Διαφήμιση και τουρισμός: εναλλακτικές μορφές τουρισμού

Πασχαλάκη, Κωνσταντίνα and Δοφούδη, Ζηνοβία (2017) Διαφήμιση και τουρισμός: εναλλακτικές μορφές τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC14_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (636kB)

Abstract

Σκοπός λοιπόν της εν λόγω μελέτης είναι η διερεύνηση των χαρακτηριστικών στοιχείων της διαφήμισης του τουρισμού. Αναλυτικότερα, η μελέτη στοχεύει στο να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο συμβάλει η διαφήμιση στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Ακόμη, γίνεται λόγος για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ως προς τα χαρακτηριστικά τους γνωρίσματα. Γενικότερα, στόχος της έρευνας μας είναι η ανάλυση της γενικότερης προώθησης δύο τουριστικών περιοχών της Ελλάδας στο τουριστικό κοινό και τις δράσεις τους για την ενίσχυση και αξιοποίηση του τουριστικού τους προϊόντος. Επιπροσθέτως, στόχος της παρούσας έρευνας είναι να καταγραφούν οι σχετικές προβλέψεις για το μέλλον του τουρισμού στις υπό εξέταση περιοχές. Η μεθοδολογία της παρούσας μελέτης βασίζεται τόσο στην πρωτογενή όσο και στη δευτερογενή ανάλυση. Η δευτερογενής ανάλυση επιτυγχάνεται με την παρουσίαση διάφορων θεωρητικών προσεγγίσεων που σχετίζονται με την διαφήμιση του εναλλακτικού τουρισμού. Οι θεωρητικές αυτές προσεγγίσεις προέρχονται από μελέτες εγκεκριμένων επιστημονικών ξενόγλωσσων περιοδικών που αντλήθηκαν από την μηχανή αναζήτησης Google Scholar. Όσον αφορά την πρωτογενή ανάλυση χρησιμοποιήθηκε στο πρακτικό μέρος της παρούσας μελέτης. Η πρωτογενής ανάλυση είναι ποιοτική, καθώς επιτυγχάνεται με συνέντευξη. Συγκεκριμένα, παραχωρήθηκε συνέντευξη από τους υπευθύνους προώθησης του εναλλακτικού τουρισμού που προσφέρουν δύο περιοχές. Η μία περιοχή αφορά τα Λουτρά Πόζαρ και την προώθηση του ιαματικού τουρισμού στην ευρύτερη αγορά και η δεύτερη αφορά την περιοχή της Ξάνθης και ως προς την προώθηση των Γιορτών Παλιάς Πόλης (Λαογραφικός Τουρισμός). Οι συνεντεύξεις παραχωρήθηκαν από τους υπευθύνους των εν λόγω μορφών τουρισμού και είχαν ως κύριο θέμα τον τρόπο διαφήμισης τους για την προσέλκυση τουριστών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Λαογραφικός τουρισμός, Λουτρά Πόζαρ, Δήμος Ξάνθης, Προώθηση, Προβολή.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Ε > Εναλλακτικός τουρισμός
Ι > Ιαματικός τουρισμός
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 11 Jul 2017 05:46
Last Modified: 11 Jul 2017 05:46
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8908

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top