Στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας των επιχειρήσεων τροφίμων

Ιωακείμ, Πηνελόπη Α. (2016) Στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας των επιχειρήσεων τροφίμων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MPRM7_2016 (1).pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (824kB)

Abstract

Η παρούσα εργασία ασχολείται με τις στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας των επιχειρήσεων τροφίμων. Χωρίζεται σε δύο μέρη: το θεωρητικό και το ερευνητικό. Πιο συγκεκριμένα, το θεωρητικό μέρος απαρτίζεται από επιμέρους κεφάλαια που περιγράφουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας των επιχειρήσεων. Αρχικά, αναλύονται οι έννοιες της επικοινωνίας και της προώθησης των προϊόντων και αναφέρονται οι σκοποί και οι μέθοδοι της προώθησης. Έπειτα γίνεται μια εισαγωγή στο E-marketing και περιγράφονται οι τακτικές του. Σε επόμενο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και αναφέρονται οι τύποι του, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του και τα πεδία εφαρμογής του τόσο γενικά όσο και στην Ελλάδα. Ακολουθεί αναφορά στη διαφήμιση και περιγράφονται τα χαρακτηριστικά της ηλεκτρονικής διαφήμισης των επιχειρήσεων. Το θεωρητικό μέρος ολοκληρώνεται με ένα κεφάλαιο που αναφέρεται στο social media marketing, στις στρατηγικές του και τις εφαρμογές του. Το δεύτερο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει μια μελέτη περίπτωσης που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της συγκεκριμένης εργασίας. Στόχος της μελέτης περίπτωσης είναι να δούμε σε επιχειρήσεις τροφίμων με εμπειρία στον χώρο, πως αυτές πορεύονται στις αγορές (εσωτερικού/εξωτερικού), το πόσο αναγκαίο είναι το διαδίκτυο για την διαφήμισή τους και πως διαχειρίζονται – αντιμετωπίζουν – την οικονομική κρίση στις μέρες μας.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονική διαφήμιση, E-marketing, Social media marketing, Επιχειρήσεις τροφίμων
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Τ > Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Dec 2016 12:25
Last Modified: 06 Dec 2016 11:16
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8440

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top