Ανάλυση και σύγκριση διαφημιστικών καμπανιών πολυεθνικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα και επιχειρήσεων της Ελλάδας

Νατσβισβίλι, Φωτεινή and Παπαβασιλείου, Θεοφανεία (2013) Ανάλυση και σύγκριση διαφημιστικών καμπανιών πολυεθνικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα και επιχειρήσεων της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR18_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Στόχος της εργασίας είναι να ενημερώσει τον αναγνώστη για α) τους τρόπους με τους οποίους οι πολυεθνικές και οι εθνικές επιχειρήσεις παρουσιάζουν τις διαφημιστικές καμπάνιες τους στην Ελλάδα, β) τα μέσα τα οποία χρησιμοποιούν, αλλά και να αναλυθούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των διάφορων καμπανιών. Αναλύθηκαν οι διαφημιστικές καμπάνιες τριών κλάδων εταιρειών (αναψυκτικών, επίπλων και καλλυντικών). Αφού διερευνήθηκε ο βαθμός ανταγωνιστικότητας μεταξύ των εταιρειών που παρήγαγαν ομοειδή προϊόντα, επιλέχθηκε μια ελληνική εταιρεία και μια ανταγωνιστική πολυεθνική από κάθε κλάδο. Ερευνήθηκαν στο διαδίκτυο τα μέσα και οι διαφημίσεις που παρουσίασε η κάθε μια εταιρεία από αυτές σε κάθε ένα από μια σειρά 12 επιλεγμένων μέσων. Έγινε γενική ανάλυση των διαφημιστικών εκστρατειών που χρησιμοποιεί η κάθε εταιρεία και συζητήθηκε η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων. Πραγματοποιήθηκε σύγκριση και ανάλυση των χαρακτηριστικών μεταξύ των ανταγωνιστικών εταιρειών (ελληνικής και πολυεθνικής). Από την ανάλυση και σύγκριση προέκυψαν σημαντικά συμπεράσματα. Σύμφωνα με αυτά οι πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν διαφημίσεις που θα είναι «φιλικές» στο ελληνικό κοινό και σε πολλές περιπτώσεις δημιουργούν διαφημίσεις σύμφωνα με τα ελληνικά πρότυπα κρατώντας όμως την πολυεθνική τους ταυτότητα. Οι διαφημίσεις των πολυεθνικών επιχειρήσεων της Ελλάδας ως επί των πλείστων είναι πιο εντυπωσιακές σε σύγκριση με τις διαφημίσεις των ελληνικών επιχειρήσεων και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να προκαλούν την προσοχή του κοινού. Τα χρήματα που δαπανώνται για διαφημίσεις καθώς και τα μέσα που χρησιμοποιούν οι πολυεθνικές είναι πολύ περισσότερα σε σχέση με τις ελληνικές εταιρείες. Το χρηματικό κέρδος που αποκομίζουν οι πολυεθνικές είναι πιο μεγάλο συγκρινόμενο με το αντίστοιχο των εθνικών εταιρειών, λόγω της μεγαλύτερης αναγνωσιμότητας εξαιτίας των διαφημίσεων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ και διαφήμιση, Διαφημιστικές εκστρατείες, Πολυεθνικές επιχειρήσεις
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Ε > Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Π > Πολυεθνικές εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 29 May 2015 08:49
Last Modified: 08 Jun 2015 07:26
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4613

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top