Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθηση τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing

Καπή, Ιωάννα-Μαρία (2020) Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθηση τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC36_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (7MB)

Abstract

Οι εξελίξεις στην τεχνολογία αποτελούσαν πάντοτε καθοριστικό παράγοντα στην πορεία του ανθρώπου, με σημαντικό αντίκτυπο σε πολλούς τομής της ζωής του ανθρώπου. Οι αλλαγές που επέφερε η τεχνολογική ανάπτυξη τις τελευταίες δεκαετίες είχε ως αποτέλεσμα την αλλαγή και του τρόπου με τον οποίο συναλλάσσονται οι άνθρωποι μεταξύ τους. Η έλευση του Διαδικτύου (Internet) και του Παγκόσμιου Ιστού (World Wide Web) συνέβαλλαν καθοριστικά προς την αλλαγή αυτή. Πλέον το διαδίκτυο δεν χρησιμοποιείται μόνο ως μέσο πληροφόρησης αλλά και ως μέσο για τη δημιουργία επιχειρήσεων, αύξηση του ανταγωνισμού, δημιουργία ψηφιακού μάρκετινγκ αλλά και την ανάπτυξη του εμπορίου. Στην σημερινή εποχή πολλές επιχειρήσεις έχουν δημιουργήσει την δικιά τους ψηφιακή ταυτότητα, μέσα από την ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, το οποίο προσφέρει οφέλη τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στον πελάτη. Βέβαια μεγάλη σημασία για τις επιχειρήσεις παίζουν και οι πρακτικές μάρκετινγκ, καθώς αποτελούν το μέσο για την προσέλκυση πελατών. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στον κόσμο του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα από τη δημιουργία ενός εικονικού ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) και συγκεκριμένα ενός καταστήματος με μπαχαρικά και βότανα. Επιπλέον, ο αναγνώστης θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει το Μάρκετινγκ, το οποίο οι επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν συχνά για την προσέλκυση πελατών και για τη δημιουργία μιας δημοφιλής επιχείρησης. Το εν λόγω εικονικό ηλεκτρονικό κατάστημα δημιουργήθηκε με τη χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου «Wordpress». Επιλέχθηκε η συγκεκριμένη πλατφόρμα λόγω της λειτουργικότητας που προσφέρει, καθώς αποτελεί ένα εύχρηστο λογισμικό με πολλές δυνατότητες για τον χρήστη.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπατσιμούλη Μαρία
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό κατάστημα, Μάρκετινγκ, Social media, Wordpress.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 11 May 2021 08:39
Last Modified: 11 May 2021 08:39
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10860

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top