Η αγορά της on-line διαφήμισης στην Ελλάδα και στον κόσμο

Γκίκας, Δημήτριος (2011) Η αγορά της on-line διαφήμισης στην Ελλάδα και στον κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT14_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (725kB)

Abstract

Στην εργασία αυτή γίνεται λόγος για την σημαντικότητα του internet στη καθημερινή ζωή και πιο συγκεκριμένα στο φαινόμενο της on-line διαφήμισης που έχει εμφανιστεί έντονα τα τελευταία χρόνια. Οι αναπτυγμένες χώρες έχουν κατανοήσει και χρησιμοποιήσει, ως ένα μεγάλο βαθμό, τη διαφήμιση μέσω διαδικτύου, καθώς αυξάνει τα κέρδη με ελάχιστο κόστος, σε αντίθεση με τους συμβατικούς τρόπους διαφήμισης. Η Ελλάδα βρίσκεται ακόμα σε πρωταρχικό στάδιο, γιατί δεν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή, εκπαίδευση και γνώση έτσι ώστε να επωφεληθεί από τα προνόμια που παρέχει το συγκεκριμένο είδος διαφήμισης. Κάθε νέος ή παλαιός επιχειρηματίας θα πρέπει να σκεφτεί σοβαρά την χρήση της on-line διαφήμισης, καθώς το μέλλον κατέχει το internet και η ενημέρωση μέσα από αυτό.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονική διαφήμιση, On-line διαφήμιση, ΙΑΒ (Interactive Advertising Bureau)
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 23 Jun 2015 12:07
Last Modified: 02 Jul 2015 08:45
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7007

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top