Η επίδραση της διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό

Καραολή, Ελένη (2004) Η επίδραση της διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D43_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (12MB)

Abstract

Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα της διαφήμισης αλλά σε σχέση με τον καταναλωτή, γιατί χωρίς τον καταναλωτή δεν θα υπήρχε λόγος να προωθούνται τα προϊόντα και φυσικά δεν θα υπήρχε αυτή η τεράστια ανάπτυξη των διαφημίσεων. Στο πρώτο κεφάλαιο θα παρακολουθήσετε την εξέλιξη της διαφήμισης, δηλαδή πως ξεκίνησε, ποια είδη και μέσα υπάρχουν της διαφήμισης, πως δημιουργείται μια καλή διαφήμιση και πως διαφοροποιεί το κάθε προϊόν ξεχωριστά η διαφήμιση. Στο δεύτερο μέρος δίνεται η πλευρά του καταναλωτή, δηλαδή πως διαμορφώνεται ο χαρακτήρας του μέσα από το περιβάλλον στο οποίο ζει και φυσικά, οι παράγοντες κοινωνικοί, πολιτιστικοί, οικονομικοί που επηρεάζουν την συμπεριφορά του καταναλωτή. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος του βιβλίου αυτού, γίνεται η σύνδεση ανάμεσα στην διαφήμιση και τον καταναλωτή, δηλαδή κατά πόσο η διαφήμιση επιδρά στον καταναλωτή, ποια είναι τα διαφημιστικά μέσα που οι διαφημίσεις τους επηρεάζουν τον καταναλωτή και αποφασίζει να βγει στην αγορά, το πως νιώθει πριν και μετά την αγορά προϊόντων και πως προστατεύεται από τον νόμο και από άλλους ιδιωτικούς φορείς.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κακουλίδης Κωνσταντίνος
Uncontrolled Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτή, Έρευνα αγοράς, Διοίκηση πωλήσεων
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 17 Jun 2015 08:53
Last Modified: 07 Sep 2016 12:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6132

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top