Η επίδραση της διαφήμισης στα κοινωνικά δίκτυα στη συμπεριφορά των καταναλωτών = The effects of social media advertising on consumers behaviour

Κουκούλης, Ιωάννης Μ. (2015) Η επίδραση της διαφήμισης στα κοινωνικά δίκτυα στη συμπεριφορά των καταναλωτών = The effects of social media advertising on consumers behaviour. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MPRM7_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Τα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Networks) χρησιμοποιούνται στις μέρες μας σαν ένα σημαντικό μέσο που επιτρέπει για τη συμμετοχή, την επικοινωνία αλλά ακόμα και την κοινωνική αναγνωρισιμότητα των χρηστών τους. Οι εταιρίες έχοντας αντιληφθεί τις τεράστιες δυνατότητες που προσφέρονται σε αυτά τα νέα μέσα, τα χρησιμοποιούν ή και τα εκμεταλλεύονται καθιστώντας τα πανίσχυρα μέσα διαφήμισης προϊόντων. Για το λόγο αυτό, επενδύουν μεγάλο μέρος οπό τον προϋπολογισμό τους για τις την διαφημιστικές τους καμπάνιες και για χτίσιμο σχέσεων με τους καταναλωτές μέσα από τα Κοινωνικά Δίκτυα. Στην παρούσα εργασία, διενεργείται μια εμπειρική μελέτη που ο κύριος στόχος της είναι να γίνουν κατανοητές οι επιπτώσεις των διαφημίσεων των κοινωνικών δικτύων στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Μέσα από μια παραγοντική ανάλυση (Factor Analysis), γίνεται προσπάθεια να δοθούν απαντήσεις και εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα πάνω στο προηγούμενο ερώτημα. Τέλος, γίνεται μια προσπάθεια να καταγραφούν οι σημαντικότερες συνήθειες των χρηστών των κοινωνικών δικτύων με απώτερο σκοπό την κατηγοριοποίηση τους ανάλογα με τον τρόπο που συμπεριφέρονται μέσα σε αυτά. In our days, social media have evolved into important tools that allow users to participate, communicate or even gain social awareness. Companies have realized that a huge potential is offered by these new media, so they use them or even take advantage on them by making them powerful means for advertising and promoting their products. For this reason, they tend to invest a considerable amount of their budget for advertising campaigns and building relationships with consumers through social network sites (SNS). In the current study, an empirical study was carried out with main objective to understand the impact of social media advertising on consumers’ behavior. In order to answer the research questions and draw useful results, a Factor Analysis was conducted to the collected data in order to investigate and find the factors that affect the consumers’ attitude towards social media advertising. Furthermore, this study attempts to write down the most important user’s activities in the social network sites (SNSs). With the analysis of the collected data a user typology of the social networks sites is proposed, classified according to the way they behave and interact each other.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Social Media, Attitude, Advertising, SNS user typology, Structural Equation Modeling, Factor Analysis, Cluster Analysis
Subjects: C > Consumer behavior
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
I > Internet advertising
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jun 2015 11:25
Last Modified: 23 Jun 2015 11:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6990

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top