Κοινωνική διαφήμιση: ευαισθητοποίηση και νοοτροπίες των Ελλήνων

Βασιλοπούλου, Δομνίκη Δ. (2019) Κοινωνική διαφήμιση: ευαισθητοποίηση και νοοτροπίες των Ελλήνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D25_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία αντικειμενικός σκοπός είναι να ερευνηθεί η έννοια της διαφήμισης γενικότερα και ειδικότερα της κοινωνικής διαφήμισης και του αντίκτυπου της στο κοινό. Για τον σκοπό αυτό θα πραγματοποιηθεί μία ανάλυση του των στοιχείων και των χαρακτηριστικών της διαφήμισης. Επίσης θα αναλυθεί διεξοδικά η κοινωνική διαφήμιση, ενώ στην συνέχεια θα πραγματοποιηθεί έρευνα με ερωτηματολόγιο που θα αναδείξει κάποια στοιχεία και τάσεις όσον αφορά το θέμα. Τέλος θα παρατεθούν τα συμπεράσματα και οι παρατηρήσεις που έχουν προκύψει από την συγκεκριμένη ανάλυση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Κοινωνική Διαφήμιση, Διαφημιστικά μέσα, Διαφημιστική Καμπάνια, Εμπειρική μελέτη
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jun 2020 07:41
Last Modified: 23 Jun 2020 07:41
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10310

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top