Διαδίκτυο και τουριστική βιομηχανία

Παπαδοπούλου, Ελισάβετ Π. (2021) Διαδίκτυο και τουριστική βιομηχανία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D21_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Το διαδίκτυο και εν γένει η ραγδαία πρόοδος της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, έχουν συμβάλει σημαντικά στην εξέλιξη και την πρόοδο των τουριστικών επιχειρήσεων. Η παρούσα εργασία επιχειρεί τη διερεύνηση της εξέλιξης της τουριστικής βιομηχανίας και την μελέτη όλων των παραμέτρων που κατέστησαν τον τουρισμό ως όχημα για την οικονομική ανάπτυξη των χωρών με την εφαρμογή νέων πληροφοριακών συστημάτων και τεχνολογιών. Στο πλαίσιο αυτό, αρχικά περιγράφονται ο παγκόσμιος ιστός και οι αντίστοιχες τεχνολογίες και εν συνεχεία γίνεται συσχέτιση μεταξύ της διαφήμισης στον κλάδο του τουρισμού καθώς επίσης του διαδικτύου, των social media και του τουρισμού. Κατόπιν παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά της τουριστικής βιομηχανίας, των πιο δημοφιλών τόπων προορισμού στο εξωτερικό και στην Ελλάδα και η ανάπτυξή της με την εισαγωγή του ηλεκτρονικού τουρισμού και των ηλεκτρονικών εργαλείων που εφαρμόζονται. Προκειμένου να γίνει αντιληπτή η αλματώδης πρόοδος του τουρισμού παγκοσμίως, γίνεται η αναφορά στην ιστορική του εξέλιξη του στο internet και περιγράφονται τα πληροφοριακά συστήματα που εφαρμόζονται καθώς επίσης και οι σύγχρονες διαδικασίες που ακολουθούνται, προκειμένου να διευκολύνονται οι πελάτες, παρέχοντάς τους πιο ποιοτικές υπηρεσίες. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η ικανοποίησή τους βάσει των επιθυμιών τους. Είναι φανερό, ότι το γεγονός αυτό έχει θετικό αντίκτυπο στα κέρδη των τουριστικών επιχειρήσεων. Στο τέλος της εργασίας, παρατίθενται χρήσιμα συμπεράσματα αναφορικά με τον ηλεκτρονικό τουρισμό και την πρόοδό του.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαπρίκης Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικός τουρισμός, E-tourism, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social media, Διαδίκτυο και διαφήμιση, E-marketing, Τουριστική βιομηχανία
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 02 Jun 2022 06:59
Last Modified: 02 Jun 2022 06:59
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11678

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top