To #Hashtag, ένα εργαλείο μάρκετινγκ: μελέτη στη βιομηχανία αθλητικών ειδών

Κουτσογιάννη, Σωτηρία (2019) To #Hashtag, ένα εργαλείο μάρκετινγκ: μελέτη στη βιομηχανία αθλητικών ειδών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC23_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η μελέτη που πραγματοποιήθηκε στη συγκεκριμένη εργασία αφορά το hashtag και πως αυτό σαν εργαλείο μάρκετινγκ χρησιμοποιείται από αθλητικές εταιρείες. Πιο συγκεκριμένα, αυτό που αρχικά μελετήθηκε είναι η έννοια του μάρκετινγκ και έννοιες που σχετίζονται με το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Στη συνέχεια μελετήθηκε η έννοια του hashtag και αμέσως μετά πως αυτό σαν εργαλείο του μάρκετινγκ πως εφαρμόζεται από τις αθλητικές εταιρείες στα κοινωνικά δίκτυα, εδώ συγκεκριμένα αναφέρθηκαν τρεις αθλητικές εταιρείες, η Nike, η adidas και η Reebok. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε ήταν ποιοτική. Σκοπός ήταν αρχικά να γίνει κατανόηση κάποιων εννοιών που αφορούσαν το μάρκετινγκ και ήταν πιο γενικές και στη συνέχεια έννοιες που αφορούσαν το hashtag, που ήταν πιο συγκεκριμένες. Έπειτα, εξετάστηκε το πως χρησιμοποιείται το hashtag από τις αθλητικές εταιρείες, ο σκοπός της χρήσης του, τα οφέλη που αποφέρει σε αυτές, αλλά και τα αρνητικά που πιθανόν να έχει η χρήση του. Στόχος της έρευνας αυτής ήταν η γνωριμία με την έννοια του hashtag, η ανάλυση αυτού και ο τρόπος χρήσης του από εταιρείες και συγκεκριμένα εδώ, από αθλητικές εταιρείες και να διαπιστωθεί το πως από ένα εργαλείο μάρκετινγκ έφτασε να αποφέρει κέρδη σε πολλές εταιρείες κυρίως με τη χρήση του στα ΜΚΔ. Τα τρία παραδείγματα αθλητικών εταιρειών που αναφέρονται στην έρευνα δείχνουν τον τρόπο που χρησιμοποιείται το hashtag και κατά πόσο έχει ωφελήσει καθεμία από αυτές στο πέρασμα του χρόνου. Κάθε κομμάτι αυτής της έρευνας είχε σκοπό να βοηθήσει το κοινό να κατανοήσει καλύτερα το θέμα μελέτης και να οδηγήσει σε κάποια συμπεράσματα και τελικά να προτείνει και κάποιες πιθανές μεθόδους που θα βοηθήσουν σε μια μελλοντική διερεύνηση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακοπούλου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Hashtag, Marketing, Marketing tool, Social media, Social media marketing, Sports industry.
Subjects: Α > Αθλητισμός
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 26 Sep 2019 06:42
Last Modified: 26 Sep 2019 06:42
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10109

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top