Τα social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Σύγκριση και έρευνα για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης

Σίσκου, Ελένη (2019) Τα social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Σύγκριση και έρευνα για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC39_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (7MB)

Abstract

Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης των social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων όπου γίνεται έρευνα και σύγκριση για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Αναλύονται τα αποτελέσματα έρευνας τριών επιχειρήσεων, συγκεκριμένα ενδυμάτων (Pink Woman), υποδημάτων (Dexim Stores the Style Company) και παρασκευής καφέ (Coffee Island) καθώς ήθελα να κάνω σύγκριση μεταξύ αυτών των τριών ειδών, τα οποία δεν είναι ίδια μεταξύ τους έτσι ώστε να έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και η έρευνα, πιο προτιμάται περισσότερο από τους καταναλωτές, πιο έχει μεγαλύτερη απήχηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναγνωρισημότητα. Επίσης αναλύονται οι όροι «επιχείρηση», «social media», η μελέτη περίπτωσης και η μεθοδολογία της εργασίας, ο τρόπος έρευνας, τα αποτελέσματα ποσοστών και απόδοσης χρήσης μέσω εργαλείου σύγκρισης δημοσιεύσεων, συμπεράσματα και μελλοντικές προτάσεις. Χρησιμοποιήθηκαν οι εφαρμογές Facebook, Instagram & YouTube όπου έγιναν συγκρίσεις μεταξύ επιχειρήσεων σε likes, comments, (σχόλια), κοινοποιήσεις, συμμετοχή σε διαγωνισμούς και καμπάνιες, γεγονότα και ειδικότερα τις εορταστικές περιόδους όπως Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Πάσχα, Black Friday και εκπτωτικές περιόδους καλοκαιριού – φθινοπώρου και χειμώνα - άνοιξης. Τα αποτελέσματα της έρευνας ήταν ικανοποιητικά καθώς και η ανταπόκριση του κόσμου ως προς το «πρόσωπο» των επιχειρήσεων, με μεγάλη απήχηση στα social media έχοντας ως κύριο συμπέρασμα την άμεση προώθηση των επιχειρήσεων και την συνέχιση της προόδου τους. Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν σε μεγάλο ποσοστό τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να ενημερώνονται μέσω αυτών για τα νέα της εταιρίας, για προσφορές, εκπτώσεις, διαγωνισμούς, προνόμια και δώρα και να αλληλεπιδρούν με αυτή. Για αυτό το λόγο, είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να έχουν ενεργό προφίλ στα social media, να κάνουν σωστή διαχείριση των λογαριασμών για την καλύτερη απόδοση και προώθηση τους στην καταναλωτική αγορά καθώς και την άμεση αναγνώριση τους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπατσιμούλη Μαρία
Uncontrolled Keywords: Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social media.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 09 Oct 2019 07:44
Last Modified: 09 Oct 2019 07:44
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10145

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top