Τα social media και η χρήση τους για την προώθηση των υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσης Ηotel Μiraggio

Σαντεξή, Δανάη (2018) Τα social media και η χρήση τους για την προώθηση των υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσης Ηotel Μiraggio. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC52_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η κατακόρυφη αύξηση της χρήσης του διαδικτύου από το καταναλωτικό κοινό, το καθιστά ένα εξαιρετικό κανάλι και μέσον επικοινωνίας μέσω του οποίου οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν αποτελεσματικά ένα πολύ ευρύ κοινό. Καθώς το διαδίκτυο γίνεται όλο και πιο εύκολα προσβάσιμο, οι διαφημιστές καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών αυξάνουν τη χρήση του διαδικτύου για επικοινωνίες μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο είναι ελκυστικό για την τουριστική βιομηχανία, καθώς το ταξίδι είναι ένα προϊόν που βασίζεται στην πληροφορία και το διαδίκτυο είναι γεμάτο πληροφορίες Το διαδίκτυο έχει σημαντικό αντίκτυπο στον τουριστικό τομέα και αυτό αντανακλάται στον αριθμό των ερευνητικών μελετών που εξετάζουν διάφορα θέματα που σχετίζονται με το θέμα. Πράγματι, ο αριθμός των ερευνητικών άρθρων που επικεντρώνονται κυρίως σε πτυχές του διαδικτύου και του τουρισμού αυξάνεται σταθερά με την πάροδο των ετών. Το Διαδίκτυο αποτέλεσε και αποτελεί τη σημαντικότερη τεχνολογία της εποχής της πληροφορίας, όπως ο ηλεκτροκινητήρας ήταν ο φορέας του τεχνολογικού μετασχηματισμού της βιομηχανικής εποχής. Αυτό το παγκόσμιο δίκτυο υπολογιστών, βασισμένο σε μεγάλο βαθμό στην εποχή μας στις πλατφόρμες ασύρματης επικοινωνίας, παρέχει πανταχού παρούσα ικανότητα πολυτροπικής, διαδραστικής επικοινωνίας σε οποιοδήποτε χρόνο. Από το 2002 πραγματοποιήθηκε μια νέα κοινωνικό-τεχνική επανάσταση στο Διαδίκτυο, η άνοδος των χώρων κοινωνικής δικτύωσης, τα γνωστά social media, όπου σήμερα υπάρχουν όλες σχεδόν οι ανθρώπινες δραστηριότητες, από την προσωπική αλληλεπίδραση με τις επιχειρήσεις, την επικοινωνία, τα κοινωνικά κινήματα και η πολιτική. Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης είναι υπηρεσίες μέσω του διαδικτύου που επιτρέπουν σε άτομα να κατασκευάσουν ένα δημόσιο ή ημι-δημόσιο προφίλ σε ένα οριοθετημένο σύστημα, να διατυπώσουν μια λίστα με άλλους χρήστες με τους οποίους μοιράζονται μια σύνδεση και να βλέπουν τον κατάλογο των επαφών τους και εκείνων που δημιουργούνται από άλλους εντός του συστήματος. Η διαφήμιση στο διαδίκτυο ακολουθεί γενικά τις ίδιες αρχές με την παραδοσιακή διαφήμιση. Πρόκειται για μια πληρωμένη ή μη μορφή διαφημιστικής επικοινωνίας μέσω ενός μέσου, που χρησιμοποιείται για την «αύξηση του αριθμού των πωλήσεων του διαφημιζόμενου προϊόντος» και για την ενημέρωση σχετικά με ένα προϊόν. Για την επίτευξη των στόχων της, η διαδικτυακή διαφήμιση προσπαθεί επίσης να πείσει τους παραλήπτες της χρησιμοποιώντας κυρίως γραπτή γλώσσα, γραφικά και, σε μικρότερο βαθμό, ήχο. Στη παρούσα εργασία μελετήθηκε η παρουσία του ξενοδοχείου Miraggio στα Social Media. Από τη μελέτη προέκυψε πως τα Social Media όπου το ξενοδοχείο παρουσιάζει τη μεγαλύτερη δραστηριοποίηση είναι το Facebook και το Instagram. Αντίθετα, τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Pinterest & Twitter) έχουν αμυδρή συμμετοχή στη διαφημιστική παρουσία του εν λόγω ξενοδοχείου.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπατσιμούλη Μαρία
Uncontrolled Keywords: Social media, Προώθηση προϊόντων κι υπηρεσιών, Hotel Miraggio.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 28 Jun 2019 07:49
Last Modified: 28 Jun 2019 07:49
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10026

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top