Η υιοθέτηση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδρασή του στην καταναλωτική συμπεριφορά

Παπάζογλου, Χριστίνα (2016) Η υιοθέτηση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδρασή του στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC127_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η διαφήμιση, σήμερα αποτελεί μια συνηθισμένη πρακτική προώθησης και επικοινωνίας των προϊόντων και των υπηρεσιών, στους καταναλωτές. Η παρούσα πτυχιακή εργασία καλείται να διερευνήσει τον παράγοντα χιούμορ στη διαφήμιση. Έτσι σκοπός της παρούσας βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της πρωτογενούς έρευνας, είναι να μελετήσει, το κατά πόσο επηρεάζεται η αγοραστική συμπεριφορά από τον παράγοντα «χιούμορ» στις διαφημίσεις προϊόντων. Η παρούσα ερευνητική προσπάθεια απέδειξε ότι η χιουμοριστική διαφήμιση είναι αποτελεσματική και κατορθώνει να επηρεάσει την απόφαση αγοράς προϊόντων ή/και υπηρεσιών, από τους καταναλωτές

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Χιούμορ στη διαφήμιση, Χιουμοριστική διαφήμιση, Αποτελεσματικότητα χιουμοριστικής διαφήμισης, Επιδράσεις χιουμοριστικής διαφήμισης, Συμπεριφορά καταναλωτή.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Ε > Επικοινωνία
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Jun 2017 11:23
Last Modified: 13 Jun 2017 11:23
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8810

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top