Επικοινωνιακές στρατηγικές στα social media και η επίδραση στη συμπεριφορά του καταναλωτή

Αναστασιάδου, Στυλιανή (2019) Επικοινωνιακές στρατηγικές στα social media και η επίδραση στη συμπεριφορά του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC63_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις μέρες μας παίζουν βασικό ρόλο στην καθημερινή μας ζωή και ασκούν μεγάλη επίδραση στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας παρουσιάζονται οι επικοινωνιακές στρατηγικές που χρησιμοποιούνται στον ψηφιακό μάρκετινγκ καθώς και τα εργαλεία. Ακόμη, διερευνάται και η επίδραση που έχουν αυτά στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ειδικότερα, θα δοθεί βάση στις επιχειρήσεις με πολυτελή προϊόντα και στην αναγνωρισιμότητα του brand. Τα κοινωνικά μέσα έχουν καταφέρει να μετατρέψουν το ρόλο του καταναλωτή, τοποθετώντας τον στο κέντρο της επικοινωνίας. Οι έμποροι τώρα εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τα κοινωνικά μέσα, προκειμένου να προωθήσουν την επιχείρηση τους. Έτσι, για να αναπτύξουν τις καταναλωτικές σχέσεις, προωθούν τις ιδέες τους και τα προϊόντα τους στις διαδικτυακές κοινότητες. Προκειμένου να γίνει μια αντιπροσωπευτική αποτύπωση του θέματος της εργασίας, πραγματοποιήθηκε μια έρευνα κατά την οποία συλλέχθηκαν και εξετάστηκαν αναρτήσεις από το προφίλ της εταιρείας Dior στο Instagram. Με βασικό στόχο να διαπιστωθούν τα χαρακτηριστικά των αναρτήσεων της εταιρείας Dior καθώς και ποια από τα παραπάνω χαρακτηριστικά των αναρτήσεων οδηγούν σε μεγαλύτερη διαδικτυακή εμπλοκή του καταναλωτή. Μετέπειτα, πραγματοποιήθηκε ανάλυση δεδομένων μέσω του στατιστικού προγράμματος SPSS και η τελική τους αποτύπωση πραγματοποιήθηκε με διαγράμματα για να είναι ευδιάκριτα και κατανοητά στους αναγνώστες. Στις αναρτήσεις στο Instagram της Dior, χρησιμοποιούνται ορισμένες στρατηγικές περιεχομένου και η πιο συχνή σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας είναι η ανακοίνωση και επίδειξη καινούριου προϊόντος ή υπηρεσίας. Ακόμη, η έρευνα έδειξε ότι τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στα κοινωνικά δίκτυα όπως το hashtag και το tag, έχουν επίδραση στη συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς τα likes, τα views και τα comments. Επίσης, η στρατηγική περιεχομένου που επηρεάζει περισσότερο τους καταναλωτές είναι η «τρέχουσα προβολή προϊόντος».

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Social media, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Συμπεριφορά καταναλωτή, Επικοινωνιακή στρατηγική, Ψηφιακό μάρκετινγκ, Επώνυμα προϊόντα, Αναγνωρισιμότητα.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις
Ε > Επικοινωνία
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 01 Jun 2020 06:39
Last Modified: 01 Jun 2020 06:39
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10281

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top