Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας, περίπτωση τοπικής επιχείρησης

Τσιντσιόνης, Ευάγγελος (2021) Ανάπτυξη ψηφιακής επωνυμίας, περίπτωση τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC76_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Οι αναδυόμενες τεχνολογίες και, επίσης, οι ανατρεπτικές καινοτομίες εφαρμόζονται σε μεγάλο βαθμό στις επιχειρήσεις και στους οργανισμούς, προσφέροντας σημαντικές ευκαιρίες. Με τον ψηφιακό μετασχηματισμό ασκείται σημαντική επιρροή σε όλες τις δομές τους στην παρεχόμενη εμπειρία στο καταναλωτικό κοινό, στο επιχειρηματικό μοντέλο, αλλά παράλληλα και στις επιχειρησιακές διαδικασίες. Τις τελευταίες δεκαετίες στον χώρο των επιχειρήσεων παρατηρείται μία πρωτόγνωρη φάση αλλαγής, καθώς η λειτουργία τους καθορίζεται από διάφορες τεχνολογίες ψηφιακού μετασχηματισμού. Επίσης, σημαντική θεωρείται η ικανοποίηση των καταναλωτών σε εξατομικευμένο επίπεδο, αλλά ταυτόχρονα και η διαρκής εξέλιξη και αφομοίωση των αναπτυσσόμενων τεχνολογιών. Κατανοώντας, κατά συνέπεια, τον ρόλο του ψηφιακού μετασχηματισμού, κυρίως, στον χώρο του μάρκετινγκ των επιχειρήσεων το θέμα αυτής της εργασίας είναι η ανάπτυξη της ψηφιακής επωνυμίας, παρουσιάζοντας την περίπτωση μίας τοπικής επιχείρησης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακοπούλου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Ψηφιακός μετασχηματισμός, Επιχειρήσεις, Μάρκετινγκ, Ψηφιακή επωνυμία.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Ψ > Ψηφιακή επικοινωνία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 25 Aug 2022 11:38
Last Modified: 25 Aug 2022 11:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11848

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top