Η επίδραση του διαδικτύου στον τομέα του τουρισμού

Κηπηρτίδου, Αποστολία (2020) Η επίδραση του διαδικτύου στον τομέα του τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX6_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (369kB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται η μελέτη του διαδικτύου στον τουριστικό κλάδο, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο το διαδίκτυο επηρεάζει τον συγκεκριμένο κλάδο. Ακόμη γίνεται και αναφορά στον όμιλο ξενοδοχείων Ikos, που μέσα από την ιστοσελίδα που προβάλλονται τα χαρακτηριστικά των ξενοδοχείων αυτών καθώς και η αλληλεπίδραση τους με τους υποψήφιους τουρίστες.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τσιώρας Κωνσταντίνος
Uncontrolled Keywords: Τουρισμός, Διαδίκτυο, Μάρκετινγκ, Υπηρεσίες, Τουρισμός στην Ελλάδα, Διαδικτυακό μάρκετινγκ, Τουριστικό μάρκετινγκ, Όμιλος ξενοδοχείων «Ikos»
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 27 Aug 2021 10:19
Last Modified: 27 Aug 2021 10:19
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11181

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top