Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ

Μέλλιου, Βικτωρία Ηλ. (2021) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D18_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (799kB)

Abstract

Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό την παρουσίαση του ρόλου των στοχευμένων διαφημίσεων μέσω του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Η στοχευμένη διαφήμιση δημιουργεί ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο. Η στοχευμένη διαφήμιση πραγματοποιείται αναλύοντας τις δραστηριότητες των καταναλωτών μέσω διαδικτυακών υπηρεσιών, όπως τα HTTP cookies και η εξόρυξη δεδομένων, και οι δύο από τις οποίες μπορούν να θεωρηθούν επιζήμιες για το απόρρητο των καταναλωτών. Οι έμποροι ερευνούν τη διαδικτυακή δραστηριότητα των καταναλωτών για στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες, όπως μέσω προγραμματισμού και SEO. Οι ανησυχίες για το απόρρητο των καταναλωτών περιστρέφονται γύρω από τις σημερινές πρωτοφανείς δυνατότητες παρακολούθησης και εάν πρέπει να εμπιστευτούν τους ιχνηλάτες τους. Η χρήση πληροφοριών από καταναλωτές μπορεί να ωφελήσει τον διαφημιζόμενο αναπτύσσοντας μια πιο αποτελεσματική καμπάνια, η στοχευμένη διαφήμιση αποδεικνύεται ότι λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο και αποτελεσματικά. Δεν θέλουν να σπαταλήσουν χρόνο και χρήμα διαφήμιση στους "λανθασμένους". Μέσω της τεχνολογικής προόδου, το Διαδίκτυο έχει επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν καταναλωτές πέρα από τις δυνατότητες των παραδοσιακών μέσων και να στοχεύουν σημαντικά μεγαλύτερο ποσό. Το κύριο πλεονέκτημα της χρήσης στοχευμένης διαφήμισης είναι πώς μπορεί να συμβάλει στην ελαχιστοποίηση της σπατάλης διαφήμισης χρησιμοποιώντας λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με άτομα που προορίζονται για ένα προϊόν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, e-marketing, Social media, Στοχευμένη διαφήμιση, Καταναλωτές, Καμπάνιες, Έμποροι
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Apr 2022 11:16
Last Modified: 13 Apr 2022 11:16
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11630

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top