, Ευαγγελία (2015) Mobile marketing και ο ρόλος των sms στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λογγινίδου, Σοφία and Μαγιώνα, Αικατερίνη (2004) Η εισαγωγή των επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και οι απαιτούμενες τεχνικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λούμσι, Μάριος (2021) Αεροπορικές εταιρείες και μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λόφτσαλη, Αθηνά and Πετρακοπούλου, Μαρία (2015) Σύγχρονες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μάλαμα, Πολυξένη and Χρυσίδου, Ναυσικά (2019) Στρατηγικές προώθησης νεοσύστατων επιχειρήσεων μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μέλλιου, Βικτωρία Ηλ. (2021) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαρίνου, Βασιλική (2015) Διαδικτυακές αγορές μέσω εικονικής πρόβας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαριανού, Χάιδω and Μαυραπίδου, Πηνελόπη (2015) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ σε τοπικά-αγροτικά προϊόντα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαυρουδή, Ελένη (2021) Κοινωνικά Μέσα στην εποχή του COVID-19. Ο ρόλος τους στην επικοινωνία των επιχειρήσεων την περίοδο της καραντίνας στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαύρος, Μάριος and Πασιούδης, Παρασκευάς (2015) Δημιουργία ενός eshop με την χρήση Magento. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μεϊντάνη, Καλλιόπη and Μπίτρη, Μαρία (2017) Αντιλήψεις Ελλήνων καταναλωτών για τις πρακτικές social media marketing των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μηλιόρδου, Βασιλική (2019) Μάρκες πολυτελείας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μισυρλής, Κωνσταντίνος Αχ. (2021) Digital marketing and management και οι νέες πτυχές τους για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουρτζίλα, Βάϊα (2019) Τα social media και η χρήση τους για την προώθηση των υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσης (Mikel). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουστάκα, Δήμητρα and Παρσωτάκης, Εμμανουήλ (2018) Διερεύνηση των προτιμήσεων των καταναλωτών με έμφαση σε θέματα διαδικτυακών αγορών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουταφτσής, Αλέξανδρος and Παπαπροκοπίου, Κωνσταντίνος (2015) Σχεδιασμός και ανάπτυξη δικτυακού καταστήματος μελιού και άλλων παραγώγων από μέλισσες, καθώς και επιμόρφωση πάνω στο ίδιο το προϊών, τα παράγωγά του και τη διαδικασία παραγωγής του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπάρμπα, Ασημένια (2020) Ένταξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνία σε πολιτιστικούς οργανισμούς = Setting social media in integrated strategic communication in cultural organisations. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαδήμας, Άρης (2013) Σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ = Contemporary advertising and marketing trends. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαλάφα, Ιωάννα (2020) Η επίδραση των Influencers στη συμπεριφορά του καταναλωτή στα social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ν

Νικολάου, Αθανάσιος (2017) Σχεδίαση ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του CMS PrestaShop. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νικόπουλος, Αλέξανδρος Ι. (2015) Το web marketing και social media marketing στις επιχειρήσεις εμπορίας τροφίμων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νοικοκύρη, Αναστασία and Κεσογλίδου, Σουλτάνα (2010) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντάνος, Μιχαήλ (2014) Web και mοbile τηλεόραση ως εργαλείο Μarketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντενέζου, Αντιγώνη (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντιζέ, Χριστίνα Ι. (2021) Πως το ψηφιακό Μάρκετινγκ βοήθησε μια επιχείρηση κατά την διάρκεια του Κορονοϊού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ξ

Ξανθοπούλου, Μαγδαληνή (2016) Ανάλυση των επιπτώσεων των διαφημίσεων στις ιστοσελίδες των εταιρειών που τις φιλοξενούν: ποια μέτρα λαμβάνουν οι χρήστες, πως αυτά επηρεάζουν τις εταιρείες και τι εναλλακτικές χρησιμοποιούν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ξυδάκης, Γεώργιος (2022) Ψηφιακό μάρκετινγκ: η περίπτωση των εταιρειών video gaming. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ο

Οικονόμου, Αναστασία (2017) Δημιουργία ιστοσελίδας για μια επιχείρηση με WordPress WordPress web development for a business. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Πάντου, Δέσποινα (2019) Τουρισμός και digital marketing: μελέτη περίπτωσης το νησί της Λευκάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πέιου, Ραφαηλία (2017) Τρόποι διαδικτυακής προβολής των ελληνικών επιχειρήσεων στα social media: μελέτες περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παναγιωτίδου, Σοφία (2015) Στρατηγικές μουσειακού μάρκετινγκ με έμφαση στα κοινωνικά δίκτυα. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδημητρίου, Μαρία Π. (2019) Δημιουργία εταιρικής ιστοσελίδας στο Wordpress. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδοπούλου, Αλίκη and Κιτσάκη, Κωνσταντίνα (2018) Δημιουργία ιστοσελίδας για την προώθηση μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο = Website implementation for promotion of an enterprise on the internet. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδοπούλου, Ειρήνη Δ. (2019) Τα social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Σύγκριση και έρευνα για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδοπούλου, Ειρήνη Ε. (2017) Χρήσεις ψηφιακών μέσων επικοινωνίας στις επιχειρήσεις. H περίπτωση της Lidl Hellas. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδοπούλου, Ελισάβετ Π. (2021) Διαδίκτυο και τουριστική βιομηχανία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πασχαλίδου, Ειρήνη Γ. (2005) Case study: Το ξενοδοχειακό e-marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατσαβούρα, Χάρις (2016) Ιογενές μάρκετινγκ στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατσαλάς, Χρήστος and Τριπολίτης, Δημήτριος-Δημοσθένης (2015) Σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημιουργία λογισμικού εμπορικής διαχείρισης στο διαδίκτυο.Η περίπτωση μιας ξενοδοχειακής μονάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πλατή, Δάφνη Κ. (2015) Χρήση του social media marketing και internet marketing από τα ελληνικά πολιτικά κόμματα στις Ευρωεκλογές του 2014. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολίτη, Ρωξάνη (2019) Τα social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Σύγκριση και έρευνα για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολύζου, Δέσποινα (2018) Μάρκετινγκ ηλεκτρονικής εκπαίδευσης: υιοθέτηση παραδοσιακών και νέων μέσων προώθησης = E-Learning marketing: the adoption of traditional and new promotional media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολύχρος, Ηλίας (2014) Η χρήση του e-mail marketing στις επιχειρήσεις: μελέτες περιπτώσεων στο κλάδο των βιβλιοπωλείων - εκδοτικών οίκων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Προκοπάκη, Θεοδοσία (2003) Διεθνές μάρκετινγκ με τη χρήση του διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πότσιου, Ελένη-Παυλίνα (2020) Τεχνικές marketing μέσω κοινωνικών δικτύων: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρ

Ρέβη, Ειρήνη-Χρυσοβαλάντω (2021) Ηλεκτρονικό εμπόριο και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, κατασκευή ιστοσελίδας για προώθηση προϊόντων μιας μικρομεσαίας επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρουμελιωτάκης, Αντώνιος (2003) Διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρωμιοπούλου, Μαρία (2019) Μέτρηση της επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σέρρα, Όλγα (2019) Εκδοτικοί οίκοι και κοινωνικά δίκτυα στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σίσκου, Ελένη (2019) Τα social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Σύγκριση και έρευνα για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαββίδης, Ιορδάνης and Ιωσηφίδης, Γεώργιος (2021) Διαδικτυακή εταιρική παρουσία και εμπειρία επωνυμίας. Η περίπτωση των οινοποιητικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σακελλαρίδου, Ευδοκία Κ. (2021) Το YouTube ως επάγγελμα στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σακελλαρίου, Αθανάσιος (2014) Στρατηγικές e-marketing της γαλακτοβιομηχανίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαλβαρίδη, Ελένη (2019) Μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση του Instagram για τις μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων παγκοσμίως = Marketing and social media: the case of Instagram for the largest hotel chains worldwide. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαντεξή, Δανάη (2018) Τα social media και η χρήση τους για την προώθηση των υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσης Ηotel Μiraggio. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαραγιώτης, Αναστάσιος (2013) Απευθείας μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σαραϊδάρης, Αργύρης Δ. (2020) Social media and sports marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σεπέτη, Χριστίνα (2006) Οι σύγχρονες τεχνικές marketing και η επίδραση του διαδικτύου (Internet) στον κλάδο της κτηματομεσιτικής (Real Estate). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σιδηρόπουλος, Παναγιώτης (2009) Η έρευνα αγοράς στο ελληνικό διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σκουμάντζου, Αθανασία Δ. (2021) Οι σύγχρονες τάσεις του marketing και της διαφήμισης: διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σκρέκου, Αικατερίνη (2020) Εμπειρία καταναλωτών στο Instagram. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σταντζοφάκη, Ελένη (2010) Προβολή και προώθηση προϊόντων στη σύγχρονη εποχή: μια κριτική ανάλυση παραδοσιακής προώθησης και προβολής και της προώθησης μέσω διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σταύρου, Γεώργιος (2008) Διαδικτυακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικά επιχειρηματικά μοντέλα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τατάτση, Κλεαρέτη and Χατζηιωάννου, Χριστίνα (2007) Διαφήμιση και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ταχιράι, Μαρινέλα and Υφαντή, Αικατερίνη (2021) Επικοινωνιακές στρατηγικές στα social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζίφρης, Ιωάννης (2004) Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τρίγκας, Νικόλαος Γ. (2018) Προώθηση και διαφήμιση νεοφυούς επιχείρησης μέσω του διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσεπελέ, Μαρκέτα (2014) Δημιουργία διαδικτυακής πύλης για την τουριστική προώθηση της Καστοριάς με την χρήση υπηρεσιών διαδικτύου (Google maps, Panoramio). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιάβος, Βασίλειος Γ. (2011) Δικτυακό μάρκετινγκ και τουρισμός: έρευνα πάνω στη ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Βέροιας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιλιβίτη, Ευαγγελία and Ρουστάνη, Χρυσάνθη (2020) Διαδικτυακές αγορές και αγοραστική συμπεριφορά των γυναικών στον χώρο της ένδυσης και των accessories στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιντσιόνης, Ευάγγελος (2021) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας, περίπτωση τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσουβαλάς, Χρήστος (2021) Τουριστικό μάρκετινγκ και χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσούκα, Βασιλική and Μαλακόζη, Χρυσούλα (2017) Σύγχρονοι μέθοδοι προώθησης. Μελέτη ομίλου Public. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσόγκας, Ηλίας (2018) Μηνύματα marketing στα social media. Μελέτη περίπτωσης ενός επώνυμου προιόντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσώλου, Νίκη and Κουταλοπούλου, Ραφαέλλα (2019) Η συμβολή της αξιοποίησης των ψηφιακών μέσων σε μικρά εμπορικά καταστήματα: μια μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φ

Φάλο, Βαλεντίνα (2015) Η χρήση των social media από τις ελληνικές διαφημιστικές εταιρίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φάσσας, Νικόλαος (2018) Cloud computing & social media στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φουκίδου, Αναστασία and Φούσιας, Νικόλαος (2018) Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων από τους επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φωτιάδου, Όλγα (2019) Μελέτη της χρήσης των διαδικτυακών κέντρων τύπων από τις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις = Investigation of the use of online corporate press rooms by the largest greek companies. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φωτιάδου, Σοφία (2019) Διαφήμιση και προωθητικές ενέργειες των σοκολατοβιομηχανιών της Ελλάδος με τη χρήση ψηφιακών μέσων. Μελέτη περίπτωσης: ΙΟΝ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χ

Χατζαντώνης, Γεώργιος (2015) Το internet marketing στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζηιωάννου, Δημήτριος (2016) Σύγκριση αποτελεσματικότητας διαδικτυακής διαφήμισης με την τηλεοπτική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζημελετίου, Απόστολος (2015) Διαδραστικές εφαρμογές επικοινωνίας. Η περίπτωση της Taxibeat=Interactive applications in communication. The cace of Taxibeat. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατιλλάρι, Φλοράλντο Κ. (2021) Κοινωνικά δίκτυα και καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαϊτίδου, Δανάη-Γεωργία (2019) Διαδικτυακά δελτία τύπου: μορφές και επικοινωνιακές στρατηγικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χονδρού, Χριστίνα (2009) Μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου: στρατηγικές και εφαρμογές = Internet marketing’s: strategies and applications». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χορόζογλου, Δημήτρης (2012) Το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις = The web marketing and its implementation in smes. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψ

Ψιψίκας, Ερμής (2018) Το μάρκετινγκ στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών για κονσόλες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψωμιάδου, Κωνσταντίνα (2015) Χρήση των νέων τεχνολογιών από τις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Tue Mar 19 01:04:39 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top