Χρήση των νέων τεχνολογιών από τις ελληνικές επιχειρήσεις

Ψωμιάδου, Κωνσταντίνα (2015) Χρήση των νέων τεχνολογιών από τις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC63_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία μελέτα την χρήση των νέων τεχνολογιών από διακόσες ελληνικές επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα εξετάζει πως και αν οι ελληνικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για την πραγμάτωση της έρευνας μελετώνται τα τρία πιο δημοφιλή κοινωνικά μέσα το Facebook, το twitter και το YouTube καθώς και η παρουσία των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο μέσω αυτών. Για την συλλογή, ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τον βαθμό αναγνωρισημότητας των προφίλ των εταιριών στα κοινωνικά δίκτυα, να διερευνήσει τη δραστηριότητα τους σε αυτά, να διερευνήσει την στάση των χρηστών στις social media ενέργειες τους και να διαπιστωθεί η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ελληνικές επιχειρήσεις. Η παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο είναι έντονη μέσω των ιστοσελίδων που διαθέτουν. Όσον αφορά όμως την χρήση των κοινωνικών δικτύων το ποσοστό αυτό είναι πολύ μικρότερο. Οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν ακόμα τα κοινωνικά δίκτυα έντονα, όσες όμως τα χρησιμοποιούν ενεργά ανταμείβονται με τα ανάλογα αποτελέσματα. Παρατηρούμε ότι κάποιες επιχειρήσεις έχουν αρχίσει (σε μικρό ποσοστό ακόμα) να εντάσσουν τα κοινωνικά δίκτυα στην μάρκετινγκ στρατηγική τους. Υπολογίζεται ότι μελλοντικά το ποσοστό των επιχειρήσεων που θα χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για λόγους μάρκετινγκ και δημοσιών σχέσεων θα αυξηθεί σημαντικά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Social media, internet marketing, μέτρηση αποδοτικότητας, κοινωνικά δίκτυα, facebook, twitter, διαδικτυακό μάρκετινγκ, επιχειρήσεις, νέες τεχνολογίες.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 02 Sep 2015 09:17
Last Modified: 02 Sep 2015 09:54
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7640

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top