Ανάπτυξη εναλλακτικών και καινοτόμων διαφημιστικών εκστρατιών

Σερμπέζη, Λαμπρινή (2015) Ανάπτυξη εναλλακτικών και καινοτόμων διαφημιστικών εκστρατιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC119_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην ανάπτυξη των εναλλακτικών και καινοτόμων διαφημιστικών εκστρατειών. Η έρευνα διεξήχθη με τη μορφή του ερωτηματολογίου, το οποίο συμπληρώθηκε από δείγμα πέντε διαφημιστικών εταιριών σε διάστημα ενός μήνα. Οι απαντήσεις που δόθηκαν από το δείγμα αναλύθηκαν με το στατιστικό εργαλείο του SPSS 17.0. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να κατανοηθεί εάν υπάρχει καινοτομία στη δημιουργία διαφημιστικών εκστρατειών από τις διαφημιστικές εταιρίες. Αν δηλαδή οι διαφημιστικές εταιρίες δημιουργούν εναλλακτικές και καινοτόμες διαφημιστικές εκστρατείες. Τα κύρια ζητούμενα είναι ο βαθμός που χρησιμοποιείται η καινοτομία στις διαφημίσεις. Σημαντικός ακόμη, παράγοντας είναι το μέσο που χρησιμοποιείται για την επίτευξη μιας διαφημιστικής εκστρατείας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την έρευνα, αποδεικνύεται ότι οι διαφημιστικές εταιρίες δημιουργούν καινοτόμες και εναλλακτικές διαφημίσεις σε υψηλό βαθμό και όπως φαίνεται το μέσο που χρησιμοποιούν είναι το διαδίκτυο. Το διαδίκτυο μάλιστα είναι και το πιο καινοτόμο μέσο διαφήμισης. Οι μορφές των καινοτόμων διαφημίσεων, που χρησιμοποιούν οι διαφημιστικές εταιρίες σε μεγαλύτερο βαθμό είναι η εμπειρική διαφήμιση, που μεταφέρει στον καταναλωτή την πραγματική αίσθηση της χρήσης του προϊόντος και η διαφήμιση με διασημότητες, που αναφέρεται στην περίπτωση που μια διασημότητα χρησιμοποιεί ή μιλά για ένα προϊόν. Το παρόν δείγμα βέβαια δεν αντιπροσωπεύει τις απόψεις όλων των εταιριών, με αποτέλεσμα οι απαντήσεις που δόθηκαν να αφορούν μόνο το συγκεκριμένο δείγμα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Διαφημιστικές εκστρατείες, Καινοτόμες διαφημίσεις, Μορφές καινοτόμων διαφημίσεων, Διαφήμιση, Καινοτομία.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 25 Aug 2015 07:14
Last Modified: 25 Aug 2015 07:14
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7581

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top