Up a level |
Αββανίδης, Βασίλειος (2005) Η επικοινωνιακή στρατηγική των ελληνικών επιχειρήσεων. Η διαφήμιση ως μοχλός προώθησης της εξαγωγικής δραστηριότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αζωϊδου Ναταλία Α., Ναταλία Α. (2018) Διαφήμιση στο youtube και φοιτητές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αθανασιάδου, Μάρθα (2013) Κείμενο - διαφημιστικό μήνυμα - καταναλωτικό κοινό: επίδραση γλώσσας, εικόνας και ήχου στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αιμιλιανού, Νίκη (2008) Τραπεζική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αλεξούδη, Χριστίνα and Μποτσίνης, Ευάγγελος (2004) Τηλεοπτική διαφήμιση: η οπτική του ενεργού καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αλιμπάκη, Δήμητρα (2003) Διαφήμιση και προστασία του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αμανατίδου, Παρασκευή (2018) Εφαρμογή δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις και ο τρόπος ανάπτυξής τους μέσω του διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ανδρονικίδου, Παρασκευή and Καραβασιλείου, Μαρία (2016) Η χρήση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά = The use of humor in advertising and its effect on consumer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ανθυμιάδης, Λάζαρος (2008) Διαφήμιση των χρηματοοικονομικών προϊόντων στον τοπικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αντωνίου, Δημήτριος Ι. and Γκίρλος, Βασίλειος K. (2018) Το κόστος διαφήμισης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αντωνίου, Ελένη Μ. (2002) Η προστασία του καταναλωτή στην Ελλάδα και διεθνώς. Πρόσφατα νομοθετικά και εμπειρικά δεδομένα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αποστολίδου, Σοφία (2018) Το μάρκετινγκ ως παράγοντας επηρεασμού της γυναικείας καταναλωτικής συμπεριφοράς. Τρόποι και εργαλεία ως μέσο άσκησης μεθόδων προώθησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αράπογλου, Δημήτριος (2003) Διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αραβανή, Ακριβούλα-Μαρία and Πουλάκη, Σοφία (2007) Δημόσιες επικοινωνιακές εκστρατείες στην περίπτωση των διαφημίσεων για τις επιπτώσεις του καπνίσματος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αρβανίτη, Βασιλική (2010) Συγκριτική διαφήμιση = Comparative advertisement. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αργείτης, Κωνσταντίνος (2013) Διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αργυράκη, Βασιλική and Ιβανίδου, Ολυμπία (2018) Οι σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης. Διαφήμιση μέσα από τη google και το facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αρλίντα, Αλιάι and Παπαβασιλείου, Γεωργία (2016) Ο τρόπος προβολής των δυο φύλων στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ασημάκη, Ζωή (2007) Διαφήμιση: ηθική και νομική διάσταση του ρόλου της. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βέργαδου, Αικατερίνη (2012) Διαφήμιση, προϊόντα αμφίβολης αξίας και κοινωνικής συνοχής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαγγλή, Άννα and Εμμανουηλίδης, Πρόδρομος (2007) Περιορισμοί των διαφημιστικών μέσων συγκεκριμένων προϊόντων και περιορισμοί του περιεχομένου της διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαγιάτη, Μαρία (2016) Η διαμόρφωση της καταναλωτικής γνώμης μέσω των ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαραδίνη, Μαργαρίτα (2020) Σχεδιασμός και τεχνικές προώθησης προϊόντων με χρήση ψηφιακών μέσων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Product promotion using digital and social media: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βασιλοπούλου, Δομνίκη Δ. (2019) Κοινωνική διαφήμιση: ευαισθητοποίηση και νοοτροπίες των Ελλήνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βλάμη, Παναγιώτα (2007) Περιπτώσεις καταστρατήγησης των καταναλωτικών δικαιωμάτων του πολίτη από τις πρακτικές των απευθείας πωλήσεων : case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βλαχοπούλου, Δέσποινα and Καγιαλή, Ραφαέλα-Αντιγόνη (2017) Διαφήμιση και οργάνωση εκδηλώσεων μέσω του facebook. H υιοθέτησή τους από τις τοπικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βογιατζής, Βασίλειος and Ζαφειρίδου, Αθηνά (2014) Η επιχειρηματική διαφήμιση, προπαγάνδα ως εργαλείο επίτευξης στρατηγικών στόχων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βούσκα, Μαρία (2018) Απόψεις χρηστών του διαδικτύου για τη διαδικτυακή διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βόντσα, Αικατερίνη and Τσατσούλη, Δήμητρα Μαρία (2022) Η στερεοτυπική απεικόνιση των δυο φύλων στη διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρείας Dolce Gabbana από το έτος 2000 έως 2020. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαβριηλίδης, Αιμίλιος (2007) Η αναγκαιότητα διερεύνησης της διαφήμισης στην πόλη ως δομικής συνιστώσας του αστικού χώρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαλάνης, Παναγιώτης (2012) Διαφήμιση στο διαδίκτυο = Advertising on the web. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργάκα, Αθανασία and Καρανικολάου, Όλγα (2006) Ταξινόμηση των βασικών κατευθύνσεων της ελληνικής διαφήμισης στον περιοδικό τύπο : case study: Η συγκριτική παρουσίαση των σχέσεων των δύο φύλων στο περιοδικό PLAYBOY. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργακοπούλου, Μαρία (2011) Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις: ο ρόλος και η συμβολή τους στην περίπτωση των πετρελαϊκών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργαλλή, Αλεξάνδρα (2022) Μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ελληνική ζυθοποιία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαμπούρη, Σωτηρία (2017) Η αποτίμηση της διαφήμισης στον αγωνιστικό χώρο του ποδοσφαίρου: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαννακάκου, Δήμητρα and Κόσσυφα, Ελένη and Παπανικολάου, Βασιλική (2014) Διαφήμιση, διαφημιστική καμπάνια. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαννούλα, Ελπίδα (2019) Η επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιουσέφ, Αλέξανδρος (2010) Η αλληλεπίδραση χορηγίας και διαφήμισης στη επικοινωνιακή πρακτική. Η περιπτωσιολογική μελέτη της εταιρείας Vodafone. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκάνα, Αργυρώ (2007) Δημόσιες σχέσεις και διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκίκας, Δημήτριος (2011) Η αγορά της on-line διαφήμισης στην Ελλάδα και στον κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκίκας, Νικόλαος and Παπαδάκης, Κωνσταντίνος (2007) Η επικοινωνιακή στρατηγική των ελληνικών επιχειρήσεων ο ρόλος της διαφήμισης ως μοχλός προώθησης της εξαγωγικής δραστηριότητας της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκουγκουρδή, Θεανώ (2022) Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από διαφημιστικές εταιρίες στην Ελλάδα = The utilization of social media by advertising agencies in Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκουλιαβέρα, Βασιλική (2006) Το χιούμορ και η μουσική στα διαφημιστικά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γοργότσια, Ευαγγελία and Δημοσθένους, Παντελίτσα (2016) Η χρήση της νοσταλγίας στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γραμματικοπούλου, Ευδοκία (2019) Ανδρικά και γυναικεία στερεότυπα στη διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γραμμενή, Αντιγόνη (2003) Σχεδίαση διαφημιστικού προγράμματος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γρηγοριάδου, Χριστίνα (2019) Η χρήση των εκκλήσεων στην τηλεοπτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δήμα, Βικτώρια Α. and Παρασκευά, Μαρία Γ. (2004) Η διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δήμογλου, Δέσποινα (2005) Η πολιτική διαφήμιση ως επικοινωνιακό εργαλείο στην σύγχρονη πολιτική σκηνή. Συγκριτική μελέτη του υποψήφιου Νομάρχη Θεσσαλονίκης και του υποψήφιου Νομάρχη Καστοριάς στις εκλογές του 2002. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δημίδης, Χρήστος and Δρίζος, Κωνσταντίνος (2014) Mobile advertising: ανάπτυξη και εξέλιξη στην Ελλάδα και την Ευρώπη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δημαρέλη, Ευανθία (2015) Η διαφήμιση ως μέσο αφύπνισης συνειδήσεων για το θέμα του AIDS. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δημητριάδη, Παρασκευή (2005) Πρόγραμμα διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δημητριάδου, Μαγδαληνή (2015) Η σημασία και ο ρόλος της επιχώριας προσαρμογής δικτυακών τόπων στη διαφήμιση εταιρειών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δημόπουλος, Θωμάς and Τσιτσιούλη, Σοφία (2014) Η διαφήμιση, τα διαφημιστικά μέσα, η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Διούδη, Θάλεια and Παπασταμάτη, Φωτεινή (2015) Διαφημίσεις σε έντυπες και διαδικτυακές εφημερίδες. Μια συγκριτική μελέτη με τον ελληνικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δομούζη, Βενετία (2017) Η διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση του twitter. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δόβρη, Ελένη (2010) Η αναπαράσταση του παιδιού στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ελευθερίου, Άντρη and Μιχαήλ, Χρυστάλλα (2012) Πολιτιστική επικοινωνία: οι σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ελευθεριάδης, Νικόλαος and Σταμκοπούλου, Ιωάννα (2007) Τεχνικές συναισθηματικής καθοδήγησης στη διαφήμιση: ο τρόπος επίδρασης και οι ηθικές διαστάσεις της: οι συναισθηματικές αξίες στη διεθνή διαφήμιση: έρευνα και ανάλυση σχετικών διαφημιστικών σποτς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ελευθεριάδου, Χρυσούλα and Αλαντάση, Σακίνα (2017) Διαδικτυακή διαφήμιση και ελληνικές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ευαγγελοπούλου, Σοφία (2021) Η επίδραση της κουλτούρας στις τηλεοπτικές διαφημίσεις: η περίπτωση των διαφημίσεων της Coca Cola στην ελληνική και την κινεζική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Εφραιμίδου, Μαρία (2019) Εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για το σακχαρώδη διαβήτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαχαρούδη, Ελένη and Τσακίρης, Παναγιώτης (2013) Ο ρόλος της διαφήμισης στην οικονομία. Σχέση μεταξύ διαφημίσεων και δημοσίων σχέσεων. Αξιοποίηση των διαφημιστικών μέσων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαχόπουλος, Σταύρος (2016) Ο ρόλος των celebrity endorsers στην αποδοτικότητα των διαφημiσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζώη, Μαριλένα (2016) Διαδικτυακή διαφήμιση: η επίδραση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών σε θέματα προβολής και προώθησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ηλιάδης, Θεόδωρος (2018) Διαφήμιση και κοινωνικές αξίες: ο ρόλος της διαφήμισης στην προώθηση και την αναπαραγωγή κοινωνικών αξιών στην ελληνική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θαλασσούδης, Δημήτριος (2017) Η χρήση των νέων τεχνολογιών στα μουσεία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θρασυβούλου, Χρυστάλλα (2005) Δημιουργία και αξιολόγηση διαφημιστικής καμπάνιας: η περίπτωση του ποτού Gordon's Space. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιωαννίδης, Γεώργιος (2008) Διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλαϊτζή, Περιστέρα (2009) Σχέσεις ΜΜΕ και διαφημιζομένων με αναφορά σε παραδείγματα από την ελληνική πραγματικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλιαμούρη, Στεφανία (2015) Τουριστική διαφήμιση στην Ελλάδα σε περίοδο οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καμίδης, Ευάγγελος (2021) Εθνική ταυτότητα στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καμπέρη, Γεωργία (2013) Διαφήμιση και κοινωνικά δίκτυα: ο ρόλος του word of mouth. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρέτσου, Χρυσή (2015) Η γυναίκα τείνει να γίνει υποχείριο της διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραδίσογλου, Στυλιανή (2016) Η εικόνα των δύο φύλων στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραολή, Ελένη (2004) Η επίδραση της διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραπαναγιωτίδου, Κυριακή (2016) Η έννοια και η σημασία της διαδικτυακής διαφήμισης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καρλαύτης, Νικόλαος (2012) Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με την χρήση διαφόρων μέσων: sms, email. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσαβού, Αλεξάνδρα (2016) Κειμενογραφία διαφήμισης. Ο ρόλος των λέξεων και η διαφημιστική τους θέση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσαούνη, Αγγελική and Κουϊμτζή, Ευαγγελία (2020) Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ για την προβολή και προώθηση ηλεκτρονικών καταστημάτων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Digital marketing tools for advertising and promotion online shops on Social Media: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καψάλη, Ιωάννα (2015) Απόψεις των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στις διαφημίσεις. Συγκριτική μελέτη της τηλεοπτικής και της διαφήμισης στο facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κιναλοπούλου, Βασιλική (2006) Η γυναικεία και η ανδρική ταυτότητα όπως κατασκευάζεται από τα διαφημιζόμενα προϊόντα στην ελληνική τηλεόραση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κιοσέ, Ανέτα (2017) Η επίδραση των χρωμάτων στο μάρκετινγκ. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κιωκάκη, Γλυκερία (2007) Πρότυπα διαφήμισης στο χώρο του κινητού εμπορίου = Advertising models in Mobile Commerce's field. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κλήμα, Σοφία-Σταυρούλα (2017) Η χρήση νέων τεχνολογιών για την προβολή και διαφήμιση ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό. Η σημασία και ο ρόλος της αγγλικής γλώσσας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κολοκοτρώνη, Αθανασία (2008) Η διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοτσάνη, Γλυκερία, and Μπουτσιάδης, Νικόλαος (2006) Τα κοινωνικά στερεότυπα και πώς διαμορφώνονται, διατηρούνται ή απορρίπτονται από τη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουρέκ, Αμαλία (2015) Αντιλήψεις των στελεχών διαφημιστικών εταιρειών στην Ελλάδα για την συνεισφορά των social media στην προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουτσοθεοδώρου, Βασιλική and Παπαδοπούλου, Σωτηρία (2014) Διαφήμιση στο internet και κόστος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουτσώνα, Αθηνά (2006) Δημόσιες σχέσεις και διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουφού, Ευδοκία (2019) Δημιουργία εταιρικού web site και search engine optimization. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοχλιαρίδης, Παύλος (2013) Διαφήμιση στο διαδίκτυο e-marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κρασαδάκη, Αικατερίνη-Μαρία (2017) On-line διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κρυονερίτης, Δημήτριος (2005) Η διαφήμιση ως μέσο μυθικής διήγησης στην ελληνική τηλεόραση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυρίδου, Χριστίνα (2015) Οι διαφημιστικές εκστρατείες στα κοινωνικά δίκτυα=The advertising campaigns on social networks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυριακίδου, Κωνσταντίνα (2015) Αντιλήψεις της κοινής γνώμης απέναντι στη πολιτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυριακοπούλου, Δήμητρα - Μαλεβήνα Κ. (2019) Οπτικά ερεθίσματα και καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κωσταρέλα, Κωνσταντίνα and Μπαλατσούκα, Βασιλική (2015) Ο πόλεμος των δυο φύλων στον κόσμο της διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κόκκινου, Μαγδαληνή and Μήλη, Βασιλική (2016) Διαφήμιση και διαδίκτυο: πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα και μελλοντικές τάσεις στον κλάδο της διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κόρδα, Βασιλική-Ιόλη (2017) Event marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κότσης, Πέτρος (2006) Διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κύδα, Γεωργία and Παρασκευοπούλου, Χριστίνα (2018) Παιδί και διαφήμιση: η εξέλιξη της διαφήμισης από το 1990 μέχρι σήμερα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κώτση, Ελένη and Σταματινού, Ελευθερία (2009) Ο γονεϊκός ρόλος στην παιδική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κώτσικα, Βασιλική (2011) Παιδί και διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαλλά, Σοφία (2012) Διαφήμιση, προβολή, δημόσιες σχέσεις και μάρκετινγκ: ο ρόλος των επιχειρήσεων στο παιχνίδι της προβολής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαμπαδαροπούλου, Ευαγγελία (2015) Mobile marketing και ο ρόλος των sms στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαμπροπούλου, Μαρία (2017) Προεκλογική εκστρατεία 2015 ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Δημοκρατία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαπαρίδου, Μαρία Θ. (2018) Σύγχρονες τεχνολογικές τηλεπικοινωνίες και διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης COSMOTE. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λιάκος, Νικόλαος (2009) Ο ρόλος της διαφήμισης στη στρατηγική μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λογγινίδου, Σοφία and Μαγιώνα, Αικατερίνη (2004) Η εισαγωγή των επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και οι απαιτούμενες τεχνικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μάκης, Πέτρος (2012) Τεχνολογία και διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μάντης, Θεόδωρος (2004) Τηλεοπτική διαφήμιση: η οπτική του ενεργού καταναλωτή, παραπλανητική διαφήμιση: παρουσίαση ΚΕ.Π.ΚΑ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαζγαλτζίδου, Δήμητρα and Nexha, Rovina J. (2016) Σύγχρονοι τρόποι μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων με χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με τον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαζγατζίδου, Δέσποινα (2015) Αντιλήψεις των καταναλωτών για τις διαφημίσεις στα social media: η περίπτωση youtube. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαμάτσιου, Αικατερίνη (2013) Το δίλλημα μεταξύ διαφήμισης και προωθητικών ενεργειών σε περίοδο οικονομικής κρίσης: περίπτωση της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μανδαλιανού, Αλεξάνδρα (2009) Γυναίκα και διαφήμιση: η προβολή του σύγχρονου ρόλου της γυναίκας στα ελληνικά γυναικεία περιοδικά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μανωλιού, Σοφία - Κωνσταντίνα Ι. (2018) Social media και διαφήμιση στις επιχειρήσεις της Αλεξανδρούπολης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαραγκού, Μαρία-Ελένη (2017) Η επίδραση της διαφήμισης και της προπαγάνδας στην κοινή γνώμη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μελικιάδης, Αρκάδιος (2003) Ο ρόλος και η δραστηριότητα του επιχειρηματικού φορέα Ε.ΔΗ.ΚΑ. A.E. στην εξαγωγική δραστηριότητα του κλάδου της γούνας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μεταξογένη, Αναστασία (2018) Διαφημίσεις που δημιουργούνται από τους χρήστες : είναι πιο αποτελεσματικά τα video που δημιούργησαν από τους καταναλωτές;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μηλιαράκης, Μιχάλης (2005) Ραδιοτηλεοπτική και υπαίθρια διαφήμιση πρωτογενών και μεταποιημένων γεωργικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μηλιόρδου, Βασιλική (2019) Μάρκες πολυτελείας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μητρόπουλος, Άγγελος (2010) Ο ρόλος της γυναίκας στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μιχαήλ, Χρυστάλλα and Παναγιωταράς, Χαράλαμπος (2006) Η ψυχολογική επίδραση της διαφήμισης κατά το παράδειγμα τηλεοπτικών διαφημίσεων ελληνικών τραπεζών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μιχαλοπούλου, Μαρία (2016) Γυναίκα και διαφήμιση προβολή του σύγχρονου ρόλου της γυναίκας στα ελληνικά γυναικεία ηλεκτρονικά περιοδικά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μουζενιτίδης, Αλέξιος (2010) Νέες μορφές διαφήμισης: ψηφιακή αμφίδρομη διαφήμιση (DAAD). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μουρουζίδου, Ντιάνα (2007) Η επίδραση της διαφήμισης στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μουταφίδου, Πολυχρονία (2016) Η χρήση της διαφήμισης στις καμπάνιες ενημέρωσης για τον ιό HIV. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαγινέτα, Ιωάννα (2007) Η διαφήμιση ως μέσο προβολής των βιομηχανικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαδήμας, Άρης (2013) Σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ = Contemporary advertising and marketing trends. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπατσάρας, Δημήτριος (2008) Διαφήμιση στο διαδίκτυο = Advertisement internet. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαφέρου, Ειρήνη (2003) Πολιτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπολέτση, Χρυσούλα (2015) Η δύναμη της διαφήμισης ως εργαλείο επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων και η επίδραση στους καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπούτση, Παρασκευή (2020) Αντιλήψεις για τις δημόσιες σχέσεις: εμπειρική διερεύνηση = Public perceptions of public relations: an empirical investigation. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μωυσής, Γεώργιος Χ. (2012) Διαφήμιση και εξαγωγές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νακοπούλου, Δήμητρα and Τσιντζιλώνη, Ελένη (2013) Η επιρροή των διαφημιστικών μηνυμάτων προϊόντων πληροφορικής στους νέους ηλικίας 18-25 ετών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νατσβισβίλι, Φωτεινή and Παπαβασιλείου, Θεοφανεία (2013) Ανάλυση και σύγκριση διαφημιστικών καμπανιών πολυεθνικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα και επιχειρήσεων της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νελάι, Γκλεντίστ Α. and Παναγιωτίδης, Μάριος Γ. (2017) Guerrilla marketing: η περίπτωση της εταιρίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικοκάβουρα, Αρετή (2017) Η υιοθέτηση της καινοτομίας στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικολαΐδης, Παντελής and Πιπέρογλου, Άγγελος (2007) Η διαφήμιση στον τραπεζικό τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντανατσίδης, Στάνισλαβ (2012) Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονική διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντελοπούλου, Ασπασία-Μαρία and Αγγελή, Μαρία (2017) Διαδικτυακή διαφήμιση και Έλληνες καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ξίπα, Άννα-Ζωή and Παρμαξίδου, Αικατερίνη (2021) Δημιουργία ψηφιακού υλικού και χρήση του διαδικτύου ως μέσα ανάπτυξης της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ξανθοπούλου, Μαγδαληνή (2016) Ανάλυση των επιπτώσεων των διαφημίσεων στις ιστοσελίδες των εταιρειών που τις φιλοξενούν: ποια μέτρα λαμβάνουν οι χρήστες, πως αυτά επηρεάζουν τις εταιρείες και τι εναλλακτικές χρησιμοποιούν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Οικονόμου, Σταυρούλα (2021) Στρατηγικές επικοινωνίας για φεστιβάλ και πολιτιστικές εκδηλώσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παγώνης, Γεώργιος (2015) Η επίδραση της μουσικής στη συμπεριφορά των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παλμαντούρα, Ελένη and Χρονάκη, Μαρία (2017) Η συμβολή της διαφήμισης στη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπάζογλου, Αλεξάνδρα (2011) Διαφήμιση και ιδιωτικά κανάλια. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπάζογλου, Χριστίνα (2016) Η υιοθέτηση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδρασή του στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαγιαννάκης, Γεώργιος (2021) Διαχρονική μελέτη της τοποθέτησης προϊόντων στον κινηματογράφο. Η περίπτωση των ταινών του James Bond = Α longitudinal analysis of product placement in cinema movies. The case of james bond films. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπακυριάκος, Αντώνιος Δ. (2016) Η διαφημιστική δαπάνη των εταιριών την περίοδο της κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παρηγορίδου, Ελισάβετ (2019) Το γυναικείο φύλο στη διαφήμιση του ελληνικού τύπου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παρταφύλα, Αικατερίνη (2008) Αξιοποίηση στοιχείων συμπεριφοράς καταναλωτή και επιλογή διαφημιστικής εκστρατείας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πασαδάκη, Σοφία (2016) Προώθηση προϊόντων: μελέτη περίπτωσης = Product promotion: case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πασχαλάκη, Κωνσταντίνα and Δοφούδη, Ζηνοβία (2017) Διαφήμιση και τουρισμός: εναλλακτικές μορφές τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πατσίδου, Κωνσταντίνα (2013) Έρευνα αγοράς στην τηλεοπτική διαφήμιση = Market research in television advertising. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παύλου, Μελίνα (2003) Η εξέλιξη της πολιτικής διαφήμισης κατά την τελευταία δεκαετία στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πιαλίδου, Άννα and Σκανδάλου, Φωτεινή (2017) Σχέσεις ΜΜΕ με το διαδίκτυο: επικοινωνία του διαδικτύου με τους δημοσιογράφους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πιτιντζόγια, Μαρία (2010) Η στάση των φοιτητών απέναντι στα Μ.Μ.Ε. και στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ποντικέρης, Κωνσταντίνος and Στεφανίδης, Ανδρέας (2008) Διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πόποβιτς, Άννα-Μαρία (2016) Η επιρροή της διαφήμισης στα παιδιά και τους εφήβους: οι απόψεις των γονέων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ραμπότη, Χρυσάνθη (2007) Το μήνυμα στον πολιτικό λόγο: η χρήση των λέξεων στην έντυπη πολιτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ρουμελιωτάκης, Αντώνιος (2003) Διαφήμιση στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σακελλαρίου, Δέσποινα (2009) Τεχνικές διαφήμισης και επικοινωνίας στη σύγχρονη πολιτική σκέψη και φιλοσοφία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαλτιμένου, Σταυρούλα Δ. (2018) Διαφήμιση και παιδικό παιχνίδι. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαράδογλου, Κωνσταντίνος (2008) Διαφήμιση χρηματοπιστωτικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαχπάζης, Νικόλαος (2008) Διαφημιστική εκστρατεία καταναλωτικών προϊόντων μιας επιχείρησης σε διεθνείς αγορές : προσαρμογή στις πολιτιστικές ιδιαιτερότητες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σερμπέζη, Λαμπρινή (2015) Ανάπτυξη εναλλακτικών και καινοτόμων διαφημιστικών εκστρατιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σηφάκη, Αργυρώ (2015) Γυναίκα και διαφήμιση: μια σχέση διαχρονική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σιρκάνη, Ευανθία-Παρασκευή (2017) Από το ελληνικό διαφημιστικό «θαύμα» στο τρέχον «τοπίο»: διαφημιζόμενοι, εταιρείες επικοινωνίας, ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σκουμάντζου, Αθανασία Δ. (2021) Οι σύγχρονες τάσεις του marketing και της διαφήμισης: διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σταθοπούλου, Πασχαλίνα (2009) Σημείο: εργαλείο επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σταυρόπουλος, Χρήστος Γ. (2021) Η πολιτική διαφήμιση στην Ελλάδα πριν και μετά τη μεταπολίτευση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Στρίτση, Βασιλική and Φιλιππίδου, Ελένη (2015) Η επίδραση της διαφήμισης μέσω των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Συμεωνίδου, Σοφία (2015) Η σημασία και ο ρόλος του κειμένου στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τάσση, Πολυξένη (2015) Ανάλυση αποτελεσματικότητας διαφημιστικών εκστρατειών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τέροβα, Βασιλική (2010) Διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τατάτση, Κλεαρέτη and Χατζηιωάννου, Χριστίνα (2007) Διαφήμιση και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τερζοπούλου, Δήμητρα (2007) Η ιστορία της διαφήμισης στη Ελλάδα από τη δεκαετία 1980 ως σήμερα και η συμβολή της διαφήμισης στην επικοινωνιακή δυναμική και ανάπτυξη των επιχειρήσεων στη χώρα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζέλλος, Νικόλαος - Ορέστης Ε. (2018) Διαφημίσεις στο Facebook και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζιβάρας, Δημήτριος (2018) Η διαφήμιση στο χώρο του ποδοσφαίρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τούπη, Χρυσούλα (2017) Διαδικτυακή διαφήμιση: ανάπτυξη ιστοσελίδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τρίγκας, Νικόλαος Γ. (2018) Προώθηση και διαφήμιση νεοφυούς επιχείρησης μέσω του διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τριανταφύλλου, Γεώργιος (2007) Ο ρόλος της επικοινωνίας και της διαφήμισης στην ηλεκτρονική τραπεζική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσάπας, Χαράλαμπος (2008) Η διαφήμιση στην εποχή του διαδικτύου: ευκαιρίες, δυνατότητες, προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσίγκου, Όλγα (2012) Η διαφήμιση ως μέσω προώθησης μάρκετινγκ και επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαγκαλία, Μαρία (2020) Μουσεία και διαχείριση πολιτιστικής κληρονομιάς στην ψηφιακή εποχή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσακμάκη, Ελένη (2016) Σχέση διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων: σύγκριση και συσχετισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαμπάζη, Ισμήνη (2015) Η προβολή των γυναικών στις έντυπες διαφημίσεις: στερεότυπα ή νέοι ρόλοι;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαναξίδου, Σοφία and Τσαναξίδου, Χριστίνα (2003) Μελέτη του κλάδου της αργυροχρυσοχοΐας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαουσίδου-Καρολίδου, Κατερίνα (2014) Το κόστος της διαφήμισης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαπέτη, Χρυσούλα (2021) Διερεύνηση των έμφυλων στερεοτύπων στην ελληνική έντυπη διαφήμιση. Η περίπτωση των επώνυμων πρωταγωνιστών = An investigation of gender stereotypes in greek print advertising. The case of celebrity endorsers. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσεσμελή, Χρηστίνα (2013) Η επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά = Advertisement influence in consumer behavior. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιγάρα, Όλγα (2014) Ο σημερινός ρόλος των στερεότυπων στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιμπρή, Ευγενία and Γεωργίζα, Αργυρούλα (2012) Η χρήση και ο ρόλος της διαφήμισης στην ανάπτυξη των δημοσίων σχέσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσόγκας, Ηλίας (2018) Μηνύματα marketing στα social media. Μελέτη περίπτωσης ενός επώνυμου προιόντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φάλο, Βαλεντίνα (2015) Η χρήση των social media από τις ελληνικές διαφημιστικές εταιρίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φαναριώτη, Φρόσω (2004) Η πολιτική διαφήμιση στις δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές του 1998 και του 2002: συγκριτική ανάλυση Αθήνας, Πειραιά και Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φαντίδης, Σπύρος (2013) Τραπεζικές διαφημίσεις στον έντυπο τύπο: έρευνα και ένα συμπέρασμα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φαρσαλιώτη, Θεοδώρα (2005) Διαφήμιση - καπνού: διαδικασία λήψης αποφάσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φωτεινάτου, Έλλη and Δελιέζα, Νεκταρία (2015) Η τηλεοπτική διαφήμιση στην Ελλάδα από τη δεκαετία του 1970 μέχρι σήμερα. Εξέλιξη και αλλαγές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φωτιάδου, Αναστασία and Χατζοπούλου, Δέσποινα (2016) Αντρικά στερεότυπα στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαλουλάκου, Βαρβάρα and Γιαννακούλα, Αλεξάνδρα (2016) Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα: συγκριτική μελέτη της αποτελεσματικότητάς τους = Advertisements on social networks: comparative study of their effectiveness. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαρίτου, Αρετή (2016) Η υιοθέτηση διαφόρων μορφών τέχνης στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηιωάννου, Δημήτριος (2016) Σύγκριση αποτελεσματικότητας διαδικτυακής διαφήμισης με την τηλεοπτική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηλεοντιάδου, Βικτωρία (2016) Η διαχρονική εξέλιξη της τουριστικής διαφήμισης του EOT. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χρηστοπούλου, Παρασκευή (2004) Τηλεοπτική διαφήμιση. Η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης και η εφαρμογή της στην περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χριστογιάννης, Νικόλαος (2019) Η συμπεριφορά του καταναλωτή και η συναισθηματική νοημοσύνη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc