Digital marketing and management και οι νέες πτυχές τους για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Μισυρλής, Κωνσταντίνος Αχ. (2021) Digital marketing and management και οι νέες πτυχές τους για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D49_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία θα αποδείξει ότι το marketing αποτελεί βασικό παράγοντα για κάθε επιχείρηση με μοναδικό όφελος την αύξηση των πωλήσεων της και τον μεγαλύτερο αριθμό πελατών. Η μεγάλη πρόοδος της τεχνογνωσίας προώθησε τις εταιρείας στη δημιουργία του ειδικού κλάδου του marketing που ονομάζεται digital marketing. Οι τεχνικές που χρησιμοποιεί το digital marketing χρησιμοποιούν όλα τα ηλεκτρονικά μέσα καθώς και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κάνουν γνωστά τα προϊόντα των επιχειρήσεων στους καταναλωτές. Επίσης γνωστοποιεί τις προθέσεις των καταναλωτών καθώς και τις προτιμήσεις τους και σε πολλές περιπτώσεις μειώνει το κόστος της εκάστοτε διαφημιστικής καμπάνιας. Η χρήση του digital marketing ενισχύει την φήμη μιας εταιρείας στο αγοραστικό κοινό με συνέπεια την αύξηση των πωλήσεων και των κερδών της επιχείρησης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σπινθηρόπουλος Κωνσταντίνος
Uncontrolled Keywords: Internet, Digital marketing, Ψηφιακό μάρκετινγκ, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Μάρκετινγκ
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Oct 2022 09:05
Last Modified: 05 Oct 2022 09:05
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/12004

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top