Η διαφήμιση, τα διαφημιστικά μέσα, η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης

Δημόπουλος, Θωμάς and Τσιτσιούλη, Σοφία (2014) Η διαφήμιση, τα διαφημιστικά μέσα, η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L53_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

H διαφήμιση είναι ένα τεράστιο σύστημα το οποίο επηρεάζεται από πολλούς και μικρούς παράγοντες και για να λειτουργήσει σωστά και αποδοτικά χρειάζεται μεθοδικότητα και προγραμματισμός, όραμα και ξεκάθαρους στόχους. Τα διαφημιστικά μέσα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την τεχνολογία. Όσο εμφανίζονται νέες τεχνολογίες, τα μέσα θα τις υιοθετούν ώστε να επιτύχουν αρχικά καλύτερη ποιότητα, την οποία στη συνέχεια θα χρησιμοποιήσουν οι διαφημιζόμενοι για να προβάλουν τα διαφημιστικά τους μηνύματα περιμένοντας καλύτερα αποτελέσματα. Κάθε διαφημιστική καμπάνια πριν ξεκινήσει να προβάλλεται πρέπει οι αρμόδιοι να επιλέξουν το ή τα διαφημιστικά μέσα που θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν. Υπάρχουν οι γενικοί και ειδικοί παράγοντες που βοηθούν στην επιλογή, ανάλογα με το διαφημιστικό στόχο που έχει θέσει ο διαφημιζόμενος. Η διαδικασία της επιλογής είναι μια περίπλοκη διαδικασία και απαιτεί μεθοδικότητα, αφού εμφανίζονται περιορισμοί που πρέπει να προσπελαστούν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαριαννίδης Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Διαφήμιση, Διαφημιστικά μέσα, Διαφημιστική εκστρατεία,
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 27 Apr 2015 09:18
Last Modified: 27 Apr 2015 09:18
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2824

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top