Το μήνυμα στον πολιτικό λόγο: η χρήση των λέξεων στην έντυπη πολιτική διαφήμιση

Ραμπότη, Χρυσάνθη (2007) Το μήνυμα στον πολιτικό λόγο: η χρήση των λέξεων στην έντυπη πολιτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR65_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (559kB)

Abstract

Η συγκεκριμένη μελέτη αναφέρεται στο ρόλο και στη δυναμική των λέξεων της έντυπης πολιτικής διαφήμισης, με έμφαση στην πολιτική αφίσα καθώς και στην καταγραφή και ανάλυση των απόψεων και των αντιλήψεων των πολιτών, για την έντυπη πολιτική διαφήμιση. Πιο συγκεκριμένα, σε πρώτο επίπεδο, θα οριστούν οι έννοιες όπως πολιτικό μήνυμα, πολιτική διαφήμιση κ.τ.λ. Θα οριστεί η χρήση και η σημασία της αφίσας, κάνοντας μια ιστορική αναδρομή στην πολιτική διαφήμιση και στις πρώτες έντυπες πολιτικές διαφημίσεις, παρουσιάζοντας την πορεία εξέλιξης τους στον χρόνο και τον βαθμό επηρεασμού του κοινού. Θα αναλυθεί η χρήση των λέξεων, των εικόνων, των φωτογραφιών και των χρωμάτων, στην έντυπη πολιτική διαφήμιση. Επίσης, θα αναφερθεί η επιρροή των συνθημάτων και των σλόγκαν, στους τύπους και τα μηνύματα της έντυπης πολιτικής διαφήμισης, καθώς και στους εξωτερικούς παράγοντες επηρεασμού στο πολιτικό μήνυμα. Σε δεύτερο επίπεδο, με την μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου και των ερωτηματολογίων, θα μελετηθεί κατά πόσο οι πολίτες επηρεάζονται από πολιτικές διαφημίσεις και πώς οι πολιτικοί επικοινωνούν στο κοινό τα πολιτικά μηνύματά τους με έντυπα μέσα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Δημητρακοπούλου Δήμητρα
Uncontrolled Keywords: Πολιτική διαφήμιση, Διαμόρφωση πολιτικής άποψης, Δυναμική των λέξεων
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Π > Πολιτική
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 23 Jun 2015 08:18
Last Modified: 23 Jun 2015 08:18
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6938

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top