Εμπειρία καταναλωτών στο Instagram

Σκρέκου, Αικατερίνη (2020) Εμπειρία καταναλωτών στο Instagram. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC26_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (691kB)

Abstract

Με την παρούσα εργασία, επιδιώκεται να εξεταστεί η εμπειρία των καταναλωτών στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και πιο συγκεκριμένα στο Instagram. Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν οι εταιρείες Starbucks, Red bull και Nike επειδή στο instagram έχουν τους περισσότερους ακόλουθους σαν εταιρείες και δεν επιλέχθηκαν με βάση τα προϊόντα που έχει η κάθε εταιρεία. Στους στόχους της εργασίας, συμπεριλαμβάνεται και η εξέταση των ηλικιών και του είδους του καταναλωτικού κοινού που επιλέγει αυτές τις εταιρίες μέσω του ελέγχου ανεξαρτησίας χ2 αν υπάρχει σχέση μεταξύ δύο μεταβλητών, η διερεύνηση της συχνότητας επίσκεψής τους και του βαθμού ικανοποίησης από τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες, όπως και η μέτρηση της εσωτερικής συνοχής- αξιοπιστίας των ομάδων ερωτήσεων (υπολογισμός συντελεστή συσχέτισης alpha Cronbach) και να βρεθεί η σχέση μεταξύ δύο ή περισσότερων συνεχών (ποσοτικών) μεταβλητών , αν η σχέση είναι στατιστικώς σημαντική και στη συνέχεια αν η συσχέτιση είναι θετική ή αρνητική και το μέγεθος της σχέσης. Η συλλογή των στοιχείων επιτεύχθηκε μέσω της ποσοτικής έρευνας. Η μεγαλύτερη πλειοψηφία των ερωτηθέντων που απάντησαν και έχουν Instagram ήταν γυναίκες, της ίδιας σχεδόν ηλικίας. Επίσης, κοινό είναι το μορφωτικό και οικονομικό τους επίπεδο, καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων ήταν άγαμοι, άνεργοι ή φοιτητές, με μηνιαίο εισόδημα μέχρι 500 ευρώ. Τέλος, φάνηκε πως δεν ακολουθούν τις συγκεκριμένες εταιρίες στο Instagram, αλλά έχουν επισκεφθεί έστω και μία φορά ένα από τα καταστήματά των εταιρειών. Από την αξιολόγηση της αξιοπιστίας ομάδας προέκυψε ότι υπάρχει εσωτερική συνοχή – αξιοπιστία σε όλες τις ομάδες ερωτήσεων που εξετάστηκαν αφού η τιμή του συντελεστή ήταν μεγαλύτερη του 0.70. Επίσης η παθητική εμπλοκή είχε την μεγαλύτερη Μέση τιμή όπως και η ικανοποίηση. Στον έλεγχο συσχετίσεων οι ομάδες μεταβλητών έδωσαν στο σύνολο των ελέγχων μέτριες θετικές συσχετίσεις.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Κοινωνική δικτύωση, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Καταναλωτική συμπεριφορά, Εμπειρία καταναλωτή, Instagram.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 15 Jul 2020 06:53
Last Modified: 15 Jul 2020 06:53
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10373

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top