Επικοινωνιακές στρατηγικές στα social media

Ταχιράι, Μαρινέλα and Υφαντή, Αικατερίνη (2021) Επικοινωνιακές στρατηγικές στα social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC74_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία, είχε ως στόχο να διερευνήσει τις επικοινωνιακές στρατηγικές που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις, και πιο συγκεκριμένα τις επικοινωνιακές στρατηγικές στα κοινωνικά δίκτυα. Μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση η οποία παρουσιάζεται εκτενώς στο πρώτο και δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας αλλά και σε συνδυασμό με την εμπειρική έρευνα η οποία παρατίθεται στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας η οποία μελετά την περίπτωση της Cosmote αναφορικά με το Facebook και το Instagram, έγινε μια προσπάθεια να ερευνηθεί με ποσοτικά δεδομένα η απόδοση των αναρτήσεων στις παραπάνω πλατφόρμες αναφορικά με την επιχείρηση Cosmote. Αναλυτικότερα, για την εκπόνηση της συγκεκριμένης εργασίας χρησιμοποιήθηκαν κυρίως επιστημονικά άρθρα αλλά και ορισμένοι διαδικτυακοί ιστότοποι. Στη συνέχεια, διεξάχθηκε έρευνα, στόχος της οποίας ήταν η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ των δεδομένων από το θεωρητικό μέρος και των αποτελεσμάτων που καταγράφηκαν. Συγκεκριμένα, για την εξαγωγή της έρευνας πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με συλλογή δεδομένων από τα κοινωνικά δίκτυα (Facebook & Instagram) της εταιρίας Cosmote με σκοπό την εξαγωγή συγκεκριμένων συμπερασμάτων. Στην περίπτωση του Facebook παρατηρούμε μεγαλύτερη απόδοση σε αναρτήσεις οι οποίες περιέχουν βίντεο, κείμενο, hashtags, συνδέσμους και διάλογο στην ανάρτηση, ενώ η ύπαρξη εικόνας, emoji και ετικετών, φάνηκε να επηρεάζουν αρνητικά τις αναρτήσεις. Επίσης οι κατηγορίες αναρτήσεων με καλύτερη απόδοση είναι η “συναισθηματική” και η “απήχηση μάρκας”. Στην περίπτωση του Instagram, τα συμπεράσματα ήταν διαφορετικά, αφού η ύπαρξη εικόνας δεν φάνηκε να επηρεάζει αρνητικά τις τιμές των likes ή των σχολίων στις αναρτήσεις ενώ οι δημοσιεύσεις με μεγαλύτερη απήχηση ήταν η “συναισθηματική”, η “απήχηση μάρκας” και η “δημοσίων σχέσεων”. Στο τέλος της παρούσας μελέτης παρατίθενται αναλυτικά τα συμπεράσματα καθώς και οι περιορισμοί της έρευνας αλλά και προτάσεις για περαιτέρω μελέτες στο μέλλον.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Επικοινωνία, Facebook, Instagram, Στρατηγικές επικοινωνίας, Αναρτήσεις, Εταιρική επικοινωνία.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 25 Aug 2022 08:32
Last Modified: 25 Aug 2022 08:32
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11841

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top