Η ψυχολογική επίδραση της διαφήμισης κατά το παράδειγμα τηλεοπτικών διαφημίσεων ελληνικών τραπεζών

Μιχαήλ, Χρυστάλλα and Παναγιωταράς, Χαράλαμπος (2006) Η ψυχολογική επίδραση της διαφήμισης κατά το παράδειγμα τηλεοπτικών διαφημίσεων ελληνικών τραπεζών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D1_2006.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (752kB)

Abstract

Στην εργασία που ακολουθεί αναλύεται το κοινωνικό φαινόμενο της διαφήμισης και ειδικότερα η ψυχολογική επίδραση των τηλεοπτικών διαφημίσεων ελληνικών τραπεζών. Ως διαφήμιση ορίζεται το οποιοδήποτε μήνυμα σε ένα μέσο μαζικής ενημέρωσης που πληροφορεί το κοινό για αγαθά, υπηρεσίες ή ιδέες και που πληρώνεται από έναν ορισμένο χορηγό για αυτό το σκοπό. Για να δημιουργηθεί μία διαφήμιση θα πρέπει: Να καθοριστούν αρχικά οι διαφημιστικοί στόχοι. Να καθοριστεί ο προϋπολογισμός της διαφήμισης. Να επιλεχθεί το βασικό μήνυμα που θα προβάλλεται μέσα από τη διαφήμιση και στη συνέχεια να αξιολογηθεί. Μία τηλεοπτική διαφήμιση έχει αναπόφευκτα θετικές αλλά και αρνητικές επιδράσεις, τόσο στον εμπορικό, όσο και στον οικονομικό και κοινωνικό τομέα. Ειδικότερα ασκεί μεγάλη επιρροή στο καταναλωτικό κοινό. Η επίδραση της τηλεοπτικής διαφήμισης στην ψυχολογία του καταναλωτή είναι έντονη και εμφανής, αφού όπως θα παρατηρήσουμε και στη συνέχεια: Επηρεάζει και διαμορφώνει τις διαθέσεις και προτιμήσεις του καταναλωτή. Επηρεάζει και διαμορφώνει την προσωπική και κοινωνική ζωή του καταναλωτή. Παρουσιάζει αρνητικές επιπτώσεις στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών. Εκτρέπει τον τρόπο ζωής του καταναλωτή προς ένα πρότυπο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τους αντικειμενικούς σκοπούς της επιχείρησης. Δημιουργεί εντυπώσεις και ασκεί ψυχολογική βία προς τον καταναλωτή. <<Αντικειμενοποιεί>> τις ανθρώπινες σχέσεις. Τέλος με βάση τη μεθοδολογία ανάλυσης και ερμηνείας των τηλεοπτικών διαφημίσεων και με βάση το παράδειγμα της διαφήμισης της Εμπορικής Τράπεζας ‘’Στεγαστικά Δάνεια My Home’’, αναλύεται ο τρόπος προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού και ο σκοπός της συγκεκριμένης διαφήμισης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καρυπίδου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Ψυχολογία της διαφήμισης, Διαφημιστικά μέσα, Διαφήμιση τραπεζών
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 13 Apr 2015 20:16
Last Modified: 12 May 2015 10:46
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1812

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top