Δικτυακό μάρκετινγκ και τουρισμός: έρευνα πάνω στη ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Βέροιας

Τσιάβος, Βασίλειος Γ. (2011) Δικτυακό μάρκετινγκ και τουρισμός: έρευνα πάνω στη ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Βέροιας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D77_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (18MB)

Abstract

Στα πλαίσια της εκπόνησης της πτυχιακής μου εργασίας που είναι απαραίτητη για την παραλαβή του πτυχίου, αποφάσισα να ασχοληθώ με το δικτυακό μάρκετινγκ και τον τουρισμό, ειδικά στην Βέροια και την ευρύτερη περιοχή. Το μάρκετινγκ είναι ένας συνεχόμενα αναπτυσσόμενος κλάδος , πολύ χρήσιμος για πολλές επιχειρήσεις. Αλλά ποσό μπορεί να βοηθήσει στο τουρισμό? Η εκπόνηση αυτής της πτυχιακής πιστεύω θα αποτελέσει ένα πολύτιμο ενημερωτικό υλικό για τον λόγο ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί παρόμοια ερευνά στο παρελθόν για το συγκεκριμένο πλαίσιο που η παρούσα εργασία πραγματοποιείται. Στην εργασία αυτή συγκεντρώνονται και κατά κεφάλαιο όλα τα θέματα που έχουν σχέση με το θέμα. Με πρωτότυπο τρόπο δίνονται απαντήσεις σε διάφορα ερωτήματα που δημιουργούνται. Στόχος με αυτό τον τρόπο είναι ο κάθε ενδιαφερόμενος να μπορεί να έχει θεμελιωμένες απαντήσεις σε έγκυρες θεωρητικές θέσεις σχετικά με Μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, τις ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει καθώς επίσης και τις απειλές που πιθανόν να συναντήσει. Επιπρόσθετα, ένα κομμάτι της εργασίας αυτής είναι αφιερωμένο στον νομό Ημαθίας. Αρχικά, γίνεται μια πρώτη γνωριμία με την περιοχή και στη συνεχεία αναφέρονται τα τουριστικά της θέρετρα. Έτσι, ο αναγνώστης θα έχει την ευκαιρία να μάθει ότι χρειάζεται προκειμένου να την επισκεφτεί. Τέλος, παραθέτονται στατιστικά στοιχεία τα οποία αποτελούν αποτελέσματα προσωπικής έρευνας σε ξενοδοχεία της Βέροιας, της Βεργίνας και της Νάουσας σχετικά με την χρησιμότητα του διαδικτύου και το κατά ποσό αποτέλεσε και αποτελεί συντελεστικό παράγοντα στην ανάπτυξη του τουρισμού.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Δράμαλη Άννα
Uncontrolled Keywords: Δικτυακό μάρκετινγκ, Βέροια (Τουριστικός προορισμός), Τουρισμός
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 19 Jun 2015 07:37
Last Modified: 19 Jun 2015 07:37
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6377

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top